x تبلیغات
استرچ پالت

سررسید اروپایی

با توجه به نزدیک شدن ایام پایانی سال واحد سررسید تیج ثبت سفارش  تقویم و سررسید 97  را  آغاز نموده است. قبل از سفارش سررسید لازم است مشتریان محترم برخی نکات را در سفارش سالنامه مورد نظر خود لحاظ فرمایند. استفاده از این نکات باعث خواهد شد که سررسید خود را آگاهانه تر سفارش دهند. برخی از این نکات عبارتند از: آشنایی با موضوعاتی چون انواع قطع سررسید، انواع کاغذ سالنامه، انواع جلدسالنامه، انواع حک لوگو روی جلدسالنامه، انوع صحافی سالنامه ، لت گلاسه سالنامه،آستر بدرقه اختصاصی سررسید ، چاپ اختصاصی سررسید 97  و ...

مشتریان محترم میتوانند جهت سفارشات تقویم و  سررسید 97  از تجربه سالنامه تیج و مشاوره کارشناسان فروش سالنامه تیج بهره گیرند و از نمونه سررسید های این شرکت و نمونه های سالهای گذشته دیدن فرمایند. سررسید تیج با دارا بودن چاپخانه اختصاصی و استفاده از صحافی لاین کیفیت بالای چاپ و صحافی را در تولید سالنامه های خود لحاظ نموده است. همکاری با حدود 100 شرکت در زمینه چاپ و فروش سررسید  از افتخارات این مجموعه بوده و سررسید تیجکو   آماده است تا چاپ اختصاصی سررسید 97  و تقویم رومیزی 97 را  جهت شرکتها و سازمانهای مختلف با کیفیت بالا در اسرع وقت به انجام برساند. محصولات سررسید 97 واحد سالنامه تیج شامل انواع سررسید رقعی، سررسید اروپایی، سررسید وزیری، سررسید خبرنگاری و انواع تقویم رومیزی، تقویم دیواری اختصاصی، تقویم 97 مدل زیر دستی و ... و با تنوع انواع جلد سررسید چرم، سررسید ترمو، سررسید گالینگور، سررسید سلفونی می باشد.

 

مزایای سیستم لوله پوش فیت


1-
آب بندی کامل و دائمی :
نصب سیستم ساخته شده از پلی اتیلن مستلزم جوش دادن قطعات به یکدیگر است. فرآیند جوش کاری پلیمر ها اصولا نیاز به دقت بسیار زیاد دارد و محل های وصل نیز باید کاملا عاری از گرد و غبار و چربی بوده و المنت حرارتی دستگاه جوش نیز می باید کالیبره باشد. عدم کالیبره بودن می تواند جوش کاری را مختل ساخته و ضریب اطمینان کار را تا حد خطرناکی کاهش دهد

در مقایسه، سیستم لوله پوش فیت نیازی به جوش کاری ندارد لوله ها و اتصالات از طریق حلقه های آب بندی مخصوص که در برابر ترکیبات شیمیایی مختلف بسیار پایدار می باشند به یکدیگر وصل شده و به طور کامل آب بند می شوند و لرزش ها تکان های متعارف و یا نشست ساختمان هرگز آب بندی سیستم را مختل نخواهد کرد

2-
سرعت و سهولت باور نکردنی در نصب و اجرا :
وجود سوکت در تمامی اجزائ سیستم لوله پوش فیت نیاز به جوشکاری، چسب و سایر عملیات مشابه را برطرف می سازد  از طرفی تنوع بسیار زیاد ابعاد و زوایا در اتصالات و هم چنین در اختیار بودن لوله هایی با یک یا دو سوکت در طول های مختلف انجام کار را با سرعت و سهولت باورنکردنی میسر می سازد که طبعا موجب صرفه جویی بسیار زیاد در وقت و خزینه است.

