x تبلیغات
استرچ پالت

مناسب ترین قیمت چوب ترمووود تنها با فراورده های چوبی گودرزی

 از زمان ورود چوب ترمو به کشور ایران ، لیست قیمت چوب ترمووود نوسان قابل توجهی داشته و البته به دلیل استقبال بالا از چوب ترمو به خصوص در این دو سال اخیر و البته با توجه به نوسان های شدید قیمت یورو ، شرکت های وارد کننده معتبر در زمینه ترموود ( که در میان آن ها میتوان به قطع نام شرکت رهاوود را دید ) سعی کرده اند لیست قیمت چوب ترمووود را با توجیه اقتصادی مناسب و با کمترین تغییرات در اختیار مشتریان قرار دهند.

چوب ترمو عمدتا از جنگلهای دارای مجوز و گواهی کیفیت در اروپا تولید می شود. با استفاده از مکانیزم حرارتی ترمو، بدون استفاده از مواد شیمیایی و صرفا با اتکا بر گرما چوب ترمو در برابر نفوذ قارچ و کپک محافظت شده و نسبت به چوب معمولی دارای ماندگاری بیشتری خواهد بود. در نتیجه نفوذ حرارت به سطوح چوبی، باعث تغییر رنگ در سطوح داخلی چوب خواهد شد که این به نوبه خود به زیبائی نمای چوب ترمو خواهد افزود.

بهترین و ارزان ترین تولید فنس با ابوالفضل

 تولید فنس حصاری در تمامی ابعاد با تکیه بر تیم با تجربه و استفاده از جدید ترین دستگاه های تمام اتوماتیک موجب گردیده است که شرکت فنس ابوالفضل بتواند تمام سفارشات شما مشتریان عزیز را در کوتاه ترین زمان و بهترین کیفیت ارایه دهد.

استفاده از دستگاه های تمام اتوماتیک موجب طول عمر بهتر و کیفیت بالاتر فنس تولید شده.

تولید فنس در تمامی سایز ها با دستگاه تمام اتوماتیک فنس بافی تا ارتفاع2/5 متر-بستن دو سر طاقه فنس با استفاده از دستگاه و حالت شکلات پیج شده

تولید فنس مفتول4میلیمتر در تمامی ارتفاع ها بنا به سفارش مشتری- انواع فنس سبک وزن مفتول2 به بالاتر

تولید انواع گابیون چشمه8*10 و 6*8 در تمامی اندازه ها و مفتول های 1.6-2-3

تولید انواع مش 21 مفتول سیاه وگالوانیزه و انواع توری پرسی در ابعاد بنا به سفارش مشتری{گالوانیزه و سیاه}

 

ارزان ترین و باکیفیت ترین تخت بیمار برقی فقط از هارپاگ تب

  شرکت هارپاگ تب تولید کننده انواع تخت بیمار برقی ، انواع تختهای الکتریکی وفول الکتریکی ، لاکرومیز غذاو تجهیزات پزشکی بوده و با داشتن سابقه تولید در عرصه تجهیزات بیمارستانی یکی از صاحب نامان به شمار می رود.

 

تخت بیمار برقی این شرکت ایده آل برای تمامی مراکز درمانی ، بیمارستانها و برای استفاده در منازل می باشد. انواع تخت بیمار برقی تک شکن، دو شکن و سه شکن از نوع عادی و ABS با حفاظ های متصل و پوشش های رنگی استاتیک و پودری ، تختهای سه شکن فول کنترل با قابلیت تنظیم ارتفاع از نوع ABS ، تخت سه شکن ICU و CCU فول کنترل دارای سیستم ذحیره انرژی ، تخت CPR سه شکن با قابلیت تنظیم ارتفاع و قابلیت شست و شو و ضد عفونی از جمله تولیدات این شرکت با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت می باشند این شرکت موفق به اختراع تخت فول الکتریکال نانویی با بیش از 30پوزیشن خاص جهت مصارف ویژه از جمله بیماران گردنی (cp) وهمچنین بیمارانی که در معرض ابتلا به زخم بستر هستند ، گردیده است.

