x تبلیغات
استرچ پالت

هر آنچه در مورد فاکتور رسمی باید بدانید

 برای تهیه فاکتور رسمی به چه طریقی عمل می کنید؟

همانطور که می دانید کلیه واحد های اداری و تجاری چه بزرگ و یا کوچک لازم است تا با ارائه فاکتور رسمی از خدمات مربوطه استفاده کنند.

در مطالب قبلی شما را با مهم ترین مشخصات فاکتور رسمی آشنا کردیم. در ادامه همراه ما باشید تا در زمینه این نوع فاکتور ها اطلاعات لازم را به دسست آورید.

در این مقاله قصد داریم تا در مورد روش تشخیص فاکتور های صوری را با فاکتور های رسمی تشخیص دهیم.

نحوه تشخیص فاکتور های رسمی

بررسی اعتبار گواهی ارزش افزوده

کنترل مستندات حمل شامل بارنامه جاده ایی و بیجک

کنترل مستندات پرداخت شامل کپی چک ها و همچنین فیش های واریزی

کنترل اینکه ارائه کننده کالا و خدمات کد فروش  و همچنین شرکت فروش صوری و کاغذی می باشد.

فاکتور های صوری نوعی ابزار غیر قانونی برای عملیات حساب سازی می باشد.
 

در هنگام بررسی فاکتور های رسمی با فاکتور های غیر رسمی لازم است تا عوامل متعددی را مورد بررسی قرار هید.

با بررسی این عوامل می توانید از مهم ترین نکات در این مورد بهره مند شوید.

روی هر یک از فاکتور ها شماره تلفن هایی نوشته شده است برای تشخیص صوری بودن و یا نبودن آن ها لازم است تا با آن ها تماس گرفته و از اصلی بودن آن ها اطمینان پیدا کنید.

همانطور که می دانید فاکتور های رسمی به فاکتور هایی می گویند که مورد تایید اداره امور دارایی باشند.

در این فاکتور ها تمامی گزارش های مالی نوشته شده است. تمامی اطلاعات مربوط به فروشنده و خریدار به علاوه اطلاعات مربوط به خدمات ارائه شده و یا کالای فروخته شده به همراه قیمت در فاکتور رسمی درج می گردد.

برای تهیه بهترین انواع فاکتور رسمی و همچنین کد اقتصادی و سایر کار های مالی حسابداری می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.

چاپ لیبل

 به طور کلی برای معرفی هر محصولی نیاز به چاپ لیبل داریم .لیبل ها بنا به بسته بندی که میخواهند روی آن قرار بگیرند به چند دسته تقسیم بندی می شوند که شامل موارد زیر می شوند:

لیبل مخصوص قوطی ، لیبل های مخصوص ظروف شیشه ای ، لیبل مخصوص کارتن ، لیبل های مخصوص بارکد و غیره...که هر کدام با توجه به جنس بسته ای که میخواهند روی آن بچسبند یا درج شوند،طراحی خاص و ویژه ای دارند و در رنگ بندی آنها باید دقت کرد.

چراکه در چاپ لیبل و سپس مصرف آنها ، رنگ ها ممکن است بر اثر رفلکس نور و یا جنس ظرف  تغییر کوچکی داشته باشد. اینجاست که بحث طراحی تخصصی لیبل و در کنار آن چاپ لیبل پیش می آید که باید به صورت حرفه ای و متبحرانه انجام شود.

علاوه بر اینها استفاده دیگری که از لیبل می کنند این است که برای جداسازی یسته بندی هایی که نیاز به درج بارکد دارند از سیستم لیبل زنی استفاده می شود تا بتوانند بر اساس لیبل ها، کالا ها را به بهترین نحو چیدمان در انبار نگهداری کنند.

در واقع لیبل باید به شکلی طراحی شود که تمامی مشخصه های شما و کسب و کارتان  را شامل شود و مشتری با دیدن لیبل بتواند به تمام اهداف  شما و کمپانی تان پی ببرد. یک لیبل حرفه ای باید طوری طراحی شود که تمام ارزش های سازمانی را به گونه ای در خود داشته باشد و بتواند در یک نگاه تمام اهداف را به مخاطب منتقل کند.

