x تبلیغات
استرچ پالت

دوش و چشم شوی اضطراری و بررسی 7 فاکتور موثر

دوش و چشم شوی اضطراری یکی از مهم ترین تجهیزاتی است که در لابراتوار ها و اتاق های تمیز مورد استفاده قرار می گیرد.

در مطالب قبلی شما را با 2 نکته مهم در مورد دوش های چشم شوی اضطراری آشنا کردیم. در ادامه همراه ما باشید تا اطلاعات بیشتری در مورد انواع دوش های چشم شوی به دست آورید.
نکات مهم در دوش و چشم شوی اضطراری

یکی از فاکتور هایی مهمی که در مورد این نوع دوش ها می توان گفت این است که حداقل میزانی که آب را جاری می ساز حدود 208 سانتی متر می باشد.

معمولا طراحی این نوع شیر ها به گونه ایی است که کاربر نیازی به استفاده از دست برای باز کردن آب نداشته باشد.

یکی دیگر از مهم ترین ویژگی های این نوع شیر ها این است که باید از موادی ساخته شوند که در مجاورت آب و رطوبت زنگ نزنند و دچار خوردگی نشوند.

اگر از برخی از این شیر ها و دوش های چشم شوی مدتی استفاده نمی شود لازم است تا هر چند وقت یکبار عملکرد آن ها را مورد بررسی قرار داد تا از سالم بودن آن ها در زمان نیاز اطمینان پیدا کرد.

کارکنانی که در معرض خطر و استفاده از دوش و چشم شوی اضطراری هستند لازم است تا آمادگی لازم و اطلاع کافی در مورد نحوه استفاده درست از دوش را داشته باشند.

لازم است تا استاندارد ساخت این نوع شیر ها مورد بررسی قرار بگیرد و اطمینان حاصل شود که دوش های چشم شوی از استاندارد های لازم برخوردار می باشند.

لازم است تا بر اساس موقعیتی که می خواهید از دوش استفاده کنید دوش متناسب با آزمایشگاه لابراتوار و یا محیط های دیگر را به درستی انتخاب کنید.

در ادامه مقالات همراه ما باشید تا اطلاعات بیشتری در مورد انواع دوش در اختیارتان قرار دهیم.

آرمان سکو ارائه ذهنذه بهترین انواع دوش و چشم شوی اضطراری می باشد.

آموزش بازسازی قیرگونی

 آیا می دانید با استفاده از خدمات بهترین مرکز فروش قیر و امولاسیون یعنی ایران قیر پاسارگاد می توانید از خدمات و محصولات این مجموعه با ارزان ترین قیمت قیر بهره مند شوید؟ مجموعه ایران قیر پاسارگاد ارائه دهنده انواع محصولات قیر است و شما می توانید با استفاده از این مجموعه فروش قیر، مواد مورد نیازتان را با اطمینان بیشتری تهیه کنید و از قیمت قیر ارزان به بهترین شکل استفاده کنید.

در مقالات قبل شما را با بهترین راه فروش قیر و حرارت دهی به آن و همچنین نحوه استفاده از قیر در سقف ها آشنا کردیم. در ادامه با ما همراه باشید تا در مورد تعویض قیر گونی اطلاعات لازم را به دست آورید. با استفاده از آموزش های بهترین مرکز فروش قیر می توانید اطلاعات مورد نیاز در رابطه با قیر و استفاده از آن را به دست آورید.

تعویض و بازسازی قیرگونی سقف ها نیازمند لوازم و تجهیزات خاصی است.  علاوه بر این اینکار بسیار سخت و طاقت فرسا است و حتما باید از یک نفر دیگر هم برای بازسازی کمک بگیرید. قبل از شروع کار حتما از وضعیت آب و هوا اطمینان حاصل کنید. بهترین شرایط آب و هوایی برای بازسازی قیرگونی هوای گرم و آفتابی است. چرا که تابش خورشید باعث نرم تر شدن قیر می شود. با استفاده از مراحل زیر می توانید با بازسازی قیرگونی بیشتر آشنا شوید.

نایلون حبابدار درجه اکونومی (چسب سبز)

 بصورت دو لایه و سه لایه مواد درجه 1 رنگی از گرماژ 70 الی 200 و عرض 10 الی 250 سانتی متر قابل تولید بوده و مشخصه آن چسب سبز روی رول می باشد. روش بسته بندی اقتصادی و با توجیه مالی بالا، محافظ قوی کالاهای تولیدی شما با مشخصه چسب سبز روی رول های حبابدار امکان محافظت از کالای شما را در قبال هزینه کمتر فراهم می کند.با استفاده از نایلون حبابدار اکونومی می توانید همزمان با بسته بندی و مصرف نایلون به چرخه بازیافت پلی اتیلن نیز کمک کند.

