x تبلیغات
استرچ پالت

اطلاع از تفاوت میان فاکتور رسمی و فاکتور غیر رسمی

 

آیا می دانید فرق بین فاکتور رسمی با فاکتور غیر رسمی چیست؟ همانطور که می دانید فاکتور رسمی فاکتوری است که به عنوان سندی بین فروشنده و خریدار یعنی دو طرف قرارداد مورد استفاده قرار می گیرد. در مقالات قبل شما را با انواع صورت حساب و فاکتور رسمی، نحوه شناسایی فاکتور رسمی، پیگیری شکایات با استفاده از فاکتور رسمی، و همچنین هر آنچه در مورد فاکتور رسمی باید بدانید در اختیارتان قرار دادیم.

در ادامه با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در مورد فاکتور رسمی و همچنین فرق میان فاکتور رسمی با فاکتور غیر رسمی به دست آورید تا فرق بین این دو را به راحتی تشخیص دهید و بتوانید با ویژگی ها و مشخصات هر یک به درستی آشنا شوید.

همانطور که می دانید فاکتور رسمی به فاکتوری می گویند که بر اساس قوانین وزارت امور اقتصاد و دارایی تنظیم شود. و همچنین مشخصات صورتحساب به تایید وزارت دارایی طبق بند ۱۹ قانون مالیات بر ارزش افزوده رسیده باشد. این در حالی است که فاکتور غیر رسمی تنها برای مشتری صادر می شود و همچنین تنظیم کردن آن قوانین خاصی ندارد به همین خاطر نمی توان فاکتور غیر رسمی را به وزارت دارایی ارائه داد.

 

برای اطلاع بیشتر شما در خصوص فاکتور رسمی و همچنین غیر رسمی لازم به ذکر است که با در نظر گرفتن این موضوع که حسابداری دوطرفه است، هنگامی که مبلغی را به صورت نقدی دریافت می کنید و در قبال آن خدماتی ارائه می دهید و یا کالا یا محصولی را به فروش می رسانید، این کار نقدینگی شما را زیاد می کند. بنابراین لازم به ذکر است که در معانی و مفاهیم حسابداری با افزایش نقدینگی و دارایی بدهکار می شود و به دلیل ثبت حسابداری آن حسابی را باید بستانکار نمود.

آیا فاکتور هایی که در بازار مرسوم هستند و مشخصات خریدار و فروشنده در آن ها قید نشده است به تایید اداره مالیات خواهند رسید؟ در ادامه مقالات با ما همراه باشید.

برترین کاربرد های سولفات آلومینیوم

 

امروزه سولفات آلومینیوم علاوه بر استفاده در صنایع گوناگون، در زندگی ما نیز کاربرد های بسیار زیادی دارد. در حقیقت در طول روز ممکن است بار ها بدون اینکه بدانید با سولفات آلومینیوم مواجه شوید.

استفاده از سولفات آلومینیوم به عنوان مصارف خانگی

در خانه ها بیشتر از هر جای دیگری از سولفات آلومینیوم استفاده می شود. یکی از اجزای سازنده نمک طعام سولفات آلومینیوم است. البته در اضافه کردن سولفات آلومینیوم به مواد خوراکی اختلاف نظر های بسیاری وجود داردسولفات آلومینیوم دارای خواص آنتی باکتریال است. در واقع از سولفات آلومینیوم در اجزای سازنده داروهایی برای بند آوردن خون استفاده می کنند. این دارو ها برای برش ها و زخم هایی استفاده می شود تا خیلی سریع از خون ریزی جلوگیری شود.

 

استفاده از سولفات آلومینیوم در باغبانی

یکی دیگر از کاربرد های بسیار مهم سولفات آلومینیوم این است که در باغبانی از آن استفاده می شود. به دلیل اینکه سولفات آلومینیوم خیلی اسیدی است به همین خاطر گاهی برای تنظیم PH گیاهان از اضافه کردن سولفات آلومینیوم به خاک قلیایی استفاده می شود.

هنگامی که سولفات آلومینیوم در تماس با آب قرار بگیرد، آلومینیوم هیدروکساید و همچنین اسید سولفوریک خیلیی رقیق به وجود می آید. که اسیدیته خاک را تغییر می دهد. باغبان ها از این روش هیدروژنه برای تغییر رنگ گل ها در زمانی که گیاه خیلی به PH خاک حساس است، استفاده می کنند. برای مثال گل های آبی یا صورتی گاهی از این طریق به وجود می آیند.

تصفیه آب

یکی از مهم ترین کاربرد های سولفات آلومینیوم پاکسازی و بهینه سازی آب است. هنگامی که سولفات آلومینیوم به آب اضافه می شود باعث می شود که ناخالصی های میکروسکوپی دسته دسته بهم متصل شوند و بزرگ تر شوند. در این حالت ناخالصی ها سنگین تر و درشت تر می شوند و به کف محفظه انتقال پیدا می کنند که در این حالت راحت تر می توان تصفیه و پاکسازی آب را انجام داد.

