x تبلیغات
استرچ پالت

مناسب ترین قیمت گریتینگ فقط با نیکوفن

 گاهی شنیده و مشاهده می شود، مشتریان محترم قیمت گریتینگ را به صورت کلی استعلام و یا سوال می نمایند. در حالی که قیمت گریتینگ به شرایط مختلفی همچون نوع گریتینگ، اطلاعات فنی، ارتفاع و ضخامت تسمه، مشبندی، تناژ نهایی، نقشه های ساخت و میزان برش و پرت کار، بستگی دارد. (گریتینگ در انواع ساده و خورشیدی و نیز با مشخصات فنی تسمه در تسمه، تسمه در نیم تسمه و تسمه در میلگرد یا چهارپهلو ساخته می شود. همچنین منظور از مشبندی، ابعاد شبکه های داخلی گریتینگ می باشد.)

قیمت ورق کامپوزیت مناسب فقط با ایران آلوتک

 ایران آلوتک تولید کننده و فروشنده ورق کامپوزیت با قیمت ورق کامپوزیت مناسب و ارزان

ویژگی محصولات ایران آلوتک با قیمت ورق کامپوزیت باورنکردنی

ورق های مقاوم در برابر آتش که با کلاس B شناخته می شوند نیز همانند ورق های A2 دارای مواد معدنی در هسته پلی ماده پرکننده بین لایه های آلومینیوم هستند. در هسته ی ورق های آلومینویم کامپوزیت آلومکس B از هیدروکسید آلومینیوم و هیدروکسید منگنز با خلوص 45 تا 55 درصد استفاده شده است.
این ورق ها در صورت بروز حریق دیرتر آتش می گیرند و گازهای سمی کمتری نسبت به ورق های معمولی از خود متصاعد می کنند.
همانند سایر ورق های ایران آلونک این ورق ها با پوشش رنگی مقاوم در برابر شرایط مختلف آب و هوایی و با ضخامت های مورد نظر مشتریان عرضه می گردد.
قیمت ورق کامپوزیت کلاس B نسبت ورق کامپوزیت A2 تا حدودی پایین تر است و برای ساختمان های تجاری بزرگ می تواند مناسب باشد.

لوله اتصالات سهرابی ارزان ترین مرکز ارائه لوله پوش فیت

 لوله پوش فیت سیستم لوله کشی فاضلاب ساختمانی است که هریک از اتصالات و لوله ها در یک سو دارای سوکتی می باشد. که در آن یک حلقه آب بندی جای دارد و می توان انتهای بدون سوکت آن را به راحتی و با اندکی فشار به درون سوکت لوله و یا اتصال بعدی وارد نمود. با توجه به ماهیت وصل شدن قطعات به یکدیگر این سیستم پوش فیت (Push Fit) نامیده شده است.

سرعت و سهولت بسیار زیاد درامر نصب واجرا و در نتیجه صرفه جویی در وقت و هزینه های نگه داری و تعمیرات می شود .

♦ عدم تحمیل بارهای اضافی به ساختمان به دلیل کمی وزن و نبود نیاز به تقویت بخش های پذیرنده بار در ساختمان ، ایمنی در شرایط آتش سوزی به دلیل دارا بودن ویژگی Flame Rerardant منطبق با استاندارد DIN 4102-B1 

♦  عدم نیاز به چسب ، جوش دادن و نظائر آن و کاسته شدن از هزینه های اجرایی ♦ آب بندی پایدار و قابل اعتماد حتی در شرایط نشست ساختمان و لرزش های غیر مخرب به دلیل خصوصیات فیزیکی اجزای متشکله سیستم

♦ قابلیت انطباق و متصل نمودن اجزاء سیستم به
لوله و اتصالات سایر سیستم های قدیمی اعم از پلیمری و آلیاژی

♦ امکان اجرای سریع و ساده سیستم و نت به صورت کامل و افزودن هرچه بیشتر به عمر مفید سیستم

♦ بهره گیری از پیشرفته ترین تکنولوژی روز جهان در لوله اتصالات سهرابی ارائه دهنده بهترین نوع لوله پوش فیت

 

ارزان ترین و بهترین ماساژ آقایان با دنیز ماساژ

 ما به این باور رسیدیم که ماساژ یک نیاز است نه تجمل و باعث سلامتی و نشاط بدن میگردد، و زمانی که متوجه شدیم خود را مکلف به ساخت و راه اندازی دنیز ماساژ کردیم، دانستیم که ماساژ آقایان و اپیلاسیون آقایان بتواند به نوعی، سهولت استفاده از ماساژ را برایمان امکان پذیر سازد و سالن دنیز ماساژ، تمامی آنچه بود که در توان داشتیم.