  •  

خصوصیات و مزایای کابل RG59

 کابل RG59 از شاخه کابل های کواکسیال است که به آن کابل تصویر مداربسته هم می گویند. کابل RG59 از نظر ساختمان کلی کاملا شبیه کابل های آنتن تلویزیونی است و تنها تفاوت آن در قطر مغزی و حجم شیلد است. کابل RG59 در کیفیت های کاملا متفاوتی تولید می شود. با کیفیت ترین کابل RG59 کابلهای با شیلد و مغزی مسی هستند.

مهمترین خصوصیت کابل RG59 قطر مغزی آن است. در کابل RG59 قطر مغزی بین 1.2 تا 1.8 میلیمتر می باشد. جنس مغزی در کابل RG59 می تواند از مس، آلمینیوم و یا آلیاژ مس باشد. در اطراف مغزی کابل RG59 یک لایه پلاستیکی از جنس فوم وجود دارد که معمولا رنگی سفید یا شفاف دارد. این عایق نقش جدا کردن مغزی از شیلد را برعهده دارد. پس از عایق یک لایه از شیلد بافته شده وجود دارد. در برخی انواع با کیفیت تر کابل RG59 یک لایه فویل نیز بر روی شیلد و عایق فوم قرار گرفته است. شیلد و فویل اطراف کابل RG59 وظیفه جذب نویز را برعهده دارند. به ویژه در مسیرهای طولانی ضخامت و جنس شیلد از اهمیت بالایی برخوردار می شوند. لایه آخر کابل RG59 یک لایه PVC در اطرف کابل RG59 است که کابل RG59 را عایق و محافظت می کند
 

البته اشکالاتی همچون نصب مشکل نسبت به کابل های دیگر  و افت سیگنال در فواصل زیاد در کابل RG59 وجود دارد.

 

راهنمای انتخاب دستگاه قطعه شویی

 همانطور که می دانید برای خرید دستگاه قطعه شویی لازم است تا عوامل متعددی را مورد بررسی قرار دهید.

در مطالب قبلی شما را با برخی از نکات مهم در مورد دستگاه های قطعه شویی آشنا کردیم. در ادامه همراه ما باشید تا اطلاعات بیشتری در خصوص انواع ماشین قطعه شویی به دست آورید.

عوامل موثر در خرید دستگاه قطعه شویی

با استفاده از ماشین های قطعه شویی می توان سر سیلندر و همچنین سایر قطعات ماشینی را به بهترین شکل شستشو داد و هر گونه لک و چربی را از آن ها پاک نمود. دستگاه های شوینده قطعات انواع مختلفی دارند که می توان با توجه به نیازی که به ماشین شستشوی قطعات دارید دستگاه متناسب با نیازتان را تهیه کنید.

توجه به حرارت دستگاه

دستگاه های مختلف مقدار حرارت و گرمای متفاوتی برای شستشوی قطعات انشار می دهند. در خرید این نوع دستگاه ها لازم است تا با مقدار حرارتی که دستگاه تولید می کند آشنایی داشته باشد. و دستگاه متناسب با قطعاتتان را خریداری کنید. به طور معمول دستگاه ها دمایی معادل 170 تا 175 درجه ایجاد می کنند.

برای تهیه بهترین انواع دستگاه قطعه شویی می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.

Краска для экстерьера

Краска для экстерьера | Цена краски для экстерьера | Купить краску для экстерьера




Сегодня в индустрии декорации экстерьера здании существует множество продукции: стеклянный композитный камень, кирпич, камень и т. д. И каждый из них имеет свои преимущества. Например - красивые косметические камни. Но в течение времени камни трескаются и проскальзывают со стены и через некоторое время надо укрепить их. Не один стройматериал для экстерьера не может полноценно заменить краску для экстерьера . Высокая цветовая гамма, простая реализация , легко моющийся , имеет долгую срок годность и низкую цену .Занимает первое место в промышленности экстерьера здании. Компания Pasargad - первый официальный представитель краски Bahar в Иране, которое предлагает самую высокую качеству и низкую цену краски для экстерьера.

