x تبلیغات
استرچ پالت

مهم ترین ترفند ها در نگهداری از کمک فنر

 همانطور که می دانید کمک فنر یکی از اصلی ترین و مهم ترین قطعات خودرو است.

اگر یک خودرو کمک نداشته باشد با کوچک ترین ضربه و لرزشی کنترل خود را از دست می دهد.

این قطعه یکی از اصلی ترین قطعاتی است که از ارتعاشات و لرزش هایی که به خودرو وارد می شود جلوگیری می کند.

در مقالات قبل شما را با نحوه انتخاب کمک فنر متناسب با نوع خودرو شما آشنا کردیم. در ادامه با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در خصوص کمک فنر به دست آورید. و با ترفند هایی برای نگهداری راحت تر از آن آشنا شوید.

اگر کمک خودروی شما آسیب دیده باشد بهتر است تا زمانی که آن را تعویض و یا تعمیر نکرده اید از خودرو استفاده نکنید چرا که رانندگی با کمک های آسیب دیده بسیار خطرناک است.

می توانید هر چند وقت یک بار با انجام آزمایش هایی از سلامت خودرویتان مطلع شوید.

ترفند هایی برای بررسی کمک های خودرو

کمک ها را امتحان کنید. در یک پارکینگ خلوت شتاب بگیرید و سپس سریع ترمز کنید اگر بعد از اینکه خودرو متوقف شد از کمک ها صدای تق تق شنیدید زمان این رسیده است تا زودتر کمک ها را تعویض کنید.

به پرش های خودرو توجه کنید.

کاپوت خودرو را پایین بکشید اگر چند بار به بالا و پایین برگشت زما تعویض کمک خودرو فرا رسیده است.

به شل شدن پیچ ها دقت کنید

دقت کنید که پیچ کمک ها محکم باشند و شل نشده باشند. اگر پیچ ها شل باشند به احتمال زیاد صدا های اضافه ایی را از خودرو خواهید شنید.

مراقب نشتی و روغن دهی کمک ها باشید.

زیر کمک ها را بررسی کنید و به دنبال اثری از روغن و نشتی باشید. کمک فنری که آسیب دیده باشد ممکن است روغن ریزی داشته باشد.

برای تهیه بهترین انواع کمک فنر می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.










 

نگهداری از چوب روسی بیرچ

 همانطور که می دانید چوب روسی انواع مختلفی دارد. بیرچ یکی از متداول ترین و معروف ترین نمونه های چوب روسی است. در مطالب قبل شما را با انواع مختلف چوب روسی و همچنین نحوه تمیز کردن چوب روسی بیرچ را به شما آموزش دادیم. در ادامه با ما همراه باشید تا در مورد نگهداری از چوب روسی بیرچ اطلاعات بیشتری در اختیارتان قرار دهیم.

اگر در آشپزخانه شما از چوب روسی بیرچ استفاده شده باشد برای مثال کابینت ها از بیرچ باشد می دانید چطور از آن ها نگهداری کنید؟

با گذشت زمان ممکن است روی کابینت ها خط و خش بیافتد در این مقاله می خواهیم به شما نشان دهیم که چطور چوب روسی بیرچ را مانند روز اولش نو کنید. با به کاربردن ترفند هایی می توان به خوبی از چوب روسی بیرچ نگهداری کرد.

مرحله اول/ تمیز کردن چوب روسی

اگر کابینت ها آسیب دیده اند قبل از اینکه آن ها را تعمیر کنید باید به خوبی کابینت ها را تمیز کنید. بعد از اینکه چوب روسی را تمیز کردید با استفاده از یک دستمال و تمیز کننده مخصوص سطوح چوبی، سطوح چوبی مورد نظرتان را تمیز کنید. وقتی این کار را انجام می دهید اطمینان پیدا کنید که هیچ نقطه ایی از کابینت کثیف نمی ماند. می توانید از مواد شوینده طبیعی مخصوص سطوح چوبی برای شستشوی کابینت استفاده کنید.

مرحله دوم/ داخل و بیرن در کابینت را سمباده بکشید.