کمک فنر ها و کاربرد آنها

 

همانطور که از اسم کمک فنر پیداست، فنر ها وسایلی هستند که در قبال نیروی خارجی تغییر شکل داده و به نوعی انرژی کشسانی در خود ذخیره می کنند و هنگام بازگشت به حالت قبلی خود این انرژی به صورت خیلی سریع باید آزاد کنند.کمک فنر ها وسایلی لوله مانند هستند که به صورت هیدرولیک هستند که یک پیستون در قسمت بالای آنها قرار دارد. کمک فنر ها به فنر ها کمک می کنند که در مقابل این نیروی خارجی به سرعت تغییر شکل داده و بتواند انرژی در خود ذخیره کند و بعد از حذف نیروی خارجی به صورت آنی تغییر شکل دهند و به حالت اولیه خود بازگردند و در این فرآیند تا بازگشت فنر به حالت اولیه ارتعاشات متوالی می کنند. اگر دامنه این ارتعاشات زیاد باشد برای سرنشینان ایجاد ناراحتی می کند که کار کمک فنر جلوگیری از این ارتعاشات می باشد و استفاده از آن برای همه ماشین ها ضروری می باشد.

 

در سیستم تعلیق کمک فنر به صورت موازی با فنر بسته می شود و همانند فنر در صورت وارد شدن نیرو جمع میشود و باز می شود اما در باز شدن مانند فنر عمل نمی کند و کمی آهسته باز می شود. دلیل این آهسته باز شدن هم آن است که وقتی کمک فنر بسته می شود روغن در داخل سوپاپ های آن آزاد شده و باعث می شود کمک فنر بتواند به راحتی جمع شود اما هنگام باز شدن این روغن ها برای خروج از سوراخ کوچکی باید خارج شوند که بر اثر آن انرژی اصطکاک آن بالا رفته و انرژی مکانیکی موجود را به گرما تبدیل می کند. این گرما در محیط پخش شده و باعث می شود سرعت بازگشت کمک فنر به حالت قبل خود به صورت آهسته تری رخ دهد.

در حال حاضر به طور کلی دونوع کمک فنر وجود دارد:

نوع اول کمک فنر تلسکوپی هیدرولیکی و نوع دوم کمک فنر گازی.

 

نکات خرید دستگاه نانوایی

   اگر شما قصد خرید دستگاه نانوایی دست دوم را دارید برای یک خرید خوب و مناسب باید بدانید که توجه به چند نکته بسیار مهم و اساسی است.

اولین نکته، مارک و برند دستگاه نانوایی سنگک مورد نظر جهت خرید است . علاوه بر اینکه از خرید دستگاه نانوایی بی نام و نشان باید خودداری کرد؛ در خرید دستگاه نانوایی  دارای نام و نشان نیز باید دقت کرد. برای خرید دستگاه نانوایی دست دوم سعی کنید دستگاه هایی را انتخاب کنید که دارای برند و مارک معروف و معتبر هستند. معمولا برندهای معروف و به نام از بهترین و مرغوب ترین مواد اولیه جهت ساخت دستگاه های خود استفاده می کنند به همین دلیل با وجود سال ها کار کردن، این دستگاه ها همچنان از کارآیی و فعالیت مناسبی برخوردار هستند. علاوه بر این در صورت خرابی قطعات، شما با مشکل عدم وجود قطعه در بازار مواجه نخواهید شد و با برقراری ارتباط با کارخانه تولید کننده دستگاه تولید نان امکان تهیه قطعه را خواهید داشت.

در مرحله بعدی صحت و سلامت دستگاه است. در صورتی که شما آشنایی چندانی با  دستگاه تولید نان و فرآیند تولید نان به وسیله آن ندارید پیشنهاد ما به شما کمک از یک کارشناس متخصص دستگاه تولید نان است. این کارشناس علاوه بر بازدید فنی و برآورد درصد نیازهای تعمیراتی و خرابی دستگاه در قیمت گذاری واقعی بر روی دستگاه تولید نان نیز می تواند به شما کمک کند.

یک کارشناس خبره و متخصص می تواند به خوبی ایرادات دستگاه را تشخیص دهد و متوجه شود آیا دستگاه توانایی قرار گرفتن در خط تولید را دارد و یا نه. در صورتی که دستگاه تولید نان دارای نیازهای تعمیراتی بالایی باشد و شما مجبور به هزینه های زیادی باشد پیشنهاد می شود با صرف اندکی هزینه بیشتر یک دستگاه تولید نان نو تهیه کنید.

نکته دیگر گارانتی دستگاه است . در نظر داشته باشید در صورتی که دستگاه تولید نان که در نظر دارید بخرید دیگر دارای گارانتی نیست پس با بروز نقص در دستگاه شما مجبور به هزینه کرد یهستید که ممکن است برای شما سنگین باشد. پس دقت کنید دستگاه از یک صحت نسبی برخوردار باشد.