در دنیای امروزه ، لیبل یا برچسب نوعی رسانه سراسری به حساب می آید که میتواند اطلاعات کلی را بین مخاطبان به اشتراک بگذارد. برای اطلاع از لیست قیمت چاپ ما و تعرفه طراحی و چاپ لیبل ، چاپ ساک دستی و همچنین چاپ کاتالوگ با شماره های درج شده در قسمت تماس چاپ سورن با ما تماس حاصل فرمایید.

انواع لیبل که برای چاپ لیبل استفاده می شود

لیبل کاغذی

این نوع از لیبل برای برای چاپ لیبل دارای تنوع بسیار زیادی می باشد. لیبل مات، لیبل گلاسه، نیمه گلاسه را می توان در رنگ های مختلفی به شکل بی چسب و چسبی استفاده نمود. اگر از این نوع لیبل ها برای برای چاپ لیبل استفاده می نمایید باید در محل  های خشک و تمیزی از آن ها استفاده نمایید در زیرا لیبل های کاغذی دارای عمر زیادی نمی باشند.

لیبل بی رنگ

نوشته های بر روی این نوع از لیبل از دو سمت دیده می شوند و برای استفاده و نصب بر روی شیشه قابل استفاده می باشد به طوری که نوشته  ها از دو سمت شیشه قابل رویت می باشند.

لیبل حرارتی

برای استفاده ا ز لیبل در پوشاک و منسوجات بهترین روش استفاده از برای چاپ لیبل استفاده از لیبل حرارتی می باشد

لیبل اموال

از ضخیم ترین انواع که برای چاپ لیبل مورد استفاده قرار می گیرد لیبل اموال می باشد که به لحاظ امنیتی در بالاترین سطح چاپ لیبل قرار دارد.

لیبل متال و لیبل پشت متال

اگر بخواهید چاپ لیبل دارای مقاومت بالایی باشد باید از لیبل متال استفاده نمایید.  بیشتر از لیبل رزین برای چاپ لیبل برای این منظور استفاده می شود. این نوع از لیبل دارای مقاومت بالا و چسبندگی زیادی می باشند و در گرما و سرما نیز مقاومت خوبی دارند. لیبل پشت متال نیز برای سطوح روغنی بسیار مناسب می باشد.

لیبل وید، لیبل پی وی سی، لیبل تایوک و لیبل پارچه ای از دیگر انواع لیبل برای چاپ لیبل می باشند که برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

بررسی نکات مهم در مورد کابل شبکه outdoor

 همانطور که می دانید کابل شبکه outdoor ، کابلی بسیار کاربردی و مفید است که برای انتقال اطلاعات و همچنین دیتا ها می توان از این کابل ها استفاده کرد. در مطالب قبلی شما را با انواع مختلف کابل شبکه outdoor آشنا کردیم.

همچنین اطلاعاتی در خصوص نحوه مراقبت از کابل شبکه در اختیارتان قرار دادیم. در ادامه همراه ما باشید تا در این زمینه اطلاعات بیشتری در اختیارتان قرار دهیم.

برای انتقال داده ها از رئتر ها و کامپیوتر ها همچنین دستگاه های دیگر از کابل شبکه استفاده می شود.

برای جلوگیری از آسیب های احتمالی که ممکن است به کابل شبکه outdoor وارد شود از جمله تابش اشعه یو وی، رطوبت و همچنین پوسیدگی بهتر است تا به نکات مهمی توجه داشته باشید.

کابل شبکه outdoor باید دارای چه ویژگی هایی باشد؟

بهتر است کابل هایی را انتخاب کنید که خاصیت ضد آب داشته باشند تا در شرایط هوایی مختلف بتوانند دوام و مقاومت خود را از دست ندهند.

حتما قبل از نصب کابل توجه کنید که کابل ضد آب تهیه کرده باشید.

حتما کابل هایی را انتخاب کنید که بتوانند با تغییر ولتاژ حداقل 6 کیلو وات سازگار باشند.

به دنبال کابل هایی باشید که معمولا از جنس پلی اتیلن هستند.

چرا که کابل های شبکه پلی اتیلن در برابر حرارت های بسیار بالا مقاومت بسیار بالایی دارند.

کابل شبکه ایی که دارای روکش پلی اتیلن باشد در برابر شرایط آب و هوایی سخت بسیار مقاوم است.

این نوع روکش ها می توانند هم در دما های بسیار بالا و هم دما های بسیار پایین نیز بسیار با دوام هستند.