 

مهم ترین مشخصات فولاد های آلیاژی در خراسان

 برای تهیه فولاد های آلیاژی در خراسان به چه مجموعه ایی مراجعه می کنید؟

هماتطور که می دانید گروه صنعتی توس پایا ارائه دهنده بهترین انواع فولاد های آلیاژی در خراسان می باشد.

در این مقاله قصد داریم تا در مورد فواید و مشخصات این فولاد ها اطلاعاتی در اختیارتان قرار دهیم.

در واقع فولاد های آلیاژی به دو نوع فولاد که فولاد های کم آلیاژ و یا فولاد های پر آلیاژ هستند دسته بندی می شوند.

از ترکیب برخی از عناصر مختلف می توان این نوع فولاد های آلیاژی را تهیه کرد.

لازم به ذکر است که این نوع فولاد ها در برابر سایش از مقاومت و استحکام بسیار بالایی برخوردارند. مواد سازنده و تشکیل دهنده این نوع فولاد ها باعث کاهش وزن آن ها می شود.

همانطور که می دانید در بسیاری از صنایع از جمله صنایع پتروشیمی، نفت و گاز و همچنین پروژه های ساخت توربین و موتور جت از فولاد های آلیاژی در خراسان استفاده می شود.

یکی دیگر از کاربرد هایی که استفاده از این نوع فولاد ها دارد استفاده در راکتور های هسته ایی و همچنین فضاپیما ها می باشد.

 

موارد استفاده فولاد های کم آلیاژ

قطعات خودرو. استفاده در اکسل خودرو و همچنین پیچ و مهره ها.

استفاده در ابزارآلات مخصوص تراشکاری و آهنگری.

تیغه های مخصوص برش و ….

برای تهیه بهترین انواع فولاد های آلیاژی در خراسان می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.

نکاتی مهم در مورد تشک جودو

 همانطور که می دانید برای خرید تشک جودو لازم است تا عوامل متعددی را مورد بررسی قرار دهید.

انتخاب تشک ورزشی بر نحوه ورزش افراد بسیار موثر است و نقش بسیار زیادی در ورزش صحیح آن ها دارد.

در مطالب قبل اطلاعاتی در خصوص تشک یوگا در اختیارتان قرار دادیم. در ادامه همراه ما باشید تا اطلاعات بیشتری در زمینه انواع تشک جودو و همچنین نحوه انتخاب آن ها در اختیارتان قرار دهیم.

یک تشک جودو باید دارای چه خصوصیاتی باشد؟

تایل های این نوع تشک ورزشی باید بسیار با دوام و مقاوم باشد.

سطح تاتای این نوع تشک ها بسیار ضخیم است.

نصب این نوع تشک ها در باشگاه ها بسیار ساده است.

یکی از خصوصیات این نوع فوم های ورزشی این است که نباید رطوبت را به خود جذب کند و همچنین ضد آب است.

این نوع تشک ها بدون لاستیک خام و همچنین سرب هستند.
 

این نوع تشک ها معمولا 1.25 اینچ ضخامت دارند. بهتر است از تشک هایی استفاده کنید که دارای گارانتی یکساله می باشند.

اگر به دنبال تشک هایی با دوام و مقاومت بالاتر هستید لازم است تا به دنبال تشک هایی با ضخامت 2 اینچ باشید.

یکی دیگر از نکاتی که در هنگام انتخاب تشک جودو باید مورد توجه قرار دهید این است که اگر تشک را برای استفاده در فضای باز می خواهید لازم است تا حتما از تشک هایی که در برابر اشعه یو وی مقاوم هستند استفاده کنید.

ضربه گیری تشک

یکی دیگر از عوامل مهمی که در انتخاب این نوع تشک ها باید مورد توجه قرار دهید این است که خاصیت ضد ضربه بودن آن می باشد. در ورزش های رزمی استفاده از تشک هایی که ضد ضربه باشند از اهیت بالایی برخوردار است. چرا که ورزشکاران ممکن است زیاد با زمین برخورد کنند از همین رو باید سلامت ورزشکار و همچنین تشک ورزشی حفظ شود.

برای تهیه بهترین انواع تشک جودو لازم است تا با کارشناسان ما در تماس باشید.

