فواید خرید انواع کاور سیلیکونی قاب گوشی آیفون

این روزها دیدن ردیف‌های پشت سر هم و متنوع قاب‌ها و کاورهای موبایل موجود در مغازه‌ها به هنگام خرید لوازم جانبی گوشی موجب می‌شود می‌شود به راحتی اولین قاب دم دست بدون شناخت کافی از انواع این اکسسوری‌ها توسط افراد انتخاب شود. با معرفی انواع قاب محافظ سیلیکونی کاربران با تمام ویژگی‌های منحصربه‌فرد آن آشنا خواهند شد. خرید کاور سیلیکونی به عنوان قاب گوشی آیفون یکی از این انتخاب هاست.

انتخاب انواع کاور و قاب محافظ سیلیکونی

قاب‌ها و کاورهای سیلیکونی آیفون از انواع نرم  قاب گوشی آیفون محسوب می‌شوند که در هم طرح‌های مدرن و امروزی در بازار موجود هستند و هم از نظر ایستادگی روی موبایل بسیار خوش استایل می‌باشند. قاب‌های سیلیکونی به لبه‌های گوشی می‌چسبند و با باریک بودن خود فرم اصلی گوشی را حفظ می‌کنند. از این‌رو خرید قاب سیلیکونی مخصوصا به عنوان قاب گوشی آیفون پیشنهاد مناسبی برای کاربرد‌های متعددی می‌باشد.

قاب‌های سیلیکونی و فواید آن‌ها

خوش سایز بودن

خاص بودن جنس سیلیکون به خاطر نرمی و انعطاف‌پذیر بودن آن است. جنس لاستیک مانند این ماده، باعث می‌شود بتوان آن را به راحتی فرم داد و قالب سایز گوشی به بهترین شکل ممکن ایجاد کرد. روکش‌های سیلیکونی اکثر اوقات برای مدل‌های خاصی از گوشی‌های موبایل ساخته می‌شوند که به راحتی نمی‌توان برای آن‌ها قاب ساخت. همچنین می‌توان مطمئن بود که در یک قاب سیلیکونی، فضاها و قسمت‌های خالی که برای دکمه‌ها، دریچه‌های ارتباطی و کابل‌ها تعبیه شده، به طور دقیق در جای درست خود قرار دارند. سیلیکون همانند یک دستکش پلاستیکی به دور گوشی می‌چسبد و آن را فرا می‌گیرد. این گونه قاب‌های محافظ بسیار باریک و بدون جزییات هستند، به همین جهت با نصب شدن روی گوشی شکل ظریف و طبیعی آن را کاملا حفظ می‌کنند و مقدار کمی به ضخامت آن می‌افزایند. قاب‌های سیلیکونی به هیچ وجه سنگین یا حجیم نیستند. علاوه بر این، گذاشتن و برداشتن آن‌ها روی گوشی بسیار آسان است، همین بر راحتی استفاده از قاب‌های سیلیکونی می‌افزاید. باریک بودن آن‌ها باعث می‌شود به راحتی بتوان آن‌ها را به داخل جیب، پاکت یا کیف گذاشت و یا آن‌ها را در دست حمل کرد. همین موضوع باعث محبوبیت قاب سیلیکونی و استفاده از آن در انواع موقعیت‌ها می‌باشد.

 

ایمنی بالا

گوشی‌ها امروزه دیگر تنها ابزاری برای تماس گرفتن نیستند بلکه تبدیل به لوازمی ارزشمند و گران‌ قیمت شده‌اند که قادرند دامنه‌ گسترده‌ای از فعالیت‌های زندگی را پوشش دهند و اطلاعات فراوانی را در اختیار بگذارند. گم شدن گوشی یا آسیب رسیدن به آن‌ می‌تواند نگرانی زیادی ایجاد کند، پس انجام هر مورد امنیتی برای محافظت از گوشی خود امری کاملا منطقی است. قاب‌های سیلیکونی چون دور گوشی را فرا می‌گیرند و به آن می‌چسبند، محافظت بالایی برای کل سطوح گوشی ایجاد می‌کنند. در عین حال هیچ کدام از راه‌های ارتباطی گوشی را مسدود نمی‌کنند. در نتیجه نیازی نیست برای دسترسی به قسمت‌های مختلف گوشی، قاب را بردارید و مزاحمتی در استفاده از گوشی ایجاد نمی‌شود. سیلیکون به دلیل بافت ارتجاعی، قادر است ضربه‌های وارد شده را جذب خود کرده و خنثی کند. پس می‌تواند از همه‌ی قسمت‌های گوشی در برابر ضربه و دیگر آسیب‌های جدی محافظت کند. کاور‌های سیلسکونی همچنین معمولا ضد آب هستند. میزان ضد آب بودن آن‌ها بسته به نوع طراحی آن‌ها متفاوت است.

