%d8%b2%d8%ba%d8%a7%d9%84-%da%a9%d8%a8%d8%a7%d8%a8%db%8c-%d9%84%db%8c%d9%85%d9%88
 

سودآوری زغال لیمو و زغال کبابی

امروزه تولید زغال لیمو و زغال کبابی از سودآورترین تجارت‌ها است که در بازار مصرف زیادی دارند. این روزها با شیوع مصرف قلیان نه تنها در قهوه‌خانه‌ها بلکه در خانه‌های شخصی سود خوبی  دستگیر تولیدکنندگان زغال لیمو می‌شود و قیمت فروش زغال لیمو بالا است. زغال لیمو بهترین زغال برای مصرف قلیان است. همچنین، ساخت باربیکیو در خانه و تفریح پختن کباب در کنار خانواده‌ از تفریحاتی است که بسیار باب شده و نیاز مردم به زغال کبابی خوب و باکیفیت بالا رفته است.

کوره صنعتی زغال پاسارگاد برای تهیه زغال لیمو و زغال کبابی طراحی شده‌اند و زمان پخت هر کدام متفاوت است. کوره‌سازان پاسارگاد اولین تولید‌کننده کوره صنعتی تولید زغال لیمو و زغال کبابی همیشه با به روز کردن و ایده‌های خلاقانه، نه یک گام، بلکه چند گام جلوتر از رقبای خود است.

تمامی طرح‌های کوره‌ها از نمای بیرون تا طراحی داخلی اختصاصی است. پیش از خرید کوره صنعتی زغال باید دو معیار را ملاک قرار داد:

* کوره صنعتی زغال باید از نظر طراحی و مهندسی دوام طولانی داشته باشد و بتواند نیاز مصرف‌کننده را در درازمدت تأمین کند. همچنین، با توجه به گرم و سرد شدن مداوم کوره نکات بسیار ریز و تخصصی را که در حین آماده‌سازی کوره باید رعایت شود تا فشار در کوره کم شود و باعث خطر نشود، رعایت کنیم. در عمل انبساط و انقباض، انبساط ورق اصلاً به این نیست که هرچه ورق ضخیم‌تر باشد، بهتر است. با توجه به گرمای زیاد و گرم و سرد شدن مجدد و متداوم، اگر طراحی کوره و نوع حرارت‌دهی به صورت استاندارد به کوره نرسد، دچار مشکل شده و ورق ۱۰ میلی هم به‌زودی دچار قوس می‌شود.

* تولید زغال لیمو و زغال کبابی به این معنا نیست که فقط چوب سیاه و تبدیل به کربن شود. بلکه نکات ریزبینانه‌ای در بحث تولید زغال لیمو و زغال کبابی وجود دارد. زغال نباید خام باشد که خام نبودن زغال به معنای این نیست که چون زغال مشکی است، پس خام نیست و گازگیری آن کامل انجام شده است. اگر زغال لیمو و زغال کبابی شکسته شود، حداقل با کیلویی ۴ هزار تومان افت قیمت در بازار مواجه می‌شود.

تمام مشتریانی که کوره دو منظوره (زغال لیمو و زغال کبابی) و کوره‌های عملیات حرارتی/ هم‌رفتی را از گروه صنعتی کوره‌سازان پاسارگاد خریداری کنند، تضمین تأمین مواد اولیه در طول سال به صورت مکتوب به عهده گروه صنعتی کوره‌سازان پاسارگاد است. تولیدکننده زغال می‌تواند بهترین زغال لیمو و زغال کبابی را با آموزش‌های تضمینی ما تولید نمایند و ما با تأمین چوب عالی و خوب، مطمئنیم که زغال لیمو تولیدی و زغال کبابی درجه یکی خواهند داشت. زغال لیمو و زغال کبابی تولید شده توسط کوره‌های کوره‌سازان پاسارگاد از باکیفیت‌ترین زغال لیمو و زغال کبابی موجود در بازار است.