حالا که چوب روسی را به خوبی تمیز کردید، در کابینت را جدا کند و روی آن را سمباده بکشید. وقتی که در را جدا کردید باید آن را روی یک حوله تمیز قرار دهید. می توانید برای چهارچوب در از سمباده استفاده کنید. به آرامی داخل و بیرن کابینت را سمباده بکشید.

در مقالات بعدی شما را با سایر مراحل نگهداری از چوب روسی بیرچ آشنا خواهیم کرد.

برای تهیه بهترین انواع چوب روسی می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.

 

آگاهی های لازم قبل از خرید شترمرغ(بخش اول)

 آیا می دانید قبل از خرید شترمرغ چه عواملی را باید بررسی کنید؟ به چه اطلاعاتی برای خرید شترمرغ نیاز دارید؟ همانطور که می دانید با خرید شترمرغ می توانید از فواید منحصر به فرد این پرنده بهره مند شوید.

قبل از هر چیز لازم است تا اطلاعاتتان را در مورد فواید شترمرغ افزایش دهید تا بتوانید در هنگام خرید شترمرغ بهترین تصمیم را بگیرید.

قد شترمرغ حدود 2.5 متر می باشد و به عنوان بزرگ ترین و سنگین ترین پرنده دنیا شناخته شده است. ممکن است وزن این پرنده به 145 کیلوگرم نیز برسد. وزن سنگین پرنده موجب جلوگیری از پرواز کردن آن شده است. در هر صورت شترمرغ دارای توانایی های فوق العاده ایی است که زندگی در ساوانا و همچنین صحرا ها برایش اصلا سخت نیست.

پاهای بلند و عضلانی شترمرغ مخصوص  دویدن است. بر خلاف سایر پرندگان که پاهایشان دارای 3 یا 4 انگشت است. شترمرغ ها دو انگشت دارند به همین خاطر خیلی سریع تر می دوند.

 

هنگامی که شترمرغ احساس خطر کند با لگد های محکم از خود دفاع می کند. به دلیل اینکه شترمرغ ها مانند شتر گردن های بلند و چشمان درشت و مژه های بلندی دارند شتر مرغ نامیده می شوند. البته این شباهت ها به همین جا ختم نمی شود. شترمرغ ها نیز می توانند مانند شتر ها دما و حرارت های بسیار بالا را تحمل کنند و مدت زمان زیادی را بدون آب بگذرانند. معمولا از گیاهانی که می خورند رطوبت مورد نیازشان را به دست می آورند.

آیا می دانید شترمرغ ها چی می خورند؟ شترمرغ ها معمولا از برگ و ریشه گیاهان و همچنین دانه آن ها تغذیه می کنند اما جالب است بدانید که در کل شترمرغ ها هرچیزی که در دسترسشان باشد را می خورند. گاهی ممکن است برخی از حشرات، مارمولک ها و موش ها را نیز بخورند.

برای خرید شترمرغ می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.

استرچ پالت

 استرچ پالت یک نایلون با ویژگی چسبندگی بالاست و شفاف است و قابلیت کشش بالایی دارد،از این نایلون برای بسته بندی دور محصولات و اجسامی که روی هم قرار میگرند استفاده میشود و برای اینکار نایلون ها را داخل دستگاهی به نام استرچ کش قرار میگیرد و دور محصولات کشیده میشود. از مهمترین ویژگی های استرچ پالت میتوان جلوگیری از رطوبت به اجسام،افزایش سرعت بسته بندی،کاهش وزن بسته بندی،استحکام محصولات و.. میباشد.

بازرترین ویژگی های استرچ پالت یاس

طول هر رول از استرچ پالت به حدود هزار متر می رسد و ضخامت آن بین 10 تا 50 میکرون می رسد. هر چه تعداد لایه های این نایلون ها بیشتر باشد، استحکام بالاتری دارند. از جمله ویژگی های خاصی که استرچ پالت ها دارند، این است که در برابر اشعه ماورابنفش مقاوم هستند و گرد و غبار را جذب نمی کنند.

کاربرد نایلون حبابدار در جابه جایی

 

محصولات نایلون حبابدار برای وجود محصولاتی بدون نقص و بی کم و کاست به هنگام حمل و نقل بسیار اساسی می باشند و نقش بسیار مهمی در جابه جایی ها دارند. این محصولات دارای ایمنی با حفاظت بالاست که از خطر آسیب دیدگی به هنگام ضربه و تکان های شدید جلوگیری می کند.