بهترین قالیشویی در تهران فقط مشتاق

 قالیشویی مشتاق قدیمی ترین و بزرگترین و بهترین قالیشویی در تهران. ارائه دهنده کلیه خدمات شستشوی انواع فرش، خدمات رفوگری و ترمیم تخصصی فرش و کلیه خدمات خشکشویی انواع مبلمان، موکت و خوشخواب می باشد که تصمیم به افزایش محدوده های سرویس دهی خود در سراسر تهران کرده. شما مشتریان عزیز میتوانید در این قسمت مناطق تحت پوشش خود را بیابید و با یک تماس و یا یک سفارش آنلاین (همراه با تخفیف ویژه) خدمات شستشو، ترمیم و خشکشویی خود را ثبت کنید تا همکاران ما در کمترین زمان ممکن سرویس دهی را به شما آغاز کنند. یکی از مزیت های بهترین قالیشویی در تهران سرعت بالای کار در مناطق شما خواهد بود.شما با معرفی منطقه محل سکونت خود این امکان را به بهترین قالیشویی در تهران یعنی قالیشویی مشتاق می دهید تا زمان ارائه سرویس به شما مشخص شود.

اجاره لیفتراک خالد ارزان تر از همه جا

 لیفتراک یکی از تجهیزات بالابری صنعتی است که برای حمل و جابه جایی بارهای سنگین مورد استفاده قرار می گیرد. اجاره لیفتراک در برابر با برخی بالابرها نظری جک پالت و استاکرو… می توانند بارهای سنگین تری را بدون خطر واژگونی منتقل کنند. این وسیله در اندازه و انواع مختلف برای کاربری ها و مکان های متفاوت طراحی شده اند.

اول باید مشخص کنید چه کاری می خواهید با اجاره لیفتراک انجام دهید. هم چنین باید بدانید که چه نوع باری با چه ظرفیتی را می خواهید این لیفتراک  جابه جا کنید. و در آخر باید هزینه ی خود را برای خرید لیفتراک در نظر بگیرید. با طی کردن این سه مورد اکنون راحت تر می توانید در مورد خرید لیفتراک به جستجوی نوع لیفتراک بپردازید.

اجاره لیفتراک های برقی

لیفتراک برقی معمولا یک انتخاب مقرون به صرفه است، اما آیا برای هر نوع کاربری و محیطی می توان از آن استفاده کرد؟ قطعا جواب نه می باشد. اجاره لیفتراک های برقی لازم است که باید دائما شارژ گردد و به طور مداوم استفاده کنید، مطمئنا انتخاب لیفتراک برقی و اجاره یا خرید آن انتخاب درستی نیست. آن ها برای مشاغلی مناسب هستند که جابه جایی در فاصله کم صورت می گیرد و مدت زمانی که از لیفتراک استفاده می شود محدود است. معمولا از لیفتراک های برقی در محیط های سربسته نظیر انبارها و فروشگاه ها استفاده می شود زیرا تولید دود ندارند و سرو صدای کمتری نسبت به مدل های دیگر دارد. لیفتراک های برقی معمولا سبک وزن هستند و برای کار بسیار عالی هستند و حتی فردی مبتدی میتواند با آن کار کند

 

اجاره لیفتراک دیزلی

این نوع لیفتراک از دوست داشتنی ترین نوع لیفتراک ها می باشد. آن ها برای کارهای بزرگتر مناسب تر هستند، می توانند بار سنگین تری را جابه جا کنند و تا ارتفاع بالاتری بالا ببرند. لیفتراک های دیزلی دارای سرو صدای زیادی می باشند پس برای مکان هایی مناسب استفاده است که سرو صدا اهمیت چندانی ندارد. نباید از آن ها در محیط های ساکت و پر رفت و آمد استفاده کرد. به هیچ عنوان از لیفتراک دیزلی در محیط بسته استفاده نشود

کرایه یا فروش لیفتراک گازسوز

اجاره لیفتراک های گازی می توانند انتخاب بهتری برای جابه جایی بارهای بسیار سنگین باشند. اجاره این نوع لیفتراک مقاومت خیلی بالایی دارد و معمولا دارای شتاب و سرعت حرکت بیشتری هستند. در فضاهای کاری باز بزرگ این لیفتراک می تواند انتخاب مناسبی باشد.