3-
عدم نیاز به چسب، جوش دادن، و نظایر آن و کاسته شدن زمان و هزینه های اجرایی 

4-
ایمن در شرایط آتش سوزی 

5-
مقاومت بسیار زیاد در برابر آتش سوزی ، ضربه و انواع و مواد :
مواد اولیه مورد استفاده در ساخت اجزای متشکله سیستم لوله پوش فیت گرید خاصی از پلی پروپیلن می باشد که در مقایسه با پلی اتیلن دارای وزن مولکولی بالاتری بوده و در برابر آب داغ و آتش سوزی مقاوم است و سبکتر بوده و ضربه پذیری به مراتب بالاتری هم دارد . پیدایش ترک های ناشی از تنش های دراز مدت  (stress cracking) هرگز در قطعات ساخته شده از این ماده اولیه مشاهده نشده و با توجه به ویژگیهای شیمیایی، حرارتی و مکانیکی لوله و اتصالات سیستم های لوله پوش فیت دارای دوام دائمی می باشند

6-
دارای صاف ترین سطوح داخلی، فاقد هر گونه مانع در برابر جریان :
دارا بودن سطوح داخلی کاملا صیقلی و نبود هیچگونه زائده اضافی در مسیر جریان که منجر به برطرف شدن امکان گرفتگی و انسداد مجاری و کاسته شدن از هزینه های نگهداری و تعمیرات.

7-
عدم تحمیل بارهای اضافی به ساختمان به دلیل کمی وزن و نبود نیاز به تقویت بخشهای پذیرفته بار در ساختمان

8-
قابلیت انطباق و متصل نمودن اجرا سیستم و اتصالات سایر سیستم های قدیمی اعم از پلیمری و آلیاژی :
سیستم push fit با برخوردار بودن از مزایای منحصر به فرد دارای ضمانت دائمی بوده و تحولی اساسی را در مراحل طراحی و اجرای شبکه فاضلاب داخلی ساختمان ها پدید خواهد آورد

چند توصیه مهم برای اجرای سیستم فاضلاب لوله پوش فیت:
1-
پاکیزگی را به عنوان یک اصل همیشه مد نظر داشته باشید. حلقه های آب بندی یا همان اورینگ ها  و نیز داخل سوکت ها را به طور اصولی پاک و تمیز کنید و حلقه های آب بندی را مجددا در شیار سوکت قرار دهید به نحوی که لبه آن به سمت پایین باشد.
2-
در صورت نیاز به کوتاه کردن و بریدن لوله منحصرا از لوله بر استفاده کنید.

 

تاثیر ماساژ بر سیستم بدن

مقدمه: مجموعه دنیز فراهم کننده محیطی آرام و لوکس را برای اپیلاسیون آقایان و ماساژ آقایان فراهم کرده است.
خلاصهماساژ آقایان نقش چشمگیری در ایجاد آرامش و افزایش انرژی ذهنی آن ها دارد، در نتیجه باعث می‌شود که فرد در کار خود فعال‌تر و موثرتر عمل کند. همچنین ماساژ آقایان به صورت مداوم سیستم ایمنی بدن را تقویت کرده و باعث تولید گلبول سفید می‌شود.
ماساژ از راه‌های مختلفی چون افزایش جریان خون در مفاصل، در درمان کشیدگی، خشکی و گرفتگی عضلات نقش بسزایی دارد.
ماساژ یکی از سریع ترین و راحت ترین راه ها برای رهایی از درد است.
ماساژدرمانی علاوه بر این فواید، می تواند فرد را از لحاظ جسمی و روانی درمان کند که در این میان می توان به بهبود گردش خون، آرامش عضلات و کمک به دستگاه گوارش اشاره کرد.
ماساژ آقایان کوتاه مدت در محل کار، اضطراب را کاهش داده و بازده کاری را افزایش می‌دهد.
بعد از 15 دقیقه ماساژ، کارکنان هوشیارتر بوده و می‌توانند مسائل ریاضی را سریع‌تر و با دقت بیشتری حل و فصل کنند.
دست ها، بهترین ماساژدهنده ها هستند. بسیاری از سردردها، دردها، بی خوابی ، تنش و اضطراب از طریق دست هایمان قابل درمان اند.
اکثر ما ماساژدهی را به طور ناخودآگاه انجام می دهیم. گاهی پیشانی خود را به خاطر سردرد مالش می‌دهیم، یا در حمام با لیف خود را ماساژ می‌دهیم و یا پاها را بعد از یک پیاده روی طولانی می‌مالیم.
شما می توانید زمانی که تلویزیون تماشا می کنید، پاهای خود را ماساژ دهید و یا در زمان صحبت کردن با تلفن، دست هایتان را ماساژ دهید.

