اگر شما قصد خرید دستگاه نانوایی دست دوم را دارید برای یک خرید خوب و مناسب باید بدانید که توجه به چند نکته بسیار مهم و اساسی است.

اولین نکته، مارک و برند دستگاه نانوایی سنگک مورد نظر جهت خرید است . علاوه بر اینکه از خرید دستگاه نانوایی بی نام و نشان باید خودداری کرد؛ در خرید دستگاه نانوایی  دارای نام و نشان نیز باید دقت کرد. برای خرید دستگاه نانوایی دست دوم سعی کنید دستگاه هایی را انتخاب کنید که دارای برند و مارک معروف و معتبر هستند. معمولا برندهای معروف و به نام از بهترین و مرغوب ترین مواد اولیه جهت ساخت دستگاه های خود استفاده می کنند به همین دلیل با وجود سال ها کار کردن، این دستگاه ها همچنان از کارآیی و فعالیت مناسبی برخوردار هستند. علاوه بر این در صورت خرابی قطعات، شما با مشکل عدم وجود قطعه در بازار مواجه نخواهید شد و با برقراری ارتباط با کارخانه تولید کننده دستگاه تولید نان امکان تهیه قطعه را خواهید داشت.

در مرحله بعدی صحت و سلامت دستگاه است. در صورتی که شما آشنایی چندانی با  دستگاه تولید نان و فرآیند تولید نان به وسیله آن ندارید پیشنهاد ما به شما کمک از یک کارشناس متخصص دستگاه تولید نان است. این کارشناس علاوه بر بازدید فنی و برآورد درصد نیازهای تعمیراتی و خرابی دستگاه در قیمت گذاری واقعی بر روی دستگاه تولید نان نیز می تواند به شما کمک کند.

یک کارشناس خبره و متخصص می تواند به خوبی ایرادات دستگاه را تشخیص دهد و متوجه شود آیا دستگاه توانایی قرار گرفتن در خط تولید را دارد و یا نه. در صورتی که دستگاه تولید نان دارای نیازهای تعمیراتی بالایی باشد و شما مجبور به هزینه های زیادی باشد پیشنهاد می شود با صرف اندکی هزینه بیشتر یک دستگاه تولید نان نو تهیه کنید.

نکته دیگر گارانتی دستگاه است . در نظر داشته باشید در صورتی که دستگاه تولید نان که در نظر دارید بخرید دیگر دارای گارانتی نیست پس با بروز نقص در دستگاه شما مجبور به هزینه کرد یهستید که ممکن است برای شما سنگین باشد. پس دقت کنید دستگاه از یک صحت نسبی برخوردار باشد.