x تبلیغات
استرچ پالت

5 عامل موثر در قیمت دیگ بخار

 

کیفیت و قیمت یک دیگ بخار به پارامترهای مختلفی بستگی دارد.  در این مقاله می کوشیم به شرح این پارامترها بپردازیم تا خریدار با آگاهی بیشتری بتواند محصول مورد نیاز خود را که قلب یک سیستم می باشد انتخاب و خریداری نماید. علاوه بر اهمیت دیگ بخار در یک سیستم تولیدی توجه به خطرات و نکات ایمنی آن بر کسی پوشیده نیست.

امروزه خوشبختانه تعداد تولیدکنندگان داخلی دیگ بخار افزایش چشم گیری داشته و این موضوع موجب ایجاد رقابت و بهبود کیفیت در تولید دیگ بخار گردیده است. اما از طرف دیگر متاسفانه موجب رقابت نا سالم و تولید محصولی با قیمت پایین و البته کیفیت پایین تر توسط برخی از تولیدکنندگان شده است. این موضوع از چند نکته سرچشمه می گیرد:

·         برخی از خریداران تخصص لازم و آشنایی کافی با دیگ بخار ندارند.

·         برخی از خریداران صرفا قیمت اولیه پایین را در نظر گرفته و هزینه های بسیار بیشتر ناشی از راندمان پایین دیگ و مصرف بیشتر سوخت را در نظر نمی گیرند.

·         برخی از خریداران از خطرات جانی و مالی یک دیگ بخار غیر ایمن و بی کیفیت آگاهی ندارد.

با توجه به مقدمه بالا به شرح پارامترهای موثر در کیفیت و در نتیجه قیمت یک دیگ بخار می پردازیم:

دیگ بخار استاندارد

اولین و حداقل پارامتر جهت انتخاب یک دیگ بخار،  استاندارد بودن آن است. علی الرغم اینکه استاندارد ملی دیگ های بخار به شماره ۴۲۳۱ هم اکنون اجباری می باشد باز هم شاهد تولید و فروش دیگ های بخار غیر استاندارد و غیر ایمن با قیمت نازل هستیم. لازم به ذکر است در صورت اطلاع اداره کار و یا اداره استاندارد، کارخانه تولیدکننده و همچنین استفاده کننده از دیگ بخار غیر استاندارد توقیف و پلمپ خواهد شد

یک دیگ بخار استاندارد باید به همراه پلاک استاندارد و دفترچه بازرسی فنی ارائه گردد این دفترچه شامل نقشه های تایید شده دیگ ، گواهی ورق ها و لوله های استفاده شده ، WPS و PQR جوشکاری ، گواهی نامه جوشکاران ، تست های حین تولید ، تست سرد و گرم دیگ و می باشد

راندمان و مصرف انرژی دیگ بخار

راندمان دیگ بخار عبارت است از نسبت انرژی تولید شده توسط سیستم به انرژی  ورودی به سیستم .  هرچه راندمان یک دیگ پایین تر باشد میزان سوخت بیشتری جهت دستیابی به یک مقدار ثابت بخار مورد نیاز است. اگرچه قیمت اولیه یک دیگ بخار با راندمان بالاتر بیشتر از یک دیگ بخار با راندمات پایین است ولی با توجه به قیمت گاز یا گازوئیل ، در صورت انجام سرمایه گذاری لازم، این اختلاف قیمت به سرعت در کوتاه مدت جبران شده و بعد از آن موجب کاهش هزینه ها می گردد.

از جمله عوامل موثر در راندمان دیگ بخار ساختار و میزان سطح انتقال حرارت آن می باشد. راندمان یک دیگ بخار سوپر سه پاس واقعی با سطح انتقال حرارت کافی به ۸۵% می رسد که این میزان با نصب اکونومایزر بر روی دودکش قابل افزایش نیز می باشد.

هرچه سطح انتقال حرارت در کوره ، محفظه برگشت و  لوله های پاس دوم و سوم بیشتر باشد راندمان دیگ افزایش یافته و در نتیجه دمای گازهای خروجی از دودکش پایین تر خواهد بود.

خوشبختانه اخیرا برچسب انرژی دیگ های بخار توسط سازمان ملی استاندارد اجباری شده و در صورت اجرای صحیح و دقیق آن توسط شرکت های بازرسی نقش موثری در بهبود راندمان دیگ های بخار تولیدی خواهد داشت.

