x تبلیغات
استرچ پالت

نحوه چاپ روی کیسه برای بازدهی بهتر

امروزه روش های بازاریابی زیادی برای کار و شرکت های مختلف وجود دارد. اگر شما هم دارای شرکتی هستید که به دنبال یک روش پر بازده برای شرکت خود هستید، این روش چاپ روی کیسه می باشد. چاپ لوگو , اسم شرکت , شعار و … مواردی از این قبیل شرکت شما می تواند تاثیر به سزایی در امر بازاریابی برای شما داشته باشد.

اکنون به بررسی نکاتی درباره قرارگیری اجزای مختلف برای چاپ روی کیسه می پردازیم.

نمایش لوگوی شما در یک منطقه قابل چاپ روی کیسه می تواند یک روش بسیار موثر برای نشان دادن نام تجاری خود به صدها نفر از مردم در بازار هدف باشد. زمانی که گیرنده از کیسه ای که لوگو و برند شما روی آن استفاده شده به مرکز خرید، پارک یا جایی دیگر برود، لوگوی شما، توجه مشتریان را جلب می کند. طرحی که برای چاپ روی کیسه از آن استفاده کرده اید باید طوری باشد که مردم به راحتی قادر باشند تا از فاصله آن را رؤیت کنند. همچنین اضافه کردن اطلاعات تماس خود روی کیسه باعث افزایش  تجارت بالقوه شما می شود.

یکی از نگرانی های اصلی در ایجاد یک آیتم تبلیغاتی هزینه است. در مقایسه با سایر ابزارهای بازاریابی مثل بنر های تبلیغاتی پرهزینه، چاپ روی کیسه های تبلیغاتی یک روش نسبتا ارزان برای دریافت هر گونه پیام در سراسرمنطقه مورد نظر می باشد.

بسیاری از ما تعداد دفعات بررسی گوشی های هوشمند خود را در طول روز از دست می دهیم. بنابراین باورکنید یا نه، اما ما یک تبلیغ که روی کیسه چاپ شده باشد را خیلی زودتر از یک تبلیغ در یک وبسایت به خاطر می آوریم و خیلی دیرتر از ذهن ما بیرون می رود.

یکی دیگر از مزیت های چاپ روی کیسه این است که گیرنده های کیسه با برند شما تا زمانی که از آن کیسه استفاده می کنند برند شما در خاطر آنها هست و آن را از یاد نمی برند.

بنابراین برای بازاریابی بهتر از طریق چاپ لوگوی خود روی کیسه های مختلف سعی کنید تمام خلاقیت خود را به کار بگیرید.

 

از زمان ورود چوب ترمو به کشور ایران ، لیست قیمت چوب ترمووود نوسان قابل توجهی داشته و البته به دلیل استقبال بالا از چوب ترمو به خصوص در این دو سال اخیر و البته با توجه به نوسان های شدید قیمت یورو ، شرکت های وارد کننده معتبر در زمینه ترموود ( که در میان آن ها میتوان به قطع نام شرکت رهاوود را دید ) سعی کرده اند لیست قیمت چوب ترمووود را با توجیه اقتصادی مناسب و با کمترین تغییرات در اختیار مشتریان قرار دهند.

چوب ترمو عمدتا از جنگلهای دارای مجوز و گواهی کیفیت در اروپا تولید می شود. با استفاده از مکانیزم حرارتی ترمو، بدون استفاده از مواد شیمیایی و صرفا با اتکا بر گرما چوب ترمو در برابر نفوذ قارچ و کپک محافظت شده و نسبت به چوب معمولی دارای ماندگاری بیشتری خواهد بود. در نتیجه نفوذ حرارت به سطوح چوبی، باعث تغییر رنگ در سطوح داخلی چوب خواهد شد که این به نوبه خود به زیبائی نمای چوب ترمو خواهد افزود.

نکات مهم در حمل گاوصندوق

 

دانستن برخی نکات برای حمل گاوصندوق ضروری است. زیرا حمل گاوصندوق به دلیل وزن زیادش، کار بسیار سخت و خطرناکی است.