در این مقاله می خواهیم شما را با چندین نوع از انواع نایلون های حبابدار و محصولات پیشرفته حفاظت حمل و نقل آشنا کنیم که با توجه به دنیای صنعتی و مدرنیته امروزه به پیشرفت جالب توجهی در این محصول دست یافته ایم و مورد توجه بسیاری از مردم در جابه جایی ها قرار گرفته است. قابل توجه است بدانید ویژگی اصلی این محصولات حفاظت و سالم نگه داشتن وسایل بسته بندی شده به هنگام حمل و نقل و یا نگه داشتن وسایل در انبار  بدون هیچ کم و کاستی می باشد.

توصیف

جالب است بدانید در بسته بندی های بزرگ جابه جایی به مقدار زیادی از محصولات نایلون حبابدار نیاز پیدا می شود که این محصولات شامل نایلون حبابدار، نایلون حبابدار پر شده از هوا، لاستیک های حباب دار و ورق های کارتونی شیاردار می باشند.

محصولات نایلون حبابدار برای سالم ماندن و حفظ اشیا به هنگام حمل و نقل بسیار ضروری و مهم می باشند. ایمنی وسایل موجود در آن مکان، حفاظت بالا از وسایل بسته بندی شده، جلوگیری از خطر آسیب دیدگی به هنگام تکان های شدید، ضربه و یا افتادن و برخورد با اجسام از ویژگی های نایلون حبابدار می باشد.

موارد برگزیده ای از نایلون حبابدار که در اینجا به اطلاع شما می رسانیم بهبود یافته اند که بسته بندی ها را به هنگام جابه جایی ها، اسباب کشی ها و یا نگهداری در انبارها بدون هیچ کم و کاست و آسیب دیدگی حفظ کنند.

نایلون های حبابدار با حباب های کوچک و بزرگ

نایلون حبابدار با حباب های کوچک و بزرگ برای نگهداری ایمن، تمیز، خشک و بدون خط و خش محصولات به هنگام حمل و نقل  بسیار ایده آل می باشند. از لایه مانع نایلون حبابدار برای نگهداشتن هوا در بین وسایل بسته بندی شده استفاده کنید. نایلون های حبابدار با حباب کوچک برای استفاده عموم و جا به جایی های معمولی کاربرد دارد و نایلون حبابدار با حباب های بزرگ برای جابه جایی ها و موارد بزرگتر، مهمتر و حساس تر مورد استفاده قرار می گیرد.

محصولات نایلون حبابدار پر شده از هوا

محصولات نایلون حبابدار پر شده از هوا در بسته های مقاوم سوراخ شده قابل دسترس می باشند و هزینه های قابل چشمگیری دارند. هوای ذخیره شده در بین فضاها و حباب های نایلون های حبابدار مورد بسیار خوبی برای استفاده به عنوان بسته بندی، پوشش حفره ها یا بلوک و محکم بستن می باشد. این نوع نایلون حبابدار محافظت مقاوم ضربه ای را دارا می باشد که از وسایل شما به خوبی محفاظت می کند.

 

انواع شلوار جین در برندستان

 

وقتی در کمدتان را باز می کنید، باید چشمتان حداقل به یک شلوار جین بخورد. پوشیدن جین در هر فصلی جذاب است و پاییز از این قاعده مستثنی نیست. ما به شما می گوییم که کدام جین ها مد شده اند و چطور باید آن ها را بپوشید. بعد از اینکه مدل ها و استایل های مختلف شلوار زنانه جین را شناختید حتما در مورد شستشوی شلوار جین اطلاعات لازم را به دست آورید.

 

·         جین های کوتاه

شلوار زنانه سنگشور شده و کوتاه ممکن است قدیمی شده باشد اما هنوز از مد نیافتاده است. خوبی این شلوار ها این است که با هر کفش زنانه ایی ست می شود و راحت می توانید آن ها را با صندل، و کفش های تخت مانند کفش های عروسکی بپوشید.