بهتر است از کابل هایی استفاده کنید که در برابر اشعه یو وی نیز بسیار مقاوم باشند.

محافظت از اشعه یو وی یکی از مهم ترین ویژگی هایی است که کابل های شبکه باید دارا باشند.

برای تهیه بهترین انواع کابل شبکه outdoor می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.

فروش حنا | خرید حنا | قیمت حنا

 اگر به دنبال بهترین مرکز فروش حنا هستید می توانید از خدمات و محصولات منحصر به فرد شرکت ماجد صنعت سبزوار استفاده کنید.

همانطور که می دانید استفاده از حنا برای رشد و سلامت مو ها بسیار مفید است.

البته این گیاه نه تنها برای رشد مو بلکه فواید گوناگون بسیار دیگری نیز دارد.

هنگامی که از بهترین مرکز فروش حنا، گیاه مورد نظرتان را تهیه می کنید شاهد تغییرات و دگرگونی بسیاری در موهای خود خواهید بود.

بعد از استفاده از حنا چه اتفاقی برای مو های شما می افتد؟

موهایی بسیار نرم، لطیف و ابریشمی خواهید داشت.

با استفاده از این گیاه دیگر با ریزش مو خداحافظی کنید. استفاده از این گیاه به مراتب بسیار بهتر از مواد شیمیایی برای رشد و جلوگیری از ریزش مو می باشد.

تقویت ساقه مو. از زمانی که از این گیاه به عنوان دارویی برای رشد و تقویت مو استفاده کنید خواهید دید که ساقه موهایتان چقدر قوی تر شده است. همچنین شانه زدن مو ها و شستشوی موهایتان راحت تر خواهد شد.

رشد سریع. از دیگر فوایدی که می توانید در این گیاه پیدا کنید رشد سریع مو هایتان می باشد. ممکن است تا به حال شاهد این باشید که موهایتان از حدی بلند تر نشده باشد، بعد از اینکه به موهایتان حنا بزنید شاهد رشد خیلی سریع مو ها خواهید بود.
 

ممکن است برایتان سوال باشد که آیا استفاده از این گیاه برای انواع مختلف مو مناسب است یا خیر. حنا برای تمامی موها مناسب است. چه موهای لختی داشته باشید و چه موهای صافی داشته باشید می توانید با استفاده از حنا نرم کننده و تقویت کننده بسیار خوبی برای موهایتان تهیه کنید.

شما می توانید با استفاده از این گیاه رنگ موهایتان را نیز تغییر داده و درخشش و زیبایی بیشتری را به موهایتان هدیه دهید.

برای استفاده از محصولات و خدمات بهترین مرکز فروش حنا می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.

راهنمای خرید تشک ورزشی

 همانطور که می دانید استفاده از تشک ورزشی در باشگاه ها به عنوان یکی از مهم ترین تجهیزات باشگاهی بسیار ضروری است.

در مطالب قبل شما را با دلایل استفاده از تشک باشگاهی آشنا کردیم.

در ادامه با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در مورد این تشک ها به دست اورید.

انتخاب گرانول باشگاهی مناسب یکی از مهم ترین عواملی است که باید مورد توجه قرار دهید.

هر تشکی که در باشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد باید دارای خصوصیاتی باشد که در اینجا شما را با برخی از مهم ترین این ویژگی ها آشنا خواهیم کرد.

تشک ها و کفپوش ها باید جنسی بسیار محکم و مقاوم داشته باشند تا بتوانند در برابر وسایل ورزشی و همچنین ضربات سنگین مقاوم باشند.

علاوه بر این باید ورزشکار را در برابر برخورد با زمین محافت کند تا آسیبی به ماهیچه ها، استخوان ها و تاندون های او وارد نشود.

همچنین یک تشک مناسب شرایی را برای ورزشکار ایجاد می کند که از لیز خوردن او جلوگیری کند و شرایط ایمن و مطمئنی را برای ورزشکاران فراهم کند.
 

علاوه بر تمامی موارد فوق استفاده از تشک های ورزشی از نظر بهداشتی نیز برای باشگاه ها بسیار مفید است.

هنگامی که شما وارد یک باشگاه می شوید اولین چیزی که نظرتان را جلب خواهد کرد کف سالن ورزشی می باشد.