امنیت گاوصندوق

از آن جاییکه ما همیشه مدارک مهم، طلا و پول هایمان را در گاوصندوق نگهداری می کنیم، تامین امنیت آن در اولویت قرار دارد. برای حمل گاوصندوق کوچک، مشکلی نیست و به راحتی می تونید با مشاوره هایی که صندوق گستر به شما ارائه می دهد این کار را انجام دهید. اما اگر صاحب یک گاوصندوق بزرگ و حرفه ایی هستید، بهتر است با صندوق گستر که تجربه ی طولانی در امر تخصصی حمل و نقل بار دارد تماس بگیرید و حمل گاوصندوق خود را به ما بسپارید.

مشکل در حمل گاوصندوق

تا اینجا متوجه شده اید که به خاطر خطرات جانبی موجود و امکان صدمه دیدن بهتر است از شرکت باربری صندوق گستر کمک بگیرید. اما شما ممکن است بخواهید، در برخی موارد، مانند مواردی که در زیر به آن ها اشاره شده است، خودتان حمل گاوصندوق را که کاری تخصصی است، انجام دهید.
این شرایط می تواند شامل موارد زیر باشد:

1.      می خواهید گاوصندوق را از قسمتی از اتاق به نقطه ای دیگر از همان اتاق انتقال دهید.

2.      قصد حمل گاوصندوق از اتاقی به اتاقی دیگر در محل کار یا منزل را دارید.

3.      شما قبلاً تجربه حمل گاوصندوق را داشته اید و مطمئن هستید که این جا به جایی را به درستی انجام می دهید.

4.      ممکن است چند دوست قابل اطمینان داشته باشید که فکر کنید به کمک آن ها می توانید این کار را انجام دهید.
ممکن است مبلغ اعلام شده به منظور حمل گاوصندوق برای شما خوش آیند نباشد و تصمیم بگیرید که خودتان حمل گاوصندوق و جابه جایی آن را انجام دهید. این کار را هرگز به شما توصیه نمی کنیم، چرا که صدمات این کار هزینه های گزاف و جبران ناپذیری دارد.

 

زغال فشرده در خط تولید زغال فشرده چطور تولید می شود؟

آیا می دانید خط تولید زغال فشرده چطور با استفاده از دستگاه های زغال فشرده می تواند تولیدات خود را انجام دهد؟ در مقالات قبل شما را با مدل های مختلفی از دستگاه زغال فشرده مانند دستگاه زغال فشرده با قالب گیری مکانیکی، و یا دستگاه زغال فشرده GCBC II و یا GCBA I . در ادامه با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در مورد خط تولید زغال فشرده به دست آورید.

زغال فشرده در خط تولید زغال فشرده چطور تولید می شود؟

مواد اولیه برای تولید زغال فشرده عبارت اند از:
پوسته بادام زمینی، سبوس برنج، خرده چوب، تراشه های چوب، پوست تخمه آفتاب گردان و ….

اندازه مواد اولیه برای تولید زغال فشرده باید کمتر از ۵ میلی متر باشد و رطوبت آن ها باید حدود ۸ درصد باشد. تمامی مواد بالا می توانند توسط دستگاه های مختلفی به منظور کاربرد های متفاوتی از محیط جمع آوری شوند.

 

چه کارهایی در خط تولید زغال فشرده انجام می شود؟

فشرده کردن و له کردن

دستگاه فشرده سازی در بهترین خط تولید زغال فشرده می تواند با استفاده از بهترین تکنولوژی های فرایند فشرده سازی را انجام دهد. این دستگاه می تواند شبکه های خیلی سخت و سفت را فشرده کند. و مواد اولیه ایی مانند براده ها و تراشه های چوبی را به زغال فشرده تبدیل کند. علاوه بر این این دستگاه می تواند موادی مانند فلز نیم سوخته، فلز، گچ و ماسه و مواد سخت دیگر را نیز فشرده کند.