وقتی روی پوست خود را ماساژ می دهید، از روغن های گیاهی استفاده کنید.
برای این که ماساژ درمانی را به درستی انجام دهید، باید از بدن خود آگاه باشید.
همیشه ماساژ را آهسته انجام دهید و فشار زیادی به خود وارد نکنید
زمانی که ماساژ را به درستی انجام دهید، رفته رفته آرام شده و سیستم عصبی شما از ناحیه مورد کشش آزاد می شود.

 

3 نکته مهم درباره تعمیرات مبل در خانه

 

با نگاهی گذرا به تاریخچه مبلمان متوجه می‌شویم که این عنصر نیاز اصلی افراد برای زندگی نبوده است، بلکه به ‌مرور زمان به عنوان عنصری باشکوه و پرزرق و برق طراحی ‌شده است. مبلمان در میان مردم سرزمین مان از اهمیت بالایی برخوردار است. در ادامه این مطلب را به نقل از سایت مبل قائم می‌خوانیم.

در کشور عزیز ما بیشتر افراد از میان انواع مبل، طرح استیل یا کلاسیک را انتخاب می‌کنند؛ زیرا مردم ایران علاوه بر مهمان دوستی، عاشق شکوه و عظمت نیز هستند. مبل استیل، علاوه بر کاربردی بودن برای خلق فضایی مجلل، درخور پذیرایی از مهمان ایرانی باشکوه و مناسب است. همان‌طور که اطلاع دارید، هزینه این نوع مبل نسبت به مبلمان راحتی تمام پارچه بیشتر است و تعویض هر چند وقت یک بار آن اصلاً مقرون به صرفه نیست پس بهتر است تا حدی با روش های تعمیرات مبل آشنا باشیم.

کدام مبل ارزش تعمیر را دارد؟

 اولین قدم در تعمیر یا تعویض مبل این است که از خودتان بپرسید آیا این مبل ارزش تعمیر و احیا را دارد؟ اگر مبل شما کلاف خوبی دارد و بدون هرگونه شکستگی است، می‌توانید به فکر تعمیر آن باشید. کلاف مبلمان به خصوص مبل استیل که درصد زیادی از آن از چوب کارشده است اهمیت بسیاری دارد، البته در انواع مبل راحتی هم باید توجه ویژه‌ای به کلاف اصلی داشت.

از آنجایی که در بیشتر طرح های مبلمان راحتی، قسمت اعظم کلاف کاملاً در زیر پارچه قرار می‌گیرد و دیده نمی‌شود، کمتر موردتوجه قرار می‌گیرد. باید بگوییم که کلاف مبل راحتی نیز مانند مبل استیل، اهمیت بسیار زیادی دارد.

چه زمانی باید رنگ چوب و پارچه را تغییر داد؟

 قدم بعدی، توجه به رنگ چوب بدنه مبل است. درصورتی‌که پرداخت یا رنگ چوبتان سالم است و در هیچ قسمتی از بین رفتگی وسیعی وجود نداشته باشد، شما می توانید به راحتی سطوح خراشیده را ترمیم کنید، اما اگر قسمت زیاد و عمیقی از سطح پرداخت چوب آسیب دیده باشد باید رویه و پارچه مبل را درآورده و با کمک دستگاه‌های مخصوصی، سطح آن را صیقل داده و چوب را از نو پرداخت و رنگ آمیزی نمایید.

در مورد تعویض پارچه هم همین طور است. باید سطح پارچه و رویه مبل را کاملاً بررسی کنید و درصورتی‌که پارگی و یا پوسیدگی دارد، آن را تعویض نمایید.

درصورتی که از تکراری بودن طرح و رنگ پارچه مبل به ستوه آمده اید می‌توانید با تعویض کم هزینه و آسان کوسن های مبل، تنوع خوشایندی را برای خودتان به ارمغان بیاورید.

تعمیرات مبل

 معمولاً به دلیل هزینه بالای پارچه و دستمزد نصب آن تا زمانی که فوم و اسفنج مبل فرسوده نشده باشد، افراد از تعویض پارچه خودداری می کنند که البته کار معقولی هم است. حتی در زمان از دست رفتن شکل و انعطاف فوم و اسفنج مبل، لزوماً نیازی به تعویض پارچه آن نیست.