 

با اجاره دیزل ژنراتور دیگر مشکل قطع برق نخواهید داشت

 اجاره دیزل ژنراتور

از دیرباز یکی از راه های پیشرفت و گسترش کسب و کار ، ارائه پکیج هایی کامل در ارتباط با پیشه  هر فرد بوده است . به عنوان مثال ، یک بزاز (پارچه فروش) می توانست با افزایش تعداد رنگ ها ، طرح ها و اجناس پارچه های خود ، نیاز هر بیننده ای را برطرف کرده و از رقبای خود پیشی بگیرد . وی همچنین می توانست پا را از این نیز فراتر گذاشته و با تخصیص مکانی دیگر ، به ارائه خدمات خیاطی ، دوخت و دوز لباس و همچنین ترمیم البسه قدیمی بپردازد . عملی که سبب می شد تا در بلند مدت ، فرد مذکور به دنبال افتتاح دکانی جداگانه و عرضه محصولات دوخته شده توسط پارچه و خیاط خود بپردازد . اگرچه مخالفین این نوع کسب و کار ، انجام این اقدامات را دخالت در کار صنوف دیگر ، مستلزم داشتن سرمایه ، انرژی ، زمان ، مدیریت قوی و همچنین وجود مشتریان بالقوه ای می دانند ، اما در نگاهی خوش بینانه می توان به روند از تولید به مصرفی این نوع کسب و کار ، پاسخگویی به نیازهای مشتریان ، افزایش سود و همچنین جبران فروش کم  و مقطعی یکی از این شاخه ها توسط شاخه های دیگر اشاره کرد . امروزه نیز مجموعه های فراوانی وجود دارند که با ارائه محصولات و خدمات پس از فروش یا مرتبط با آن ، پاسخگوی خواسته مشتریان خود می باشند . به عنوان مثال مجموعه های قدرتمند ارائه دهنده دیزل ژنراتور ، مجموعه مذکور با بهره گیری از نیروی کار متخصص و مجرب ، به روز نگاه داشتن دانش عمومی مجموعه ، مشتری مداری و با نیت گسترش کسب و کار خود ، به مجموعه اقداماتی جانبی علاوه بر فروش این محصولات مشغول هستند . راه اندازی و تست نیروگاه های برق ، فروش محصولاتی مرتبط نظیر مولدهای گاز سوز ، انواع موتور ، الکتروموتور و پمپ ، نگهداری ، تعمیرات و سرویس دیزل ژنراتورها ، ارائه لوازم یدکی آن ها ، ساخت تابلوهای توزیع و برد های الکترونیکی (شارژر، تایمر و کنترل پنل ) ،  طراحی رگلاتورهای ولتاژ ، ترمیم قسمت های فلزی دیزل ژنراتور به کمک ریخته گری یا طراحی مجدد آن ، ساخت کانوپی های عایق صدا برای هر نوع دیزل ژنراتور ، جانمایی و ساخت پی مناسب برای دستگاه مذبور در هر سازه و ارائه مشاوره دقیق و کاربردی برای خرید و نصب این محصولات مجموعه ای از اقداماتیست که این مجموعه برای رسیدن به اهداف فوق می توانند انجام دهد . در همین رابطه ، اجاره دیزل ژنراتور نیز یکی از مهمترین اقدامات مجموعه پیش روی برای مرتفع ساختن نیاز مشتریان خود می باشد .  در مقالات مرتبط در خصوص اجاره دیزل ژنراتور و دلایل آن اطلاعاتی ارائه شد ، اینک قصد داریم تا با ارائه عوامل موثر در قیمت اجاره این محصول ، اطلاعاتی بیشتری در اختیارتان قرار دهیم . همانطور که در اجاره یک واحد مسکونی ، عواملی همچون محله بنا ، متراژ آن ، امکانات ساختمان و واحدها ، نحوه پرداخت اجاره بها ، سال ساخت و میزان دسترسی به آن مورد بررسی قرار می گیرد ، در اجاره دیزل ژنراتور نیز عواملی وجود دارند که میزان آن ها هزینه نهایی را استخراج می کند . به عنوان مثال مدت زمان اجاره ، قدمت دیزل ژنراتور ، برند و مجموعه سازنده آن ، میزان مصرف و توان خروجی این دستگاه ، نوع کانوپی (میزان آلودگی صوتی دستگاه) و نحوه پرداخت اجاره بها گوشه از عوامل موثر در قیمت اجاره این دستگاه می باشند

نسل جدید تخت بیمار برقی با امکانات جالب

 

نیروی محرکه این نسل از تخت بیمار برقی از نوع الکتریسته می باشد.  بنا به درخواست پزشک و نیاز مددجو در انواع و اشکال مختلف تولید میشود .