فواید استفاده از فشرده کننده در خط تولید زغال فشرده

عملکرد طولانی مدت و با دوام

فواید و ویژگی های منحصر به فرد دستگاه فشرده کننده

مصرف پایین انرژی

ساختار وظاهری کم جا و همچنین عملکرد آسان و نگهداری راحت

 

خشک کن

استفاده از خشک کن در خط تولید زغال فشرده کمک می کند تا مواد اولیه مرطوب خشک شوند. این دستگاه مانند سشووار هوای داغ را به مواد اولیه زغال فشرده میدمد تا خشک شوند.

 

انواع دستگاه بستنی

 امروزه با گسترش صنایع خوراکی و درخواست های بینهایت مردم انواع و اقسام خوراکی های متنوعی وارد جوامع مختلف شده و می شوند تا نیازهای مردم را رفع کنند. با ساخت بستی در کشور آمریکا و عرضه آن به جهان، تغییر گسترده ای در سرتاسر جهان با این خوشمزه های رنگی ایجاد شد. بستنی به قدری دلنشین و محبوب همگی مردم بود که خیلی سریع جوامع پذیرای آن بودند. کم کم بعد از گذشت چندین سال صنعت بستنی سازی وارد دوره خصوصی سازی شد و بسیاری از تهیه کنندگان به فکر ساخت دستگاه بستنی ساز افتادند و در آنجا بود که دستگاه بستنی کوچک کم کم وارد بازار شدند. این نوع دستگاه بستنی کوچکتر که برای کسب و کارهای کوچکتر در نظر گرفته شده بود با خود حجم عظیمی رونق کاری در صنعت بستنی سازی به همراه داشت. این امر باعث شد تا سلیقه های تعبیه شده در انواع بستنی خیلی بیشتر شود و مردم با انواع و اقسام بستنی ها در رنگ و مزه های مختلف آشنا شوند.

پس از چندین دهه، با پیشرفت و رونق صنعت بستنی سازی حال ما با پدیده ای مواجه ایم که بسیاری از افراد ترجیح می دهند بستنی خود را با طعم دلخواه خود داشته باشند. بستنی های دست ساز خانگی با مواد مغذی بهتری بسازند تا بیشتر مراقب سلامت خانواده خود باشند.

 

دستگاه الکس دایود چیست و کاربرد آن

 آیا به جر دستگاه دایود دستگاه دیگری نیز هست که برای از بین بردن موها زائد مفید باشد؟ همانطور که می دانید دستگاه های دیگری به غیر از دستگاه دایود هستند که برای از بین بردن موهای زائد مفید باشند که از جمله ی آن ها می توان به دستگاه دایود و دستگاه الکساندرایت اشاره کرد.

در مقالات قبل شما را با دستگاه آر اف فرکشنال و همچنین هایفو تراپی و میکرونیدلینگ آشنا کردیم و در مورد دستگاه دایود اطلاعات زیادی را در اختیارتان قرار دادیم. در ادامه با ما همراه باشید تا در مورد فروش الکس دایود و همچنین مشخصات دستگاه الکس دایود اطلاعات لازم را در اختیارتان قرار دهیم.

همانطور که می دانید شرکت راشا طب آریا بهترین مرکز فروش الکس دایود و همچنین سایر دستگاه های زیبایی و جوانسازی پوست است. شما با استفاده از بهترین خدمات فروش الکس دایود می توانید از دستگاه های لیزر با عالی ترین و مجهز ترین امکانات بهره مند شوید.

الکس دایود برای اکثر پوست ها مناسب است. اما روی پوست های روشن و متوسط عملکرد خیلی بهتری دارد. روند درمان با الکس دایود بسیار سریع است و عوارض جانبی قابل توجهی ندارد. شما برای درمان و از بین بردن موهای زائد با الکس دایود به چند جلسه مراجعه نیاز پیدا خواهید کرد. یکی از نکاتی که در مورد الکس دایود و همچنین دستگاه دایود باید مورد توجه قرار دهید این است که این دستگاه ها برای موهای خیلی نازک و کم پشت نتیجه بخش نیستند. الکس دایود دستگاهی بسیار پر قدرت است و طبق آخرین تکنولوژی های روز دنیا ساخته شده است. شما می توانید برای خرید الکس دایود به بهترین مرکز فروش الکس دایود یعنی راشا طب آریا مراجعه کنید و یا با کارشناسان ما در تماس باشید.