 

درصورتی‌که پارچه، کیفیت لازم را داشته باشد، پیشنهاد می‌کنیم از تعمیرکار بخواهید که پارچه رویه را جدا کند و بعد از تعویض فوم و اسفنج، مجدد همان پارچه قبلی را رویه کوبی نماید. این کار برای افرادی که از طرح و رنگ پارچه‌شان راضی هستند و یا قصد تعمیر مبلمان خود را با کمترین هزینه ‌دارند مناسب است.

 

برخی از فواید ماساژ در منزل

تا به امروز بیش از 460 مورد از فواید ماساژ در منزل کشف شده است که به اختصار مهمترین آنها را به شما معرفی میکنیم : 
1- رفع خستگی ، استرس ، فشار بدنی و ایجاد آرامش در بدن . 
2- تسکین و بهبود عملکرد دستگاه گوارش . 
3- تسکین دائمی مفاصل آسیب دیده و ملتهب شده . 
4- حذف احتقان از ریه ها و بهبود سیستم تنفسی بدن . 
5- بهبود عملکرد سیستم لنفاوی و تقویت توانایی بدن برای مبازه با عفونت . 
6- تسکین سریع تنش و گرفتگی عضلانی بدن توسط ماساژور و
ماساژ در منزل
7- تنظیم سیستم عصبی بدن جهت برقراری ارتباط بهتر با اندام ها . 
8- شادابی و جوانسازی پوست و تنظیم سیستم تعرق بدن . 
9- رفع افسردگی و سرد مزاجی بدن و افزایش قوای جنسی با
ماساژ در منزل
10- ایجاد توازن در اشتها و رفع مشکلات کم اشتهایی و پر اشتهایی .

 

مراحل چاپ روی کیسه

 مراحل چاپ روی کیسه

به طور کلی چاپ روی کیسه برنج شامل چند مرحله می باشد:

  • در ابتدا نوع جنس انتخاب می شود که در حاضر  جنس پنبه ای- کنفی – پلاستیکی  و…… وجود دارند. بهتر است از کیسه ۱۰ کیلویی با جنس پنبه ای درجه یک  برای محصولات ارگانیک استفاده کنیم.
  • کیسه برنج پس از انتخاب جنس توسط چرخ کار ماهر بعد از اندازه گیری و برش ، دوخته می شود.
  • بعد از  مشورت و تبادل نظر  طرح اولیه برای چاپ روی کیسه در کامپیوتر توسط گرافیست ماهر ، تهیه می شود
  • فیلم اولیه برای قرار دادن بر روی شابلون چاپ تهیه می شود.
  • شابون برای زدن آرم و چاپ روی کیسه توسط طراح تهیه می شود.

منبع http://chap-kise.com

برچسب هاچاپ روی کیسه

 

انواع کپسول آتش نشانی

 انواع کپسول آتش نشانی


كپسول آتش نشانی آب وگاز 
اين نوع خاموش‌كننده شامل يك كپسول محتوي آب است كه عامل خارج‌كننده آن كه گاز نيتروژن است، با فشار به درون كپسول تزريق مي‌شود. در آتش سوزي جامدات اين خاموش‌كننده بهترين نوع است.

کپسول آتش نشانی پودر و گاز
اين خاموش كننده‌ها به دو نوع پودر و هوا و پودر و گاز تقسيم مي‌شوند. پودرها شامل تركيبي از كربنات پتاسيم يا استات پتاسيم در آب يا مخلوطي از كلرور سديم و پتاسيم و باريم است كه در انواع و وزن‌هاي مختلف موجود است.
نوع پودر و هواي اين خاموش‌كننده شامل يك كپسول پودر شيميايي مي‌شود كه عامل خارج‌كننده آن گاز نيتروژن بوده كه با فشار به درون كپسول پودر تزريق مي‌شود. فشارسنج كوچك موجود روي اين خاموش‌كننده را مي‌توان نشانه اين نوع خاموش‌كننده ناميد.
نوع پودر و گاز اين کپسول آتش نشانی نيز شامل يك كپسول حاوي پودر شيميايي است كه عامل خارج‌كننده آن كه گاز نيتروژن است. بر خلاف كپسول‌هاي پودر و هوا كه به درون كپسول تزريق مي‌شد درون يك ظرف كوچك به نام كارتريج به صورت فشرده موجود است كه با فشار دادن دستگيره آن كارتريج سوراخ شده و گاز درون آن خارج مي‌شود.
علت استفاده از گاز نيتروژن در خاموش‌كننده‌‌ها مايع نشدن اين گاز در فشار بالا است كه مانع از كلوخه شدن پودر درون كپسول مي‌شود.