اکثر این تخت ها دارای قابلیت تنظیم ارتفاع و تغییر پوزیشن قسمت بالای بدن بیمار ، وسط و پایین بیمار می باشد.

نرده های کناری اصولا تاشو و از جنس محکمی می باشد.

ایمنی بیمار و کاربری راحت و رضایت و ایمنی همراهان و استحکام تخت از مزایای این نوع تخت بیمار برقی می باشد.

بسته به جنس و آپشن های تخت دارای قیمت های مختلف می باشد.

قیمت رویه فلزی نسبت به ABS آن 150 هزار تومان بیشتر می باشد.

در صورت تقاضا امکان تبدیل ریموت کنترل به نوع وایر لس موجود می باشد.

موتور تایوان با دو سال ضمانت می باشد.

تخت قابل ارایه شده سه شکن با تنظیم ارتفاع و با موتو چینی و ضمانت 2 سال و خدمات فروش ۵ ساله می باشد.

جهت خرید به سایت تخت بیمار برقی هارپگتب مراجعه کنید.

 

یوبوت و مزایای اجرایی آن

 

یوبوت محصولی پلیمری با پایه پلی پروپلین است، که با هدف سبک سازی دال‌ها در سقف و پی‌های گسترده‌ی بتنی طراحی شده است. دال یوبوت از نوع دال‌های مجوف متشکل از تیرچه‌های عمود بر هم است، و بار را به صورت دو طرفه منتقل می‌کند.‌ دال‌های یوبوت جزو سیستم‌های دوطرفه مشبک با قالب‌های ماندگار دسته بندی می‌شوند. نوارهای باربر طراحی شده در دال‌های مشبک یوبوت در حقیقت تیرهای I شکل متعامدی هستند که به جهت سختی بالای خود و سبکی دال قادر به باربری در دهانه‌های بلند و کنترل مناسب خیز در این دهانه‌ها هستند.

در ساختمان‌های بلند مرتبه‌ یا دارای سقف با ارتفاع بلند، جهت جلوگیری از تغییر شکل و بوجود آمدن خیز، لازم است دیافراگم سقف به صورت سخت عمل کند. در نتیجه نیاز به دال بتنی به دلیل سختی بالا، همواره مورد توجه مهندسین‌ بوده است.‌ به دلیل نیاز به کنترل خیز و ترک‌های بوجود آمده در دال‌های بتنی استفاده از دال‌های بتنی محدود به دهانه‌های کوچک بوده و در صورت اجرا در دهانه‌های بزرگ، وجود تیر با آویزهای بلند و هزینه‌های اجرا مشکل‌ کارفرمایان را دوچندان می‌نمود که سیستم دال مجوف یوبوت (سقف یوبوت) تمام این اشکالات را حل نموده است.

 

ماهیت و عملکرد قالب‌های یوبوت‌

هدف اصلی از قرار دادن قالب‌های یوبوت در داخل دال‌های بتنی، ایجاد حفره‌های خالی در داخل دال و حذف بتن ناکارآمد در میان آن است. این کار باعث می‌شود تا علاوه بر سبک‌تر شدن دال، امکان پوشش دهانه‌های بزرگتر به دلیل ضخامت و سختی زیاد دال امکان‌پذیر باشد.

این قالب‌ها نقش سازه‌ای نداشته و فقط وظیفه حذف بتن و ایجاد حفره در داخل بتن را دارند و پس از گیرش بتن، عملاً کارایی دیگری ندارند. به دلیل عدم خارج کردن قالب‌ها از میان بتن به آنها قالب‌های ماندگار نیز می‌گویند.