چرا این شلوار ها جذاب اند؟

چون خیلی خوب با این لباس ها ست می شوند:

بلوز و شومیز

صندل های بند دار

نیم بوت

توصیه طراحان لباس: اگر قد شما کوتاه است شلوار جین های کوتاه با فاق بلند بپوشید. بهتر از بلوز و شومیز که پوشیدید ساده و دکمه دار باشند.

 

·         شلوار جین دمپا گشاد

چرا این شلوار ها جذاب اند؟

این شلوار ها دهه 90 مد شدند. به خاطر فاق بلندی که دارند بسیار جذاب اند.

این شلوار زنانه خیلی خوب با این لباس ها ست می شود:

کفش زنانه پاشنه بلند نوک تیز

بلوز و شومیز های کوتاه

کمر بند های کلاسیک

توصیه طراحان لباس: فاق بلند شلوار های دمپا گشاد باعث می شود قدتان بلند تر دیده شود. اگر بلوز و شومیزتان را توی شلوار بگذارید پاهایتان جذاب تر به نظر می رسند.

 

·         شلوار جین بویفرند

جذابیت این مدل شلوار ها به سنگشور بودن و جزئیاتی است که دارد. این مدل شلوار ها بسیار راحت هستند.

چرا این شلوار ها جذاب اند؟

چون خیلی خوب با لباس های زیر ست می شوند:

تاپ های تنگ

تیشرت و پولوشرت

کفش های پاشنه بلند

توصیه طراحان لباس: این مدل شلوار ها تلفیقی از شلوار مردانه و شلوار زنانه است. بهتر شلوار های بویفرند را با بلوز و شومیز پاستلی و گلدار بپوشید.

 

·          شلوار جین جذب

پوشیدن شلوار جین جذب حقیقتا استایل شما را زیبا خواهد کرد.این مدل شلوار ها چسبان هستند و وقتی آن ها را می پوشید فرم پاهایتان را به خود می گیرند. درست مانند هر مدل شلوار جین دیگری اندازه بودن شلوار شما نکته کلیدی در داشتن یک استایل خاص و منحصر به فرد است. با شلوار جین جذب می توانید استایل های متفاوتی داشته باشید و هر مدل کفشی از کتونی گرفته تا کفش های عروسکی را با این شلوار ها بپوشید.

چرا این شلوار ها جذاب اند؟

چون خیلی خوب با لباس های زیر ست می شوند:

بلوز و شومیز مدل دار و گشاد

چکمه های چین دار و دولا

سویشرت های اورسایز

توصیه طراحان لباس: اگر عاشق لباس های اورسایز هستید پس همیشه شلوار جین جذب بپوشید تا انتخاب های بیشتری برای استایل اورسایزتان داشته باشید. همچنین می توانید این شلوار ها را با سویشرت یا تاپ و تونیک گشاد بپوشید.

 

·         شلوار جین راسته

این مدل شلوار های کلاسیک هنوز هم جذاب اند. شلوار جین راسته باعث میشود ما یاد اولین باری که شلوار جین پوشیدیم بیافتیم. این شلوار ها بسیار متنوع، زیبا و همچنین راحت اند. شلوار جین راسته باعث می شود پا های شما کشیده تر به نظر برسد. یک دختر خوش استایل دیگر چه توقعی می تواند از شلوارش داشته باشد؟

چرا این شلوار ها جذاب اند؟

چون خیلی خوب با لباس های زیر ست می شوند:

سویشرت

نیم بوت

سویشرت ها و ژاکت های تنگ و چسبان

توصیه طراحان لباس: شلوار جین راسته باعث می شود استایل شما کژوال تر به نظر برسد. پوشیدن لباس های کلاسیک ایرادی ندارد. با یک شومیز طرح دار یا سویشرت تنگ و جذب می توانید استایلتان را جذاب تر کنید

 

بهترین قالیشویی در تهران بیشتر بشناسید

 

