دوش و چشم شوی اضطراری یکی از مهم ترین تجهیزاتی است که در لابراتوار ها و اتاق های تمیز مورد استفاده قرار می گیرد.

در مطالب قبلی شما را با 2 نکته مهم در مورد دوش های چشم شوی اضطراری آشنا کردیم. در ادامه همراه ما باشید تا اطلاعات بیشتری در مورد انواع دوش های چشم شوی به دست آورید.
نکات مهم در دوش و چشم شوی اضطراری

یکی از فاکتور هایی مهمی که در مورد این نوع دوش ها می توان گفت این است که حداقل میزانی که آب را جاری می ساز حدود 208 سانتی متر می باشد.

معمولا طراحی این نوع شیر ها به گونه ایی است که کاربر نیازی به استفاده از دست برای باز کردن آب نداشته باشد.

یکی دیگر از مهم ترین ویژگی های این نوع شیر ها این است که باید از موادی ساخته شوند که در مجاورت آب و رطوبت زنگ نزنند و دچار خوردگی نشوند.

اگر از برخی از این شیر ها و دوش های چشم شوی مدتی استفاده نمی شود لازم است تا هر چند وقت یکبار عملکرد آن ها را مورد بررسی قرار داد تا از سالم بودن آن ها در زمان نیاز اطمینان پیدا کرد.

کارکنانی که در معرض خطر و استفاده از دوش و چشم شوی اضطراری هستند لازم است تا آمادگی لازم و اطلاع کافی در مورد نحوه استفاده درست از دوش را داشته باشند.

لازم است تا استاندارد ساخت این نوع شیر ها مورد بررسی قرار بگیرد و اطمینان حاصل شود که دوش های چشم شوی از استاندارد های لازم برخوردار می باشند.

لازم است تا بر اساس موقعیتی که می خواهید از دوش استفاده کنید دوش متناسب با آزمایشگاه لابراتوار و یا محیط های دیگر را به درستی انتخاب کنید.

در ادامه مقالات همراه ما باشید تا اطلاعات بیشتری در مورد انواع دوش در اختیارتان قرار دهیم.

آرمان سکو ارائه ذهنذه بهترین انواع دوش و چشم شوی اضطراری می باشد.