 

مفهوم سيستم سقف یوبوت (سقف دال مجوف)

امروزه از دال‌های تخت بتنی با آرماتورگذاری معمولی می‌توان در دهانه‌های بلند استفاده نمود. تغييرات جديد انجام شده در آيين نامه‌های طراحی و امکان استفاده از تکنولوژی‌های جديد باعث کاهش وزن دال و هزينه‌های اجرايی آن شده است. برخی از پيشرفت‌های انجام شده در زمينه تکنولوژی بتن مسلح و دلايل اجرای دال‌های تخت بتنی در دهانه‌های بلند به ترتيب زير است.

·         استفاده از آرماتورهای فولادی با مقاومت بالا

·         استفاده از آرماتور منفی در وجه فوقانی دال به منظور کاهش تغيير شکل‌ها در دال‌های چند دهانه

·         استفاده از بتن مقاومت بالا در دال‌ها

·         استفاده از سيستم‌های قالب بندی جديد که علاوه بر امکان ايجاد هندسه دلخواه دال، باعث کاهش هزينه‌های اجرايی نيز میشود.

‌در انتخاب سيستم سقف بتن آرمه، علاوه بر اقتصاد طرح می‌بايست به نکات زير توجه داشت.

·         سقف بايد مقاومت کافی در برابر بارهای اعمال شده را داشته باشد.

·         به منظور محدود نمودن مقادير تغيير شکل‌ها تحت بارگذاری‌های دائم و غير دائم می‌بايست سختی مورد نياز دال فراهم شود.

·         ‌با افزایش ابعاد دهانه‌ها، معیار سختی از اهمیت بیشتری برخوردار می‌شود. در این حالت امکان دارد به جای معیار مقاومت، معیار سختی تعیین کننده ابعاد اصلی باشد.

‌مزایای اجرائی‌ یوبوت

·         ایجاد دهانه‌ها و کنسول‌های بزرگتر

·         کاهش میزان انتقال صوت، حرارت و لرزش

·         امکان حذف تیرها و ایجاد دال تخت

·         بهبود عملکرد لرزه‌ای

·         امکان ایجاد شکل‌ها و بازشوهای بزرگ و نامنظم در سقف

·         امکان ستون گذاری نامنظم

 

چگونگی اعتماد به یک قالیشویی

 

بهتر است شستشوی فرش خود را به بهترین قالیشویی در تهران بسپارید. شستشوی فرش‌های گران بها ابزار جدید سودجویی/خسارات میلیونی بهای اعتماد به قالیشویی غیر مجاز،

کارشناس ارشد نساجی با بیان اینکه تعداد بسیاری از قالیشویی های غیر مجاز بدون مجوز قانونی فعالیت می کنند، گفت: افراد سود جو بدون مجوزهای قانونی و با نرخ های نجومی ساختار قالیشویی کشور را بهم ریخته‌اند.

وی ادامه داد: اتحادیه صنفی، قالیشویی های مجاز و معتمد که در سراسر کشور زیر نظر اتحادیه یا مورد تایید اتحادیه قالیشویان فعالیت میکنند را معرفی نموده است اما متاسفانه باید اظهار کرد تعداد بسیار زیادی از قالیشویی های غیر مجاز در سراسر کشور توسط افراد سودجو دایر گشته است که وابسته به هیچ سازمان یا ارگانی نمی باشند و سبب بروز مشکلات فراوانی برای هموطنان گشته است.

 برخی افراد با عدم آگاهی فریب تبلیغات کذب این مراکز را می خورند و در نهایت ضرر و زیان های جبران ناپذیری را به خود وارد می‌کنند. از جمله زیان های مرسوم در این حوزه می توان به تخریب ۶۰ درصدی در کیفیت اولیه رنگ فرش و قالی بویژه موارد دستباف اشاره نمود که سبب وارد شدن خسارات میلیونی به صاحبان آن شده است.

