وقتی در کمدتان را باز می کنید، باید چشمتان حداقل به یک شلوار جین بخورد. پوشیدن جین در هر فصلی جذاب است و پاییز از این قاعده مستثنی نیست. ما به شما می گوییم که کدام جین ها مد شده اند و چطور باید آن ها را بپوشید. بعد از اینکه مدل ها و استایل های مختلف شلوار زنانه جین را شناختید حتما در مورد شستشوی شلوار جین اطلاعات لازم را به دست آورید.

 

·         جین های کوتاه

شلوار زنانه سنگشور شده و کوتاه ممکن است قدیمی شده باشد اما هنوز از مد نیافتاده است. خوبی این شلوار ها این است که با هر کفش زنانه ایی ست می شود و راحت می توانید آن ها را با صندل، و کفش های تخت مانند کفش های عروسکی بپوشید.

چرا این شلوار ها جذاب اند؟

چون خیلی خوب با این لباس ها ست می شوند:

بلوز و شومیز

صندل های بند دار

نیم بوت

توصیه طراحان لباس: اگر قد شما کوتاه است شلوار جین های کوتاه با فاق بلند بپوشید. بهتر از بلوز و شومیز که پوشیدید ساده و دکمه دار باشند.

 

·         شلوار جین دمپا گشاد

چرا این شلوار ها جذاب اند؟

این شلوار ها دهه 90 مد شدند. به خاطر فاق بلندی که دارند بسیار جذاب اند.

این شلوار زنانه خیلی خوب با این لباس ها ست می شود:

کفش زنانه پاشنه بلند نوک تیز

بلوز و شومیز های کوتاه

کمر بند های کلاسیک

توصیه طراحان لباس: فاق بلند شلوار های دمپا گشاد باعث می شود قدتان بلند تر دیده شود. اگر بلوز و شومیزتان را توی شلوار بگذارید پاهایتان جذاب تر به نظر می رسند.

 

·         شلوار جین بویفرند

جذابیت این مدل شلوار ها به سنگشور بودن و جزئیاتی است که دارد. این مدل شلوار ها بسیار راحت هستند.

چرا این شلوار ها جذاب اند؟

چون خیلی خوب با لباس های زیر ست می شوند:

تاپ های تنگ

تیشرت و پولوشرت

کفش های پاشنه بلند

توصیه طراحان لباس: این مدل شلوار ها تلفیقی از شلوار مردانه و شلوار زنانه است. بهتر شلوار های بویفرند را با بلوز و شومیز پاستلی و گلدار بپوشید.

 

·          شلوار جین جذب

پوشیدن شلوار جین جذب حقیقتا استایل شما را زیبا خواهد کرد.این مدل شلوار ها چسبان هستند و وقتی آن ها را می پوشید فرم پاهایتان را به خود می گیرند. درست مانند هر مدل شلوار جین دیگری اندازه بودن شلوار شما نکته کلیدی در داشتن یک استایل خاص و منحصر به فرد است. با شلوار جین جذب می توانید استایل های متفاوتی داشته باشید و هر مدل کفشی از کتونی گرفته تا کفش های عروسکی را با این شلوار ها بپوشید.

چرا این شلوار ها جذاب اند؟

چون خیلی خوب با لباس های زیر ست می شوند:

بلوز و شومیز مدل دار و گشاد

چکمه های چین دار و دولا

سویشرت های اورسایز

توصیه طراحان لباس: اگر عاشق لباس های اورسایز هستید پس همیشه شلوار جین جذب بپوشید تا انتخاب های بیشتری برای استایل اورسایزتان داشته باشید. همچنین می توانید این شلوار ها را با سویشرت یا تاپ و تونیک گشاد بپوشید.

 

·         شلوار جین راسته

این مدل شلوار های کلاسیک هنوز هم جذاب اند. شلوار جین راسته باعث میشود ما یاد اولین باری که شلوار جین پوشیدیم بیافتیم. این شلوار ها بسیار متنوع، زیبا و همچنین راحت اند. شلوار جین راسته باعث می شود پا های شما کشیده تر به نظر برسد. یک دختر خوش استایل دیگر چه توقعی می تواند از شلوارش داشته باشد؟

چرا این شلوار ها جذاب اند؟

چون خیلی خوب با لباس های زیر ست می شوند:

سویشرت

نیم بوت

سویشرت ها و ژاکت های تنگ و چسبان

توصیه طراحان لباس: شلوار جین راسته باعث می شود استایل شما کژوال تر به نظر برسد. پوشیدن لباس های کلاسیک ایرادی ندارد. با یک شومیز طرح دار یا سویشرت تنگ و جذب می توانید استایلتان را جذاب تر کنید