با نزدیک شدن ایام عید و شروع شدن ایام تمیز کاری شناختن بهترین قالیشویی در تهران برای هر خانواده ای در این استان جز نیاز اساسی در این روز های پایانی سال می باشد. در این مقاله قصد داریم شما را با سیستم های خشک شویی قالی و فرش بهترین قالیشویی در تهران اشنا کنیم. با ما همراه باشید تا اطلاعات مفیدی در اختیار شما قرار دهیم.
بسیاری از سیستم های خشک شویی قالی و فرش متکی به ماشین ها و دستگاه های پیشرفته و تخصصی می باشند. این سیستم ها اکثرا از نوع سیستم رطوبت بسیار کم (VLM) می باشند که بر اساس ترکیبات خشک به همراه محلول های شوینده کاربردی اند. خشک شویی قالی و فرش به دلیل زمان خشک شدن بسیار سریع پس از شست و شو که خود عاملی بسیار مهم در تحویل و نصب های 24 ساعته می باشد، در بازار امروز به سرعت در حال رشد می باشد. سیستم های خشک شویی قالی و فرش و شست و شوی با رطوبت بسیار کم نسبت به سیستم های شست و شوی رایج و سنتی سریع تر بوده و هم چنین نیاز بسیار کمتری به نیروی انسانی دارد و اکثر اقدامات در این نوع قالیشویی به صورت خودکار انجام می شود.
قابل توجه است بدانید قسمت های بسیار کثیف فرش به لکه یابی دستی، اقدامات پیش از شست و شو، استفاده از مواد تمیز کننده قبل از شروع شست و شو، و یا استفاده از شوینده های مخصوص نیاز دارند. این اقدامات معمولا با اسپری کردن و پاشیدن شوینده های ذکر شده بر روی فرش قبل از شروع مراحل خشک شویی اصلی اتفاق می افتد. مواد به کار برده شده ، شوینده ها و مواد امولسیون کننده می باشند که پیوند ترکیبات و کثیفی های روی تار و پود فرش را در مدت زمان کوتاهی می شکنند. برای مثال، یکی از مواد شیمیایی ممکن است لایه های چربی که به کثیفی های روی فرش چسبیده اند و مانع از پاک شدن این کثیفی ها با جاروبرقی می شوند را حل کند. محلول موجود ممکن است به حلالی مانند محصولات نفتی، گلیکول اتر یا مواد بوتیل اضاف شوند. میزان زمانی که باید اقدامات پیش از قالیشویی انجام گیرد به دلیل فرچه خوردن رایج در شست و شو با رطوبت بسیار کم باید کمتر از 15 دقیقه باشد. مزیت منحصر به فرد خشک شویی قالی نسبت به شست و شوی خیس و سنتی این است که ترکیبات شیمیایی خشک مانند شامپوهای خشک کننده، گرد و خاک را به خود جذب نمی کنند. در حالی که خشک شویی قالی گران تر از سایر شست و شوها می باشد، ولی فرمول های به کار رفته در این نوع شست و شو ، آسیب و فشار کمتری به فرش و قالی وارد می کند.

با توجه به آن که اکثر خانواده های ایرانی به تمیز بودن اهمیت می دهند و این امر برای آنها بسیار مهم می باشد می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر از بهترین قالیشویی در تهران و خشک شویی شرکت ارائه دهنده سرویس قالیشویی می توانید به سایت مراجعه کنید و یا با شماره های موجود در سایت تماس حاصل نمایید و از نحوه عملکرد بهترین قالیشویی در تهران و شرایط خشک شویی و دیگر موارد مهم و تاثرگذار در قالیشویی اطلاعات کسب کنید.

 

آیا می دانید چطور می توان پایه مبل را تعویض کرد؟

    

همانطور که می دانید پایه مبل یکی از اصلی ترین قسمت های مبلمان شما به حساب می آید و برای اینکه مبلمان شما همیشه سالم بماند باید به پایه مبل رسیدگی کنید. در مقالات قبل شما را با شیوه نصب پایه مبل آشنا کردیم در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با نحوه تعویض پایه مبل آشنا کنیم.

هنگامی که پایه مبل خود را تعویض می کنید نه تنها طول عمر و کارایی مبلمانتان را افزایش می دهید بلکه در مصرف هزینه ها و خرید یک مبلمان نو نیز صرفه جویی خواهید کرد. امروزه پایه مبل بیشتر مبلمان ها را می توان تعویض کرد. پایه مبل ممکن است لق شود و یا بشکند و هنگامی که روی مبل می نشینید احساس خوبی نداشته باشیید و مبلمانتان به یک سمت متمایل باشد. ممکن است در اسباب کشی که کردید یکی از پایه مبل هایتان را گم کرده باشید. به هر دلیلی دوست ندارید کل مبلمانتان را تعویض کنید. می توانید با تعویض پایه مبل دوباره از مبلمانتان استفاده کنید.