شستشوی فرش ارزش هر ریال را دارد: متاسفانه بیشتر خانوارها به شستشوی فرش بعنوان کاری پرزحمت و خسته کننده نگاه می کنند، حال آنکه این عمل باید بعنوان یکی از اعمال معمول و ضروری در خانه داری محسوب شود. استخدام یک قالیشوی حرفه ای یا سپردن فرش به بهترین قالیشویی در تهران برای شستشوی سالانه فرش ها، نه تنها یک اولویت برای نگهداری فرش در شرایط مطلوب محسوب می شود و باعث زیبا ماندن فرش شما در گذر زمان می شود، بلکه لیستی طولانی از سایز مزایای ارزشمند را با خود به همراه دارد.
افزایش عمر فرش شما:
بخاطر داشته باشید که شستشوی فرش تنها ظاهر فرش شما را زیبا نمی کند، بلکه بطور مؤثر طول عمر فرش شما را افزایش می دهد. خاک و کثیفی موجود در الیاف فرش نه تنها زشتی ظاهر فرش را بدنبال دارد، بلکه در طول زمان باعض پوسیدگی و از بین رفتن بافت فرش می شود. گذشته از این، آلودگی و کثیف ماندن فرش به مدت طولانی باعث افزایش آسیب های وارده به فرش می شود. اما شما می توانید با برنامه ریزی سالانه برای شستشوی فرش های خود، اظمینان یابید که آسیب های وارده توسط گرد و غبار، خاشاک و عوامل آلوده کننده به حداقل خود خواهند رسید. در واقع بسیاری از کارخانجات تولید فرش، ضمانت فرش را منوط به شستشو و مراقبت مداوم از آن می کنند

ما به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم که فرش های گرنبهای خود را به بهترین قالیشویی در تهران بسپارید.

 

 

کولر آبی یا کولر گازی بانه؛ کدامیک بهتر است؟

 

کولر آبی یا کولر گازی بانه؛ کدامیک بهتر است؟

باید در نظر داشت در استفاده از کولر آبی برای یک واحد مسکونی یا اداری که دارای بخش های متفاوتی برای تهویه است، هیچ کنترلی در دست مصرف‌کننده نیست که کدام بخش از فضا خنک شود در حالی که در استفاده از کولر گازی بانه اگر در شرایط استاندارد استفاده شود و برای هر فضا که نیاز به تهویه دارد دریچه جدا در نظر گرفته شود، شما می توانید هر بخش را جدا از سایر فضاها خنک نمایید. بنابراین، میزان برق مصرفی کولر گازی بانه به دلیل وجود این توانایی بسیار مناسب و معقول خواهد بود. قابل ذکر است در صورت انتخاب کولر گازی بانه با ظرفیت مناسب با فضا و بهره‌برداری صحیح از آن، میزان برق مصرفی از کولر آبی کمتر خواهد بود.

البته مقدار انرژی مصرفی در کولر گازی بانه تابع عوامل مختلفی است که می‌توان به محل نصب، سرویس و نگهداری مناسب و تناسب ظرفیت برودتی کولر با فضای مورد استفاده (از لحاظ مساحت، دما و رطوبت) اشاره نمود.

یکی دیگر از مشکلات کولر آبی استفاده از هوای بیرون برای خنک‌کردن می‌باشد. این هوا در اکثر موارد آلودگی بسیاری را با خود به همراه دارد. از جمله این آلودگی‌ها می‌توان به انواع ویروس‌ها، باکتری‌ها، ذرات آلرژی‌زا و انواع آلودگی‌های هوا اشاره کرد. این مسئله به هیچ عنوان در کولرهای گازی بانه وجود ندارد. علاوه بر آن اکثر کولر گازی‌های موجود در بازار دارای فیلتر‌های مختلف تصفیه هوا هستند که تأثیر زیادی در شهرهای بزرگ و آلوده خواهد داشت.

در ضمن یکی دیگر از تفاوت‌های اصلی کولر گازی بانه و آبی فقدان ترموستات در سیستم کنترلی کولر آبی است. بنابراین این نوع کولرها قادر به مدیریت زمان روشن بودن با توجه به دمای محیط نیستند. همچنین، به علت روشن ماندن کولر در تمامی ساعات شب این امکان وجود دارد که سبب سرما خوردگی و بیماری افراد استفاده‌کننده از این نوع کولر شود.

فروشگاه بانه برند انواع کولر گازی بانه را با بهترین کیفیت و مناسبترین قیمت برای شما مشتریان گرامی ارائه میدهد.

 

صفحه قبل 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 صفحه بعد