اگر از کفپوش مناسبی برای سالن ورزشی استفاده شود در هنگام راه رفتن آرامش و راحتی را در زیر پایتان احساس خواهید کرد.

آشنایی با مواد تشکیل دهنده و جنس تشک

یکی از بهترین و با کیفیت ترین انواع کفپوش هایی که در سالن های ورزشی مورد استفاده قرار می گیرد لاستیک های قابل بازیافت یعنی گرانول های ورزشی هستند.

یک کفپوش ورزشی باید به راحتی تمیز شود و امکان رشد، قارچ، باکتری در آن ها وجود نداشته باشد.

برای تهیه بهترین انواع تشک ورزشی می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.

راهنمای خرید مکمل بنزین

 استفاده از مکمل بنزین نقش بسیار مهمی در شتاب و همچنین عملکرد خودروی شما خواهد داشت.

در مطالب قبل شما را با برخی مشخصات مکمل بنزین آشنا کردیم. در ادامه با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در خصوص این نوع مکمل ها به دست آورید.

استفاده از مکمل باعث می شود تا بتوانید کیلومتر بیشتری را با مقدار بنزینی که زدید رانندگی کنید. علاوه بر این باعث بهبود عملکرد موتور خودرو خواهید شد.

هنگامی که قصد خرید مکمل را دارید لازم است تا نکات بسیاری را مورد توجه قرار دهید. برخی از این عوامل شامل انتخاب شدت و قدرت مکمل و همچنین باید بدانید که چه چه قسمتی از سیستم سوخت را می خواهید تمیز کنید.

عوامل موثر در خرید مکمل بنزین

بخش اول. بررسی شدت و قدرت مکمل سوخت

انتخاب نوع قدرت این نوع مکمل ها نقش بسیار مهمی در نحوه استفاده شما از مکمل دارد.

توجه به غلظت مکمل نکته بسیار مهمی است. بسته به نیازی که ارید و نوع خودروی شما باید در انتخاب مکمل های غلظت پایین و همچنین غلظت بالا دقت کنید.

لازم است تا به طور منظم سیستم سوخت رسیانی خودرو را بررسی کنید. در برخی خودرو ها حتما باید سالی یکبار سیستم سوخت رسانی چک شود.

هشدار: بهتر است بیش از حد از این نوع مکمل ها استفاده نکنید چرا که استفاده بیش از حد آن ها نیز می تواند به سنسور ها آسیب برساند. قبل از استفاده لازم است تا حتما راهنمای درج شده روی محصول را مطالعه کنید.

مرحله اول: بررسی فواید هر یک از غلظت ها. در اینجا شما را با فواید مکمل بنزین با غلظت های مختلف آشنا خواهیم کرد:

مکمل با غلظت پایین: این نوع مکمل ها را می توانید بعد از هر بار پر کردن باک بنزین استفاده کنید.

همچنین می توانید از این نوع مکمل ها می توان بعد از تعویض روغن و همچنین تمیز کردن سیستم سوخت استفاده کرد. استفاده از این مکمل ها باعث تمیز شدن سیستم سوخت می شود.

برای تهیه بهترین انواع مکمل بنزین می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.

بررسی قیمت یوبوت و نحوه نصب اجرای آن

 همانطور که می دانید قیمت یوبوت به عوامل متعددی بستگی دارد. در مطالب قبلی شما را با برخی از مهم ترین ویژگی ها و مشخصات یوبوت آشنا کردیم و اطلاعاتی در خصوص قیمت یوبوت در اختیارتان قرار دادیم.

در ادامه همراه ما باشید تا با نحوه نصب و اجرای یوبوت آشنا شوید.

مراحل اجرای یوبوت

فاصله زمانی اجرای سیستم یوبوت در بین قطعات و بتن ریزی محل سایت ممکن است کمی طولانی باشد.

همانطور که می دانید با استفاده از گیره های اتصال دهنده می توان سرعت اجرای یوبوت را افزایش داد و خیلی راحت تر این قطعات پلاستیکی یوبوت را اجرا کرد.
 

در همان مرحله اول بتن ریزی می توان شبکه بندی سیستم دال یوبوت را انجام داد.

مرحله اول: باید آرماتور زیرین را روی قالب بندی قرار داد.