سالن دنیز ماساژ اولین و بزرگترین مرکز ماساژ برای آقایان است. اتاق ماساژ VIP تمامی مطابق استانداردهای روز دنیا طراحی شده. شما با مراجعه به سالن ما، می توانید از انواع خدمات ماساژ سنتی، درمانی، زیبایی و لوکس مطابق با متدهای استاندارد جهان برخوردار شوید. ما برای سلامتی و نظافت بیشتر شما اپیلاسیون آقایان را پیشنهاد می دهیم.

 

رهایی از درد و خستگی با ماساژ امین

 ماساژ عبارت است از دست ورزی بافت های نرم بدن. ماساژ به رهایی از استرس ، فشار عضلانی و درد ناشی از صدمات و ناراحتی های حاد و مزمن کمک می کند. زمانیکه ماهیچه ها بیش از حد فعالیت دارند، تجمع مواد زائد می تواند باعث درد و گرفتگی حتی اسپاسم عضلانی شود، ماساژ سبب می شود که گردش خون و جریان لنفاوی بهبود یابد و مواد غذایی و اکسیژن تازه به بافت های مزبور رسیده و به خروج مواد سمی از بدن کمک می کند. ماساژ امین با ارسال ماساژور های متخصص و مجرب به منزل شما در سراسر شهر تهران آماده ارائه کلیه خدمات ماساژ به صورت خصوصی میباشد . لازم به ذکر است که این مجموعه کلیه تجهیزات لازم برای ارائه خدمات ماساژ اعم از تخت ، روغن مخصوص ، پارچه مخصوص و ... را تامین می نماید. 

اتصالات قوی و پر سرعت با کابل شبکهِ شبکه افزار

  

کابل شبکه بستر ارتباطی کابلی است که برای تبادل داده، اشتراک گذاری و متصل ساختن دستگاه‌های یک شبکه به یکدیگر یا به سایر شبکه‌ها استفاده می‌شود. کابل‌های شبکه با توجه به نوع همبندی، پادمان و اندازه شبکه دارای گوناگونی (مانند کابل هم محور، کابل فیبر نوری، کابل زوج به هم تابیده) می‌باشند و از همین رو است که دستگاه‌ها می‌توانند در فاصلهٔ کوتاه و چند متری (برای نمونه به وسیله یک کابل اترنت) یا در فاصله‌های دور (برای نمونه به وسیله شبکه اینترنت) به هم وصل شوند.

روکش کابل مانند یک محافظ از کابل شبکه در برابر تهدیدات خارجی، مانند تداخل الکتریکی، سیگنال های مزاحم، ضربات و کشش های احتمالی که به کابل وارد می شود محافظت می کند. این روکش شامل روکش پی وی سی، فویل آلومینیمی، شیلد مسی و نخ ابریشمی ست. بر این اساس می توان کابل شبکه را به انواع مختلفی تقسیم کرد که با شبکه افزار می توانید آنها را تهیه کنید..

صفحات کورین بهترین و ارزان ترین ارائه دهنده صفحات کورین و کانتر آشپزخانه

 یکپارچگی،عدم وجوددرز های اجرایی، زیبایی ظاهری، تنوع رنگی (حدود 100 کد رنگی)، انعطاف پذیری و فرم پذیری صفحات کورین آتیستون محصولی بی نظیر و کم رقیب برای کانتر تاپ آشپزخانه می باشد. شاخصه هایی مثل آنتی باکتریال بودن، نظافت فوق العاده آسان و ترمیم پذیری به همراه قیمت مقرون به صرفه صفحات کورین ویژگی های بارزی است که هر آشپز خانه ایرانی مشتاق تجربه آن می باشد.