دانستنی هایی درباره ی اسپری تیوبلس

 اسپری تیوبلس شاید از تولیدات و محصولات ماشین که شما با آنها آشنا هستید، نباشد اما یک ابزار ضروری است. خیلی زود از این محصول خوشتان خواهد آمد. این را هم بگوییم که فقط ما نیستیم که این محصول را دوست داریم، کارخانه های خودروسازی نیز چنین نظری دارند. در گذشته، خودروها با اسپری لاستیک کارخانه ها را  دچار افت می کردند اما امروزه شما دنبال اسپری هستید تا آن را بخرید. برای خواندن مقاله ی ما درباره ی نکاتی مهم درباره ی اسپری تیوبلس، می توانید به سایت مراجعه نمایید.

اسپری خوب آن است که خیلی سریع و به موقع به کار بیاید و لاستیک آسیب دیده را بدون نیاز به جک یا دانش مکانیکی، تعمیر کند. به دلیل تعمیر و میکس کردن سریع و استفاده ی آسان آن، جای تعجب ندارد که چرا انقدر محبوب و پر طرفدار است.

اسپری تیوبلس: لاستیک

لاستیک ها نیازمند اسپری و قفل مهره روی طوقه دارند تا هوا را نگه دارد.

اسپری های تیوبلس معمولا روشن هستند و ویژگی های لاستیک های قدیمی در ساختار را دارند.

لاستیک دارای مهره ی مربع است.

شکل مهره ی مساعد لاستیک

استفاده از اسپری تیوبلس برای لاستیک های آن بسیار عالی است و آن را سریعا تعمیر می کند. در واقع هنگام استفاده از اسپری دیگر نیاز به هیچ ابزاری ندارید و کثیف کاری هم پیش نمی آید. این اسپری برای لاستیک دوچرخه و موتور هم مناسب است و در هر دمایی قابل استفاده می باشد. برای کارایی بیشتر و گرفتن نتیجه ی بهتر، لاستیک را در وضعیت ساعت 6 قرار دهید. برای آنکه لاستیک دچار آسیب نشود، بعد از پنچرگیری موقت، لاستیک را ابتدا از اسپری تیوبلس کاملا پاک کنید و تا از پاک شدن کامل آن از لاستیک مطمئن نشدید، لاستیک را پنچرگیری نکنید.
و اسپری لاستیک فوم ....

6 مورد از مهمترین فواید استرچ پالت

 استرچ پالت یکی از مهم ترین و کاربردی ترین انواع تجهیزات بسته بندی می باشد.

در این مقاله قصد داریم تا شما را با مهم ترین کاربرد های استرچ پالت آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

آیا به دنبال روشی ایمن و مطمئن برای بسته بندی می گردید؟ آیا می خواهید هزینه هایتان را کاهش دهید؟

یکی از ساده ترین و مطمئن ترین راه ها برای پست کردن و فرستادن بسته های پستی استفاده از این نوع سلفون ها می باشد.

استرچ پالت ها کیفیت ها، رنگ ها، اندازه ها و ابعاد مختلفی دارند که شما بسته به نیازتان آن ها را تهیه خواهید کرد.
 

فواید استفاده از استرچ پالت

افزایش محافظت بیشتر

با پیچیدن این سلفون ها بعه دور بسته ها می توانید آن ها را از گرد و غبار و رطوبت حفظ کنید همچنین بسته خود را تمیز و خشک نگهدارید. علاوه بر این می توانید به دلیل شیشه ایی بودن سلفون هها بسته بندی را ببینید.

کاهش آسیب پذیری به محصول و افزایش توان حمل بار بسته ها

با استفاده از این نوع سلفون ها می توانید توان و تحمل بار را در بسته ها و کارتون ها افزایش دهید همچنین درصد آسیب پذیری به کالا های داخل کارتن را به حداقل برسانید.

این نوع سلفون ها قابل بازیافت هستند.

جالب است بدانید که برخی از سلفون ها طوری ساخته می شوند که بازیافت شدنی باشند و مانند پلاستیک برای محیط زیست خطری نداشته باشند.

معولا بیشتر فیلم های سلفون آسیبی به محیط زیست وارد نمی کنند و بازیافت شدنی هستند.

کاهش دزدی

با استفاده از این نوع سلفون ها به دور بسته هایتان می توانید دزدی را نیز به حداقل برسانید چراکه اگر کسی بخواهد از بسته شما چیزی را بردارد اول باید این سلفون های محکم و پیچیده شده دور بسته را باز کند که این امری زمان بر است و معمولا این اتفاق رخ نمی دهد.

برای تهیه بهترین انواع استرچ پالت می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.

صفحه قبل 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 صفحه بعد