 کپسول آتش نشانی گاز دی اکسید کربن
اين نوع خاموش‌كننده محتوي گاز دي اكسيد كربن است كه به صورت مايع درون كپسول قرار دارد و در هنگام خروج از كپسول به علت افت فشار ناگهاني آن سرماي فوق‌العاده‌اي پيدا مي‌كند كه با سرد كردن جسم در حال سوختن آتش را اطفا مي‌كند. مشخصه اصلي اين نوع خاموش‌كننده‌ها نازل شيپوري آن است. از اين خاموش‌كننده در آتش‌سوزي ادوات برقي و مايعات قابل اشتعال استفاده مي‌شود.

كپسول آتش نشانی كف
اين نوع خاموش‌كننده‌ها محتوي محلولي از آب و كف است. كف‌ها دو نوع هستند که در هنگام خروج از كپسول به صورت كف بر سطح ماده سوختني ريخته مي‌شوند: كف شيميايي كه شامل سولفات آلومينيم و بيكربنات سديم و كف مكانيكي كه شامل تركيبات صابوني هستند.
كاربرد اين خاموش‌كننده نسبت به ساير خاموش‌كننده‌ها كمتر است، اما بهترين خاموش‌كننده جهت اطفاي مايعات قابل سوختن است.

كپسول آتش نشانی هالوژن
مواد هالوژنه خاموش‌كننده‌هايي هستند كه مكانيسم خاموش كردن آن شباهت زيادي به گاز دی اکسید کربن دارد. پايه آنها متان يا اتان است كه به جاي هيدروژن آنها يك يا چند ماده هالوژنه جايگزين مي‌شود مانندCF3Br ، یعنی به علت سنگين‌تر بودن از هوا به سرعت روي حريق را پوشانده و جانشين هوا مي‌شود و ماده سوزان را از اكسيژن محيط محروم مي‌سازد. اين مواد وقتي از خاموش‌كننده خارج و در محيط ريخته مي‌شود، به‌سرعت تبديل به بخار و تبخير مي‌شود

برچسب ها: کپسول آتش نشانی، شارژ کپسول آتش نشانی، قیمت شارژ کپسول آتش نشانی، خرید کپسول آتش نشانی

منبع : http://asafire.ir/

 

خواص پنجره دوجداره upvc

 خواص پنجره دوجداره upvc

بیش از 35 درصد ازانرژی گرمایی و سرمایی از طریق درب و پنجره به هدر می روند . درب و پنجره های دوجداره upvc  که آینه ای از تکنولوژی مدرن با دانش فنی روز می باشند ، این امکان را به شما می دهند که با بکار بردن پروفیل های چند حفره ای در این نوع درب و پنجره ها مزیت عایق بودن وثابت گذاری انرژی kدرحد ارقام قابل قبول استانداردهی بین المللی را کسب کند.

شیشه های دوجداره :

با بکار بردن شیشه های دوجداره در پنجره دوجداره upvc با ضخامت های مختلف و متناسب و رنگ های متنوع بسته به شرایط و محیط مورد نظر می توان علاوه برجلوگیری از اتلاف انرژی و انتقال صدا به زیبایی هرچه بیشتر در محیط سکونت یا کار خود بوجود آورد .

بدین منظور (پارس رول پایار ) با راه اندازی خط تولید شیشه های دو جداره و با بهره گیری از دستگاه های کاملا اتو ماتیک و پیشرفته ساخت شیشه های دو جداره بر این باور است که خدماتی بی نظیر را به مشتریان گرامی ارایه نماید .