 

سررسید تیج ارزان ترین و بهترین سالنامه

 اگر مسئولیت انتخاب و تهیه سررسید برای شرکتی که در آن مشغول به فعالیت هستید به شما سپرده شده و قصد دارید در پایان سال آن را به مشتریان و همکاران خود هدیه دهید با ما همراه باشید. سال ها تلاش نموده ایم تا بتوانیم اعتماد مشتریان را جلب نماییم و اعتماد شما ما را به یکی از متنوع ترین ارائه دهندگان سررسید های اختصاصی و محصولات تبلیغاتی خاص و با کیفیت تبدیل نموده است.

کنترل مدار سیالات بهترین ارائه دهنده ی دیگ های بخار با قیمت مناسب

 دیگ بخار چیست؟

دیگ‌های بخار منبع انرژی مفید برای چندین قرن بوده است. با یک راه‌اندازی ساده، آب و گرما را برای تولید بخار تحت فشار ترکیب می‌کند که به آسانی برای گرم کردن داخل ساختمان، موتورهای تأمین انرژی و مصارف دیگر به کار می‌رود. انواع بسیاری از دیگ‌ بخار وجود دارد و هر کدام به منظور خاصی استفاده می‌شوند. این ماشین‌های قدرتمند در حالیکه ایمن هستند ولی دارای خطراتی از جمله آتش‌سوزی و انفجار هستند.
 
برخی از سیستم‌های گرمایشی مرکزی از دیگ‌هایی برای گرم کردن آب یا هوا استفاده می‌کنند که پس از آن برای گرم کردن خانه یا ساختمان استفاده می‌شود.
برای راه‌اندازی اولیه یک دیگ بخار، تنها چند مؤلفه کلیدی مورد نیاز است. تانک مهمترین است به این دلیل که این ظرف استیل غیر قابل نفوذ به هوا و یا آهنی شکل آب را نگه می‌دارد و آن را تبدیل به بخار خواهد کرد. المنت گرم کننده که معمولا برای ایجاد گاز، نفت و بخار تحت فشار در زیر تانک وجود دارد. سوپاپ بخار یک دهانه کوچکی در بالای تانک دارد که معمولا یه یک لوله نصب شده است. بیشتر دیگ‌های بخار فشار بالا دارای دودکشی هستند که کمک به خروج گرمای اضافی از سیستم می‌کند.

 

تبلیغات گسترده و حرفه ایی با دستگاه چاپ بنر نوین تاک

 دستگاه چاپ بنر همانطور که از نامش پیداست جهت چاپ بنر،فلکس ، استیکر،مش و.. استفاده می گردد.دستگاه بنر در عرض، کیفیت و امکانات متفاوتی تولید می گردد.

عامل تعیین کننده کیفیت چاپ و قیمت یک دستگاه چاپ بنر،   در مرحله اول نوع و تعداد هد به کار رفته در دستگاه و در مرحله دوم آپشن های نصب شده بر روی دستگاه می باشد. هد های چاپ بنر رایج در ایران ، هد های زار -کونیکا -اسپکترا-سیکو -اپسون بوده و خود این هد ها به دسته بندی های دیگر مانند هد کونیکا 512 و هد کونیکا 1024 و.. تقسیم می گردند.

فروش دستگاه های چاپ بنر و دستگاه برش لیزری ، متناسب با مشخصات و کیفیت مورد نظر مشتریان ،فروش پیش از 5000 دستگاه در 10 سال  گذشته را افتخار خود می دانیم.
مشاوره و فروش با کیفیت ترین و متناسب ترین دستگاه چاپ بنر با شرایط نیاز مشتریان عزیز موجبات رضایت مندی تمامی مشتریان را فراهم آورده و مفتخریم که با اطمینان کامل شما را به بازدید از تمامی دستگاه های موجود در سراسر ایران عزیز دعوت نمائیم ، کیفیت بالای دستگاه ها و خدمات بی بدیل شرکت نقطه اتکاء و آرامش مشتریان می باشد .
 همکاری نزدیک ما با انجمن چاپ دیجیتال ایران و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در گذشته و در آینده از ثبات و اعتماد مشتریان به این شرکت حکایت دارد . 
امید واریم به پشتوانه شما مشتریان گرانقدر و تلاش مجدانه همکاران ما با دستگاه چاپ بنر نوین تاک ، همواره خدمتگزار صنعت چاپ ایران باشیم

 

 

صفحه قبل 1 ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 صفحه بعد