مرحله دوم: در این مرحله باید یوبوت را روی آرماتور پایینی قرار داد. در این مرحله به حالت افقی اتصال دهنده ها توجه کنید.

مرحله سوم: حالا لازم است تا قسمت رویی آرماتور را کامل کنید.

مرحله چهارم: در این مرحله باید با استفاده از بتن قسمت های خالی را پر کنید.

مرحله پنجم: حالا که بتن ریزی به طور کامل انجام شده است …. آماده است.

لازم به ذکر است که بتن ریزی باید در دو مرحله مجزا انجام گیرد به طوری که در مرحله اول به اندازه ارتفاع پایه های یوبوت بتن ریزی انجام شود تا آرماتور ها به طور کامل پوشانده شوند. در مرحله بعدی باید به بتن ریزی زمان دهید تا بتن های زیرین خشک شده و آرام تر این کار را انجا دهید.

اگر در هنگام چیدن قطعات یوبوت از المان های دو با سه گانه استفاده می کنید لازم است تا آن ها را روی هم سوار کنید.

در ادامه مقالات همراه ما باشید تا اطلاعات بیشتری در مورد انواع یوبوت و کارکرد آن ها به دست آورید.

برای اطلاع دقیق از قیمت یوبوت می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.
 

آشنایی با سوپاپ اطمینان

 آیا می دانید سوپاپ اطمینان چیست؟

سوپاپ اطمینان چه کاربرد هایی دارد؟ در این مقاله می خواهیم شما را با ویژگی ها و مشخصات سوپاپ اطمینان آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

سوپاپ اطمینان درچه و سوپاپی است که عملکرد آن به عنوان محافظت از ابزارآلات در برابر انفجار و خسارت های وارده است. در واقع سوپاپ اطمینان در مخازن فشار مانند ماشین آلات مواد شیمیایی، دیگ های بخار نیروی برق، و همچنین تانک ها مخازن گازی کاربرد دارد. سوپاپ اطمینان نوعی دریچه و سوپاپ است که از هنگامی که فشار مدخل سوپاپ افزایش پیدا می کند به طور اتومانیک و خودکار فعال می شود تا فشار را از پیش کنترل کند تا سرپوش سوپاپ باز شود و محتویات تخلیه شوند( گازی و بخار) و هنگامی که فشار تا مقدار مناسبی کاهش پیدا کرد. دوباره دریچه سوپاپ بسته خواهد شد.

در کل سوپاپ اطمینان ابزاری است که به منظور کنترل فشار بسیار کاربردی است و همچنین خودش به تنهایی بدون استفاده از هیچ گونه نیروی الکتریکی و پشتبانی برقی توانایی تخلیه محتویات بخار و یا گازی را دارد.

سوپاپ اطمینان نه تنها انرژی صنعتی را پشتیبانی می کند بلکه ایمنی و امنیت زندگی ما را نیز حمایت می کند.

آیا با عملکرد سوپاپ اطمینان آشنایی دارید؟

  1. “نازل” درون سوپاپ اطمینان از مدخل سوپاپ شروع به دریافت فشار بیشتر می کند.
  2. هنگامی که فشار بیشتر از فشار تنظیمات می شود دیسک و دریچه بالا می آید تا محتویات تخلیه شوند.
  3. هنگامی که فشار از پیش تعیین شده کاهش پیدا کرد نیروی فنر درچه را می بندد.

    نقش لوازم سوپاپ اطمینان به طور جداگانه

    نازل: ورودیه فشار

    دریچه: سرپوش

    فنر: کنترل کننده فشار

    آشنایی با مشخصات سوپاپ اطمینان

    انواع مختلفی سوپاپ اطمینان تهیه و تولید می شود که ما در این مقاله می خواهیم 3 نوع از آن ها را به شما معرفی کنیم.

    سوپاپ اطمینان فشار فنری

    سوپاپ اطمینان فشار با عملکرد راهنما

    سوپاپ اطمینان فشار با استفاده از وزن

استفاده از قطعه پلی یورتان برای دوام و زیبایی بیشتر

 قطعه پلی یورتان به عنوان یکی از معروف ترین مواد برای حفاظت از اتمام کار محصولات چوبی مورد استفاده قرار می گیرد. قطعه پلی یورتان دوام بسیار بالا و کارکرد راحتی دارد. قطعه پلی یورتان برای دو مدل با فرمول پلی یورتان بر پایه روغن و پلی یورتان بر پایه آب موجود است. تفاوت های بسیار اندکی در کارکرد بین این دو مدل قطعه پلی یورتان وجود دارد. پلی یورتان را با برس می توانید به سطح چوبی بمالید و همچنین از اسپری آن نیز می توانید استفاده کنید. در انتهای کار برای پوشاندن شکاف ها می توانید از قطعه پلی یورتان استفاده کنید. برای آشنایی با کاربرد های مختلف قطعه پلی یورتان مقالات قبلی را مطالعه کنید.