 

مبلمانتان را بر عکس کنید تا پایه مبل را تعویض کنید. سایر مبلمان و لوازم منزلتان را نیز می توانید با تعویض پایه مبل نو کنید. اگر پایه مبل شما پیچی است تعویض آن بسیار راحت خواهد بود. پایه مبل مورد نظر را بگیرید و در خلاف جهت عقربه های ساعت آن را بچرخانید تا پیچ هاییش باز شود. هنگامی که می خواهید پایه مبل جدیدی بخرید بهتر است پایه مبای که از مبلمانتان جدا کردید را به تعمیرات مبل و فروشگاه های مربوطه نشان برده و به متخصصین مبلمان و وسایل منزل نشان دهید تا پایه مبل مناسبی را بتوانید جایگزین پایه مبل قبلی کنید. با احتیاط پایه مبل جدید را سر جایش محکم پیچ کنید. حالا می توانید مبلمانتان را برگردانید و از نشستن روی آن لذت ببرید.

 

برخی از تجهیزات مهد کودکی

 

اگر مربی مهد کودک هستید لازم است بدانید که اگر می خواهید کارتان را به شکل درستی انجام دهید باید تجهیزات مهد کودکی مناسبی را تهیه کنید. برای اینکه بتوانید به شکل موثری به  بچه های کوچک آموزش دهید، در این مقاله لیستی از تجهیزات مهد کودکی مورد نیاز را برایتان فراهم کردیم. تمامی این تجهیزات بسیار مورد استفاده قرار می گیرند. تجهیزات مهد کودکی به شما کمک می کنند تا به راحتی کلاستان را مدیریت کنید. و در رشد کودکان قدم مثبتی را بردارید.

برخی از تجهیزات مهد کودکی

برچسب ها

استفاده از این برچسب ها در کلاس بسیار مفید است، استفاده برچسب برای بچه ها خیلی راحت است. در تجهیزات مهد کودکی برچسب ها جزو پر کاربرد ترین وسایل اند.

 

چاپ گر وایرلس

در تجهیزات مهد کودکی داشتن یک پرینتر خوب بسیار مهم است مخصوصا اینکه به صورت وایرلس باشد. می توان به وسیله ی آن به راحتی عکس های دلخواه را  چاپ کرد.

 

 

کاغذ های رنگی

کی فکرش را می کند که کاغذ رنگی با تمام سادگی اش، بتواند جزو محبوب ترین تجهیزات مهد کودکی مربیان باشد؟ در بازار برند های مختلفی برای این کاغذ ها به فروش می رسد، ولی به شما توصیه می کنیم که بیشتر از کاغذ های باکیفیت استفاده کنید. هرچه تجهیزات مهد کودکی با کیفیت تری را انتخاب کنید در کارتان موفق تر خواهید بود.

 

برش دهنده ی کاغذ

در این قسمت از تجهیزات مهد کودکی می خواهیم برش دهنده ی کاغذ را به شما معرفی کنیم که به وسیله ی آن می توانید کاغذ هایتان را در سایز ها و اندازه های دلخواه ببرید و استفاده کنید. با استفاده از این وسیله تمام کاغذ هایتان به یک اندازه بریده می شوند و دیگر نگران مساوی بریده نشدن کاغذ ها نیستید.

 

پاکت های آموزشی

این پاکت های پلاستیکی به کودکان آموزش می دهد تا با خودکار های مخصوصی پاسخ سوالات را بدهند و بعد هم بتوانند آن پاسخ ها را پاک کنند. بنابراین این نوع از تجهیزات مهد کودکی می تواند بارها و بارها مورد استفاده قرار بگیرد.

 

برای آشنایی بیشتر با تجهیزات مهد کودکی می توانید مقالات بعد را مطالعه کنید تا اطلاعاتتان در زمینه تجهیزات مهد کودکی افزایش یابد.