لازم به ذکر است که شرکت راشا طب آریا قیمت مناسبی را برای فروش الکس دایود در نظر گرفته است و شما می توانید دستگاه دایود و همچنین سایر دستگاه های لیزر را با قیمت مناسبی تهیه کنید.

 


 

آشنایی با مهم ترین ویژگی های رنگ چوب ترمو

 

آشنایی با مهم ترین ویژگی های رنگ چوب ترمو

رنگ چوب ترمو در برابر نور خورشید بسیار مقاوم است.

چوب ترموی درخت صنوبر معمولا در برابر تمامی شرایط آب و هوایی بسیار مقاوم است. اما با این حال مقاومت در برابر اشعه یو وی و همچنین تغییر رنگ چوب ترمو نیازمند استفاده از رنگ چوب ترمو است، البته رنگی که مخصوص چوب ترمو باشد و از کیفیت بالایی نیز برخوردار باشد. بعد از استفاده از رنگ چوب ترمو می توانید آن را در بیرون و در فضای باز نصب کنید. استفاده از رنگ چوب ترمو باعث می شود که چوب ترمووود شما تغییر رنگی نداشته باشد و همچنین خواص فوق العاده خود را از دست ندهد.

 

چوب ترموی زبان گنجشک نیز در برابر اکثر شرایط آب و هوایی نیز بسیار مقاوم و با دوام است. با این حال استفاده از روغن تِکنوز و یا سایر برند های معروف، می توانند چوب ترمو را در برابر اشعه یو وی به خوبی حفظ کنند. علاوه بر این استفاده از این روغن باعث زیبا ماندن چوب ترمووود نیز می شود. رنگ های تکنوز در 80 طیف رنگی موجود اند و همچنین بسیار جاذب اند.

 

علاوه بر موارد فوق لازم به ذکر است که این رنگ ها طرح و نقش روی چوب را نیز حفظ می کنند. تنوع در تولید این محصولات باعث شده است تا مشتریان بسیار زیادی از رنگ چوب ترمو استفاده کنند.

آشنایی با رنگ کردن چوب

چوب ترمو در 4 مرحله رنگ می شود.

با انجام مراحل زیر می توانید اطمینان حاصل کنید که چوب ترمو شما در برابر اشعه یو وی محافظت می شود.

مرحله اول: در این مرحله ابتدا باید چوب ترمووود را در استخر مخصوص غوطه ور کنید. سپس آن را بیرون بیاورید و تا 24 ساعت اجازه دهید تا چوب ترمووود خشک شود.

پاسارگاد ارائه دهنده بهترین خدمات در زمینه رنگ چوب ترمو است

زیبایی آشپزخانه ایرانی با متنوع ترین صفحات کورین

 یکپارچگی،عدم وجوددرز های اجرایی، زیبایی ظاهری، تنوع رنگی (حدود 100 کد رنگی)، انعطاف پذیری و فرم پذیری صفحات کورین آتیستون محصولی بی نظیر و کم رقیب برای کانتر تاپ آشپزخانه می باشد. شاخصه هایی مثل آنتی باکتریال بودن، نظافت فوق العاده آسان و ترمیم پذیری به همراه قیمت مقرون به صرفه صفحات کورین ویژگی های بارزی است که هر آشپز خانه ایرانی مشتاق تجربه آن می باشد.

 

آیا بهترین مرکز فروش قیر را می شناسید؟

 

 شرکت ایران قیر پاسارگاد به عنوان بهترین مرکز فروش قیر بهترین محصولات و خدمات را برای مشتریان خود فراهم می کند. شرکت ایران قیر پاسارگاد یکی از بهترین و مجهزترین مراکز فروش قیر است. آیا با فواید استفاده و خرید و فروش قیر آشنایی دارید؟ قیر چه برتری هایی نسبت به سایر مواد دارد؟ در ادامه با ما همراه باشید تا در مورد فروش قیر و همچنین کاربرد های قیر اطلاعات بیشتری را در اختیار شما قرار دهیم.