کدام یک بهتر است؟ قطعه پلی یورتان بر پایه روغن و یا قطعه پلی یورتان بر پایه آب؟

انتخاب مدل قطعه پلی یورتان بستگی به این دارد که چه نوع پروژه ایی را می خواهید انجام دهید و همچنین چه انتظاری از قطعه پلی یورتان دارید. کاربرد قطعه پلی یورتان بر پایه روغن بسیار آسان تر است و همچنین تغییر پذیری آن کمتر از پلی یورتان بر پایه آب است. این مدل پلی یورتان ضخیم تر و سفت تر است. دو، تا سه لایه از این مدل قطعه پلی یورتان کافی است در حالی که پلی یورتان بر پایه آب سه تا چهار لایه مورد نیاز است.

پلی یورتان بر پایه آب زود تر خشک می شود، این مدل قطعه پلی یورتان بوی کمتری دارد. 

رنگ یکی دیگر ازاِلِمان های تفاوت میان پلی یورتان بر پایه آب و پلی یورتان بر پایه روغن است. پلی یورتان بر پایه روغن رنگ گرم کهربایی روشن به چوب می دهد مانند چوب درختان افرا و بلوط سفید، در حالی که رنگ پلی یورتان بر پایه آب خنثی تر است. رنگ شیری مانندی به چوب می دهد.

کاربردهای نایلون حبابدار

 نایلون حبابدار یکی از شناخته شده ترین مواد بسته بندی در سراسر جهان است. از این نایلون برای بسته بندی و محافظت از محصولات استفاده میشود البته انواع دیگری از نایلون ها مانند نایلون شیرینگ هم هستند که در مقالات دیگری به بررسی آنها میپردازیم.

ایده اولیه ساخت نایلون های حبابدار در اولین بار توسط دو مخترع که قصد ساخت نوع جدیدی از کاغذ دیواری را داشند ارائه شد. در این مقاله قصد دارم به بررسی کاربردهای غیر معمول این ابزار کارامد بپردازیم.


کاربردهای نایلون حبابدار


محققان دریافته اند که با پوشاندن سطح فرمان خودرو با استفاده از نایلون حبابدار میتوان استرس ناشی از ترافیک و شلوغی را تا حد زیادی کاهش داد. و آرامش خود را بازیافت.
به کار گرفتن این نایلون در کیسه خواب، میتواند به گرم تر شدن آن کمک کند و به شما کمک کند به راحتی در فضای باز بدون نفوذ رطوبت استراحت کنید.
استفاده از نایلون حبابدار به عنوان عایق در و پنجره میتواند خیلی مفید باشد و در هزینه های قبوض انرژی تا حد زیادی صرفه جویی کند. این نوع نایلون عایق بسیار مناسبی در برابر خروج انرژی است.
برخی از سلبریتی های سینمای هالیود دست به پوشیدن لباس های خلاقانه ای زده اند که با استفاده از نایلون حبابدار ساخته شده است.
میتوان از این نایلون به عنوان کفی کفش هم استفاده کرد، این کار باعث میشود که کف پای شما در زمان های خاص استراحت کند.
استفاده از این نایلون ها برای کارهای هنری این روز ها بسیار مرسوم است هنرمندان زیادی توانسته اند با استفاده از نایلون حبابدار کارهای هنری جالب و خلاقانه ای ایجاد نمایند.
میتوانیید به جای استفاده کردن از فرها و بیگودی های سفت بدون مشکل از این نوع نایلون استفاده کنید. به عنوان مثال میتوان شب قبل از خواب از آن استفاده کرد و به راحتی خوابید.
نایلون حبایدار سرگرمی خوبی برای کودکان است و میتوانند با استفاده از آن سرگرم شوند.

صفحه قبل 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 صفحه بعد