جنس و ضخامت متریال ، وزن و ابعاد دیگ بخار

جنس ورق و لوله های مصرفی در دیگ بخار در استاندارد مشخص گردیده است. ورق های مصرفی باید از نوع ورق آتشخوار DIN17155-17MN4 و لوله ها از نوع بدون درز آتش خوار و طبق استاندارد DIN17175-ST35.8 باشد. متاسفانه برخی از تولیدکنندگان حتی از لوله های درز دار و غیر آتشخوار به دلیل قیمت بسیار پایین تر در تولید دیگ بخار استفاده می نمایند. حتی لوله آتشخوار طبق استاندارد و مشخصات فوق با کیفیت ها و قیمت های مختلف در بازار موجود می باشد. (به طور مثال قیمت و کیفیت لوله آتشخوار آلمانی و چینی قابل مقایسه نمی باشد.) بنابر این نظارت بر متریال و گواهی نامه های مواد مصرفی در حین تولید توسط خریدار توصیه می گردد.

علاوه بر جنس توجه به ضخامت ورق ها و لوله ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است. اگرچه این موارد با توجه به ظرفیت و فشار کار دیگ بخار در استاندارد مشخص گردیده است. اما باز هم شاهد کاهش ضخامت ها توسط برخی از تولیدکنندگان می باشیم تا با کاهش وزن، قیمت تمام شده خود را کاهش دهند. کاهش ضخامت های ورق ها و لوله ها علاوه بر کاهش طول عمر و مستهلک شدن سریع دیگ بخار خطرات فراوانی نیز در بر خواهد داشت. توصیه می گردد وزن و ابعاد دیگ بخار قبل از خرید توسط خریدار از فروشنده استعلام گردد.

تجهیزات دیگ بخار

بخشی چشمگیری از قیمت یک دیگ بخار را تجهیزات آن تشکیل می دهد. برخی از این تجهیزات عبارتند از مشعل، پمپ تغذیه ، کنترل کننده ها و نشان دهنده های سطح آب، پرشرسوئیچ ها ، مانومترها و ترمومترها ، شیر اصلی خروج بخار ، شیر اطمینان، شیر تغذیه ، شیر تخلیه ، شیر زیر موبری ، تابلو برق و

کارکارد صحیح این تجهیزات کارکرد بی وقفه و ایمن یک دیگ بخار را تضمین می نماید. اما در صورتی که هر یک از این قطعات دچار مشکل گردد موجب بروز اختلال در دیگ و در نتیجه پروسه تولید می گردد. همچنین برخی از تجهیزات نقش مهمی در ایمنی دیگ دارد به طور مثال در صورتی که عملکرد شیر اطمینان دچار مشکل گردد می تواند موجب بروز انفجار و خسارات های مالی و تلفات جانی گردد.

قیمت تجهیزات مرغوب نسبت به تجهیزات غیر مرغوب حتی تا چندین برابر بیشتر می باشد که در نتیجه روی قیمت کلی دیگ نیز تاثیر چشمگیری دارد. پیشنهاد می گردد در زمان خرید  به لیست دقیق تجهیزات و مارک آن ها توجه ویژه ای مبذول گردد.

ایمنی دیگ بخار

همان طور که در موارد بالا اشاره گردید پارامترهای مختلفی در ایمنی یک دیگ بخار موثر می باشد. اهمیت ایمنی در یک دیگ بخار بر کسی پوشیده نیست. یک دیگ بخار ایمن موجب آسودگی خاطر و یک دیگ بخار غیر ایمن موجب نگرانی و بروز حادثه می گردد. انفجار یک دیگ بخار حتی می تواند موجب تخریب ساختمان ها و تلفات جانی گردد. ذکر این نکته ضروری است که اگرچه با افزایش ظرفیت دیگ بخار خطرات آن در صورت بروز حادثه افزایش می یابد اما خسارت ها و تلفات یک دیگ بخار کوچک نیز می تواند غیر قابل جبران باشد

 

8 مشکلی که با خرابی کمک فنر به وجود می آید

  

خیلی ها به کسب نمودن اطلاعات در خصوص خودروها و قطعات آن علاقه دارند به همین منظور در خصوص قطعه ای به نام «کمک فنر» در این مقاله صحبت شده است . گذشته از آن دانستن دلیل و همچنین عواقب خرابی انواع و اقسام قطعات ماشین می تواند به رانندگان کمک کند تا استفاده ای بهینه از خودرویشان داشته باشند و با به موقع فهمیدن مشکلات خودرویشان از بروز مشکلات حادتر جلوگیری به عمل آورند .