از زمان های خیلی قدیم فروش قیر انجام می شده است. و سالیان سال است که از قیر استفاده می شود. اگرچه در سال های اخیر در برخی نقاط تولیدات جدید تر به جای قیر ابداع شده است اما هنوز هم در بیشتر نقاط دنیا بهترین رایج ترین ماده برای استفاده در سقف خانه ها و ساختمان ها قیر است. اگر چه قیر گونی  در برخی مواقع خیلی ارزان نیست اما خرید و فروش قیر فواید بسیار زیادی دارد. برخی از فواید استفاده از قیر عبارت اند از:

نصب آسان در قیر گونی کردن

نصب قیر ابتدا با تمیز کردن سقف آغاز می شود و به دنبال سنگفرش کردن سقف از قیر استفاده می شود. نصب و استفاده از قیر گونی به زمان زیادی نیاز ندارد و طی یک نصف روز انجام می شود. در اکثر مواقع قیر گونی و استفاده از قیر در سقف خانه ها نیازی به متخصص ندارد و صاحبان خانه ها می توانند به راحتی خودشان این کار را انجام دهند.

 

فروش قیر و دوام طولانی قیر

خانه های بسیار زیادی را می توان یافت که از سالیان دور در سقف خانه هایشان از قیر استفاده شده باشد. این موضوع نشان دهنده ایت است که استفاده از قیر در سقف خانه ها حدود 50 سال و یا بیشتر ممکن است دوام بیاورد. قیر بسیار با دوام و مقاوم است چرا که از مواد طبیعی ساخته می شود. علاوه بر این قیر در شرایط مختلف محیطی بسیار منعطف و مستحکم است.

 

آشنایی با فسفر برنز

 

فسفر برنز در صنعت بسیار کاربرد دارد. فسفر برنز یکی از آلیاژ های مس است که می تواند هم شامل قلع و هم فسفر باشد. فسفر برنز در حالت ذوبش حالت سیال بودن فلز را بیشتر می کند و باعث می شود ریخته گری و قالب گیری آسان تر به دست آید. در این مقاله می خواهیم شما را با برخی ویژگی ها و کاربرد های فسفر برنز بیشتر آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

آشنایی با ویژگی های اصلی فسفر برنز

فسفر برنز فلزی بسیار قوی و فنر مانند است به همین خاطر است که این ویژگی ها باعث شده است تا فسفر برنز در مقابل خستگی، زنگ زدگی و همچنین خورندگی های شیمیایی بسیار مقاوم باشد.

آیا می دانید فسفر برنز به چه دلیل شناخته شده است؟

  • مقاومت و دوام بالای فسفر برنز در برابر زنگ زدگی و خستگی
  • رسانای خوب جریان برق
  • فسفر برنز عملکرد بسیار پر قدرت و مستحکمی دارد.
  • فسفر برنز ضریب اصطکاک پایینی دارد.
  • فسفر برنز قابلیت ارتجاعی بسیار خوبی دارد.

 

آشنایی با کاربرد های فسفر برنز

از فسفر برنز بیشتر در تولید فنر، بست و پیچ استفاده می شود. این محصولات هنگامی که در معرض کشسانی قرار می گیرند باید بسیار مقاوم و با دوام باشند. الکترونیک های دیجیتال، کنترل کننده های خودکار و خودرو ها همگی دارای قسمت هایی هستند که از فسفر برنز ساخته شده اند. فسفر برنز برای کارهایی در رابطه با قالبگیری بسیار ایده آل و مناسب است مانند پرس کردن، فشرده سازی، خم کردن و … .

محصولاتی که با استفاده از فسفر برنز ساخته شده باشند به دلیل عملکرد، کارایی و همچنین دوام بسیار خوبی که دارند حقیقتا شناخته شده اند.

یکی از معروف ترین کاربرد های فسفر برنز استفاده از آن در سیم گیتار آگوستیک است. جالب است بدانید که از این آلیاژ در ساخت ساکسیفون نیز استفاده می شود.

 

صفحه قبل 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 صفحه بعد