مزایای پنجره دوجداره upvc نسبت به پنجره های آهنی و سایر

·         عایق در برابرآلودگی صوتی

·         ارزان و اقتصادی و مقرون به صرفه

·         ارایه در همه و لمینیت های طرح چوب

·         نظافت راحت و آسان با شوینده های معمولی

·         ضریب ایمنی بالا به دلایل استفاده از قفل ضد سرقت

·         طول عمرزیاد و مقاوم در برابر شرایط مختلف آب و هوایی

·         با شکل پذیری فوق العاده و سازگاری با طرح های معماری ایرانی

·         کاهش هزینه های سوخت بیش از 70 درصد هزینه های مصرفی سالیانه

منبع :  http://parsrollpayar.com/

برچسب ها:  پنجره دوجداره

 

توجيه اقتصادي توليد زغال با كوره صنعتي زغال

 توجيه اقتصادي توليد زغال با كوره صنعتي زغال

با كوره صنعتي زغال كوره سازان پاسارگاد درآمد ميليوني كسب كنيد:

قبل از هر چيز بداند و آگاه باشيد كه شرط سود آوري در توليد زغال با كوره صنعتي زغال ،توانستن در توليد زغال درجه 1 ميباشد براي همين امر خواهشا در انتخاب شركت ها وقت لازم را به عمل آوريد و محتواي قانوني آنرا در امر توليد زغال درجه 1 به خصوص در توليد زغال ليمو با كوره صنعتي زغال لحاظ نماييد.
مثال سود اوري توليد زغال كبابي با كوره صنعتي زغال :
ميانگين قيمت چوب كبابي حداكثر 150 تومان هست و ميانگين هر 3 كيلو چوب 1 كيلو زغال ميدهد كه 150 ضرب در 3 ميشود 450 تومان و 50 تومان هزينه سوخت براي هر يك كيلو زغال توليدي با كوره صنعتي زغال ميشود به عبارتي 500 تومان .فروش يك كيلو زغال كبابي با كوره صنعتي زغال به صورت فله 1300 تا حداكثر 1800 تومان متغير ميباشد كه ما 1300 تومان را كه حداقل است لحاظ مينماييم . شما 500 تومان هزينه توليد زغال كبابي را از 1300 فروش كم كنيد به عبارتي سود هر كيلو زغال با كوره صنعتي زغال800 ميشود.
پس شما اگر با يك كوره صنعتي زغال يك تني كبابي در روز حداقل 300 كيلو زغال داشته باشيد ميشود به عبارتي 240 هزار تومان سود شما در يك روز .شما بفرماييد با احتساب كارگر و مخارج ثابت ديگر در يك توليدي با كوره صنعتي زغال شما در روز 150 هزار تومان سوداوري داشته باشيد كه در ماه بيش از 4 ميليون درامد خواهيد داشت .
و اگر زغال كبابي تان را بسته بندي شده به بازار عرضه نماييد ميانگين براي هر كيلو 500 تومان سود بيشتر براي خود در نظر داشته باشيد .خريد كوره صنعتي زغال كبابي 3 تني توان توليد دوبرابر و سود آوري 2 برابر ميگردد.
مثال سود آوري توليد زغال ليمو با كوره صنعتي زغال کوره سازان پاسارگاد
در توليد زغال ليمو با كوره صنعتي زغال همرفتي يا كمپيند درصد شكستگي تقريبا صفر ميباشد و در كوره صنعتي زغال جداره اي تا 80%زغال سالم و 20% زغال با كمي ترك تحويل ميدهد كه اين شرايط تغيير پذير نخواهد بود و بهتر است كه واقعيت ها را شما كامل بدانيد .ما در محاسبه ي سود آوري و توجيه اقتصادي توليد زغال ليمو با كوره صنعتي زغال ميانگين حداكثر هزينه ها و حداقل قيمت فروش را لحاظ مينماييم .