 

مزیت های موجود در تولید فنس

 

در این مقاله قصد داریم شما را با مدل های برتر تولید فنس آشنا کنیم و به تمامی مزیت های موجود آن اشاره نماییم. با ما همراه باشید تا اطلاعات مفیدی در خصوص مدل های تولید فنس در اختیار شما قرار دهیم.
سوالات و سوء برداشت های زیادی در رابطه با انواع مختلف پوشش و مدل های موجود تولید فنس ها وجود دارد. این سوالات گاهی اوقات منجر به برداشت اشتباه و سردرگمی در تشخیص و سفارش تولید فنس ها می شود و هم چنین می تواند به مرور زمان منجر به نتایج غیر منتظره ای در رابطه با مقاومت در برابر زنگ زدگی در شرایط نامناسب شود.
هم چنین احتمال این وجود دارد که به دلیل این سردرگمی، فروشنده ای که حتی قشصد کمک به شما دارد ، توصیه و پیشنهادهای اشتباه به شما ارائه کند. بنابراین امیدواریم در این مقاله بعضی از اطلاعات اصلی در خصوص طرح های رایج در بازار و کاربردهای آن را به شما ارائه دهیم. چندین مدل فنس که در این مقاله بیان می شوند به ترتیب کمترین تا بیشترین قیمت و کیفیت را دارند.
۱- فنس سیمی براق با پوشش پودری
فنس سیمی براق در واقع به فنس سیمی استیل پرداخت نشده می گویند. این مورد به آن معنا می باشد که هیچ پوششی اعمال نشده است و اگر سیم در معرض شرایط جوی قرار بگیرد به راحتی زنگ می زند. در نتیجه، نوع پایه پوشش دهی یا محافظتی که بر روی سیم براق اعمال می شود پوشش پودری می باشد. هنگامی که صحبت از پوشش پودری می شود، ۳ نوع پوشش  اصلی در دسترس می باشد و هر کدام از آن ها ویژگی های منحصر به فرد خود را دارد.
۱) پلی اتیلن یا PE رایج ترین پلاستیک موجود می باشد. کاربرد اصلی آن در بسته بندی مانند کیسه های پلاستیکی ، ورق های پلاستیکی و محفظه هایی مانند بطری ها است.
۲) پلی اورتان یا PUR پلیمری است که حاوی واحدهای ارگانیک متصل به هم توسط کربامیت (اورتان) می باشد. در حالی که اکثر پلی اورتان ها ، پلیمرهایی هستند که با گرم شدن ذوب نمی شوند ، پلی اورتان های ترموپلاستیک نیز موجود می باشند.
پلی وینیل کلراید یا PVC سومین پلیمر پلاستیک مصنوعی تولید شده در جهان، پس از پلی اتیلن و پلی پروپیلن می باشد.
در حالی که PE و PUR تقریبا ارزان تر از PVC می باشند، ماندگاری و دوام PVC را ندارند. در نتیجه پوشش PVC را در شرایطی توصیه می کنیم که به مقاومت بیشتری در برابر زنگ زدگی نیاز باشد. پوشش PVC معمولا به سیم های گالوانیزه شده اضافه می شود تا ماندگاری و طول عمر آن را افزایش دهد. پوشش PVC تخت تاثیر محیط نمکی، اسیدی یا قلیایی قرار نمی گیرد. بنابراین برای استفاده در مکان های زیر مناسب می باشد: شرکت های سازنده کاغذ، تخته یا کاشی های سرامیک، کارخانه های تصفیه و شیرین کن آب، استخرها یا مناطق ساحلی
این محصول به طور گسترده برای تولید فنس و استفاده به عنوان فنس در مکان های ذکر شده استفاده می شود.

همانطور که مشاهده نموده اید در این مقاله فرصت شد تا تنها به یکی از مدل های برتر تولید فنس اشاره نماییم و آن را به طور مفصل توضیح دهیم. در مقالات بعدی با ما همراه باشید تا اطلاعات مفید بیشتری در مورد تولید فنس در اختیار شما قرار دهیم. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های موجود در سایت تماس حاصل نمایید

 

صفحه قبل 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 صفحه بعد