محکم ترین و ارزان ترین پایه مبل فقط در توسکا گشتر

 پایه مبل

برخی یراق آلات لوازم منزل مانند پایه مبل علاوه بر ضرورت نصب، در زیبایی و نمای ظاهری نیز تاثیر گذار هستند. به همین دلیل در خرید آن ها علاوه بر جنس و تناسب پایه با مبل به مدل و رنگ نیز توجه می شود. انواع پایه مبل از جنس های مختلفی مانند چوبی، استیل و فلزی تشکیل شده اند. رنگ بندی این گروه نیز تنوع بالایی شامل طلایی و کروم داشته که در سایز بندی 6 سانتی متر و 10 سانتی متر تولید می شوند. برندهای داخلی از جمله جهان استیل و خارجی هستند. صنایع چوبی توسکا گستر عرضه کنندگان پایه هایی با مدل های گوناگونی در بازار است.

 

تجهیزات مهد کودکی ارزان و ایمن

 تجهیزات مهد کودکی

کیفیت بالا ، تنوع محصولات

گروه آوین پارک مفتخر است بهترین و با کیفیت ترین تجهیزات مهد کودکی را با نازلترین قیمت ها ارایه نماید.همچنین کلیه تجهیزات مهد کودک در سریعترین زمان تحویل شده و از بهداشت کامل برخوردار می باشد.برخی از محصولات این دسته بندی به شرح زیر می باشد:
استخر توپ و وان شن، الاکلنگ و تعادلی، برج و کلبه، تاب و سرسره، تجهیزات ورزشی، تونل و ترامپولین، سازه های چوبی، کفپوش و دیوار پوش، ماشین و سواری، میز و صندلی و سایر تجهیزات مهد کودکی

 

پخش پلاستیک و بلور عزیزی ارائه دهنده ارزان ترین ظروف پلاستیکی

 در پخش پلاستیک و بلور عزیزی همیشه سعی ما بر این بوده که رضایت مشتریان را جلب کنیم که مشتری مداری اولین شعار در سیستم پخش پلاستیک ما میباشد . تهیه و فراهم کردن اجناس جدید حراجی پلاستیک و خرده ریز آشپزخانه همیشه ممکن نیست و گاها هنگام سفارش مشتریان برخی اجناس موجود نمی باشند ولی ما سعی خود را میکنیم تا بهترین اجناس حراجی پلاستیک را فراهم کنیم . تمام مشتریان از عملکرد ما در فراهم کردن لوازم  پلاستیک حراجی و خرده ریز اشپزخانه در پخش پلاستیک و پخش عمده بلورجات ما رضایت کامل دارند. ما هستیم تا در حد توان خود اجناس با کیفیت و ارزان برای شما دوستان فراهم کنیم . تا روزی شما هم فروشگاه بزرگی  داشته باشید.

 

خوشمزه ترین شیرینی ها با فر نان فانتزی و فر قنادی ساخت آسیا پخت

 فر قنادی و انواع فر شیرینی پزی و همچنین فر نان فانتزی از نمونه محصولات و کاربرد با دستگاه های فر گردان تولید شده توسط آسیا پخت در گروه تولیدی صنایع ماشین سازی آسیا پخت اصفهان می باشد. کیفیت بالای محصولات مانند فر قنادی و فر نان فانتزی تا به امروز به ما در جلب رضایت مشتریانمان به میزان بسیار چشمگیری کمک نموده است 

 

 

بهترین ارزان ترین قالیشویی در غرب تهران فقط میهن

 1.    شستشوی انواع فرشقالیشویی در غرب تهران متخصص در زمینه شستشوی انواع فرش ماشینی، دستبافت، کرک، ابریشم و تابلوفرش بارعایت اصول مذهبی

2.    رفوگری : رفع هرگونه پارگی انواع فرش وتابلو فرش

3.    رنگبرداری و لکه برداری:رفع وبرداشتن هرگونه لکه ورنگ بدون آسیب رسیدن به فرش

4.    ریشه زنی : تعمیر وبافت ریشه نو برای انواع فرش وتابلو فرش

5.    خشکشویی : خشکشویی انواع مبل و موکت با دستگاه های نیمه اتوماتیک درمنزل

فرش ها به صورت لول برده و لول و اتو شده همراه با کاور از بهترین قالیشویی در غرب تهران یعنی قالیشویی میهن آورده می شود.

 

قیمت تعمیر مبل ارزان و به صرفه در مبل قائم

 استفاده از مناسب ترین قیمت تعمیر مبل با تعمیرات مبل قائم امکان پذیر است. پارچه تشکها و پشتی ها، فوم و فنرها را عوض می کنند و همه چیز نومی شود و این می شود تعمیرات مبل. یک متخصص خبره رویه کوبی انواع پارچه را به خوبی می شناسد، خواص و کیفیت و قیمت فوم های متنوع را می داند و می تواند مشتری را در انتخاب گزینه مناسب کمک کند و تصمیم گیری را برایش آسان تر سازد. رویه کوبی بهترین راه است برای نوکردن یک دست صندلی ناهارخوری قدیمی، یک کاناپه زه وار دررفته و یا مبل های قدیمی مان که دوست شان داریم و کلی خاطره ازشان هست و البته نمی خواهیم یا نمی توانیم فعلاعوض شان کنیم. عوامل مختلفی بر روی قیمت تعمیر مبل تاثیر می گذارند.

صفحه قبل 1 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 صفحه بعد