قيمت خريد يك كيلو چوب ليمو به قيمت حال حدود 700 تومان است و با محاسبه ي ميانگين 3 كيلو چوب با يك كيلو زغال توليدي با كوره صنعتي زغال قيمت تمام شده زغال ليمو از لحاظ هزينه چوب 2100 تومان است .توليد زغال ليمو شامل هزينه هاي مختلفي از جمله هزينه حمل چوب به كارگاه توليد ،ميانگين 100 تومان براي هر يك كيلو چوب كه در هزينه ي توليد زغال ليمو ضربدر 3 شود ميشود 300 تومان براي يك كيلو زغال و هزينه انرژي در توليد كه براي يك كيلو زغال 300 با كوره صنعتي زغال محاسبه ميگرددكه در كل 2800 تومان است. هزينه كارگر و بقيه هزينه هاي ثابت در توليد زغال حدود حداكثر 1000 تومان محاسبه ميشود كه به عبارتي 3800 تا 4000 تومان فروش يك كيلو زغال ليمو درجه يك بدون شكستگي حداقل 8000 تومان و حداكثر 11 هزار تومان ميباشد.
ما حداقل 8000 تومان محاسبه مينماييم كه صرف هزينه توليد حداكثر 4000 توماني ئر امر توليد زغال ليموبا كوره صنعتي زغال حداقل براي توليد يك كيلو زغال ليمو4000 تومان سود محاسبه ميشود.
با يك كوره صنعتي زغال يك تني دو منظوره كوره سازان پاسارگاد در ماه حدود 200 كيلويا 2 تن توان توليد داريم كه شما بفرماييد بازهم حداقل محاسبه را در نظر بگيريم و 1600 كيلو زغال داشته باشيم كه با احتساب 4000 تومان سود براي هر كيلو زغال ليمو ميشود به عبارتي 6400000سود خالص در هر ماه .
با كوره صنعتي زغال 2 تني و يا بيشتر از كوره سازان پاسارگاد اين سود آوري حدود برابر خواهد گرديد.

 

شارژ کپسول آتش نشانی کربن دی اکسید

 شارژ کپسول آتش نشانی کربن دی اکسید

شارژ کپسول آتش نشانی  اعم از دستی و چرخدار نیازمند رعایت نکات سرویس و کنترل مخصوص به خود است. وظیفه ایمنی و بهداشت هرکپسول آتش نشانی بر عهده متصدی دستگاه شارژ کپسول آتش نشانی است که وظایفی از قبیل بررسي  تجهيزات  و  توزيع کپسول های آتش نشانی ، شارژ  کپسول های آتش نشاني و بازديد از  آن ها را  به عهده دارد.

برای کنترل شارژ کپسول آتش نشانی حاوی دی اکسید کربن رعایت نکات زیر ضروری است.

·         بازرسی ظاهری از تمام قسمت های کپسول آتش نشانی

·         حصول اطمینان از سالم بودن سیلندر و متعلقات آن و عدم وجود خوردگی، ضرب دیدگی، فرورفتگی، پوسیدگی

·         بازرسی دقیق شیر اصلی تخلیه گاز و حصول اطمینان از عملکرد آن

·         وزن کردن کپسول آتش نشانی و ثبت وزن آن

·         اقدام به تزریق و شارژ گاز دی اکسیدکربن با رعایت کلیه مقررات ایمنی و دقت در نصب اتصالات و تبدیلات به هر کپسول آتش نشانی

·         رعایت وزن شارژ کپسول آتش نشانی براساس ظرفیت هر کپسول

·         لازم به ذکر است که شارژ کپسول آتش نشانی بر اساس ظرفیت اسمی آن انجام می گیرد، به طوری که برای  کپسول های چرخدار با وزن ۱۰، ۱۲، ۳۰ و ۴۵ کیلوگرم  به میزان ۸٫۵، ۱۰، ۲۵و  ۴۰ کیلوگرم گاز کربن دی اکسید،  شارژ کپسول آتش نشانی  انجام گرفته و در کسپول های دستی با  وزن ۲، ۳، ۴ و ۶ کیلوگرمی به ترتیب ۱٫۵ ، ۲٫۵، ۳٫۵ و ۵ کیلوگرم گاز کربن دی اکسید برای شارژ  کپسول آتش نشانی در نظر گرفته می شود.

·         اقدام به توزین دی اکسید کربن با ترازوی مناسب پس از شارژ گاز

·         تمیز کردن و نظافت کامل خاموش کننده

·         الصاق کارت مخصوص شارژ و پلمپ خاموش کننده و ثبت اطلاعات کامل و آماده جهت تحویل

منبع : http://asafire.ir/

 

 

صفحه قبل 1 ... 6 7 8 9 10 11 12 صفحه بعد