مقاوم در برابر گرما و غبار

سیلیکون ماده‌ای دارای خاصیت ضد حرارتی عالی می‌باشد. این به بدین معناست که قاب‌های سیلیکونی در دما‌های بالا به خوبی وظیفه خود را انجام می‌دهند، در نتیجه گزینه‌ای بسیار اید‌ه‌آل برای همراهی در تعطیلات در آب و هوای گرم و همچنین روز‌های آفتابی می‌باشند. قاب‌های سیلیکونی را می‌توان با خیال راحت در محیط‌های کاری گرم استفاده کرد. آن‌ها داغ نمی‌شوند بلکه با عبور دادن گرما از خود و پراکنده کردن آن از گرم شدن گوشی جلوگیری می‌کنند. قاب‌های سیلیکونی قدیمی گرد و غبار یا پرز را به خود جذب می‌کردند اما در قاب‌های جدید این مساله دیگر وجود ندارد. قاب‌های سیلیکونی ضد گرد و غبار، جمع شدن ذرات ریز روی سطوح قاب را به حداقل می‌رسانند. همچنین از جمع شدن کثیفی و خرده‌های آشغال روی قاب و گوشی جلوگیری می‌کنند. این خاصیت پر کاربرد سیلیکون باعث می‌شود گوشی موبایل تا مدتی طولانی شیک، نو و تمیز به نظر برسد.

جنس جالب و ضد لغزش

قاب‌های سیلیکونی از بسیاری از انواع دیگر قاب‌ها نرم‌تر هستند، به ویژه قاب‌های فلزی و پلاستیک‌ سخت و بسیاری از انواع دیگر موادی که در ساخت قاب استفاده ‌می‌شوند. نگه داشتن قاب‌های سیلیکونی در دست، گرفتن و حمل آن‌ها حس خوشایندی ایجاد می‌کند. این حس به دلیل خاصیت ذاتی ضد لغزش در ساختار سیلیکون می‌باشد

ظاهر زیبا و خوشایند

قاب‌های سیلیکونی اغلب مورد پسند افرادی واقع می‌شود که معتقدند زیبایی در سادگی‌ست. این قاب‌ها ظاهری ساده، نرم و تمیزی دارند که به سختی می‌شود آن را دوست نداشت! آن‌ها مدرن، به روز و پیشرو هستند و برای همه‌ی محیط‌ها مناسب می‌باشند، از جلسات اداری گرفته تا مهمانی‌های شبانه. قاب‌های سیلیکونی ممکن است بسیار ساده به بازار ارائه شوند و در تک رنگ‌های ساده و کلاسیک مانند مشکی، آبی، قرمز و یا بی‌رنگ تولید شوند. همچنین در رنگ‌های تند و جیغ مثل صورتی، نارنجی پر‌رنگ و یا سبز فسفری نیز موجود هستند. این رنگ‌ها , به علاوه‌ انواع متفاوتی از طرح‌ها و بافت‌های سیلیکونی گزینه‌های مناسبی برای افرادی هستند که دوست دارند قاب‌های خاص‌تری به دست بگیرند.قاب‌ محافظ سیلیکونی

قیمت

قیمت کاور سیلیکونی به عنوان قاب گوشی آیفون اغلب معقول‌تر از قاب‌های پلاستیک سخت و یا پلاستیک نرم مانند پلی‌یورتن ترموپلاستیک می‌باشد. همچنین قیمت پایین‌تری نسبت به قاب‌های چرمی دارند و اغلب این قاب‌ها از قیمت‌های مناسبی برخوردار می‌باشند. در نتیجه باب میل افرادی هستند که عادت دارند چند رنگ از یک قاب برای میکس یا ست کردن داشته باشند. همچنین افرادی که هر چند وقت یک بار بنا به دلایل مختلفی قاب خود را عوض می‌کنند از آن‌ها استقبال خواهند کرد. قاب‌های سیلیکونی کریستالی یا شفاف که کیفیت بالاتری نسبت به دیگر قاب‌های سیلیکونی دارند یا کاور‌ها یا قاب‌های دارای برند، گزینه‌هایی با قیمت بیشتر هستند.

قاب‌ها و کاور‌های سیلیکونی را به راحتی می‌توان در اینترنت پیدا کرد.