«کمک فنر» به عنوان قطعه ای که در خودرو وجود دارد ممکن است بنا به دلایلی با مشکلاتی مواجه شود که عواقبی با خود به همراه دارد .

جالب است بدانیم در صورت خرابی «کمک فنر»ها ضریب فرسودگی سایر قطعات خودرو نیز افزایش می یابد.

این قطعات شامل:۱-فنر تعلیق  ۲-جعبه فرمان  ۳-دیفرانسیل  4- لاستیک چرخها   ۵-بلبرینگ  چرخها  6-سیستم تعلیق   7-مجموعه سیبکهای فرمان

لذا به منظور ایمنی بیشتر اطلاعات ذیل میتواند دید بهتری در خصوص شناخت وتشخیص خرابی های کمک فنر ارائه نماید:

۱-اگر کمک فنر نشتی دارد حتما باید کمک فنر تعویض گردد.

۲-بالا و پایین رفتن خودرو به خصوص اگر جاده ناهموار باشد و یا شیرجه رفتن خودرو در حین ترمزهای شدید ممکن است به دلیل خرابی کمک فنرها باشد.

۳-اگر در سر پیچ; خودرو بیش از حد بپیچد به نحوی که راننده برای کنترل ان باید تلاش بیشتری کند این روند می تواند از خرابی کمک فنر باشد.

۴-اگر چرخها روی جاده برقصند و یا بالا و پایین روند ممکن است از فرسودگی فنرها و کمک ها باشد.

۵-اگر خودرو روی جاده حالت بی ثباتی پیدا کند ممکن است از فرسودگی از کمک فنرها باشد. .و این امر ایمنی اتومبیل را شدیدا تهدید می کند.

۶-اگر بوشهای محل نصب کمک فنر ترک خوردگی و یا تغییر شکل داده اند باعث سرو صدا در سیستم تعلیق به خصوص در موقع شتاب گرفتن; ترمز کردن ویا عبور از ناهمواریهای   سطح جاده می شود. بنابراین هرچه زودتر نسبت به تعویض بوشها اقدام شود.در غیر این صورت ایمنی خودروبه شدت کاهش پیدا می کند.

۷-بارکردن خودرو بیش از ظرفیت ان عامل مهمی در ضیعف شدن سیستم تعلیق من جمله کمک فنرها می شود.به خصوص زمانی که حرکت اتومبیل در ناهمواریهای جاده قرار بگیرد. واگر سرعت متناسب با جاده و بار نباشد باعث شکسته شدن اتصالات می شود. در نتیجه ناامن بودن خودرو و سرنشینان حتمی است.

8--تایرهای فرسوده و جویده شده نشانگر عیب در سیستم تعلیق به خصوص در کمک فنرهاست که پس از ازمایشات  نسبت به تعمیر و یا تعویض انها اقدام شود.

 

 

 

پایه مبل سم آهویی


تصور کنید در خانه ای هستید که یک اتاق نشیمن، یک کتابخانه‌ی چوبی دیواری با طبقاتی از ظروف میناکاری شده، چند گلدان با گل های شاداب در گوشه ا‌ی از اتاق و یک دست مبلمان چوبی با پایه مبل سم آهویی دارد. رنگ بندی محیط سبز، زرد، سفید و آجری است. یک فرش دستباف تبریز زیر میز جلو مبلی پهن شده است، که یک ضلع متصل به آن کاناپه‌ی سه‌نفره‌تان باشد و ضلع دیگر مبل دونفره، یک میز گرد با پایه مبل سم آهویی زیبا و خاص را قرار دهید. نظرتان چیست؟

پایه مبل سم ‌آهویی مبلمان و پایه سم آهویی این میز بسیار چشم‌نواز هستند. با توجه به این که از چوب راش ساخته شده‌اند، دارای استحکام بالایی نیز می‌باشند. به علاوه، این میز زیبا و این مبلمان کلاسیک، در رنگ‌های فوق‌العاده‌ی ماهگونی، سفید، و یا ترکیب دو رنگ ماهگونی و سفید، قابل ساخت بوده تا شما بتوانید با فراق بال و متناسب با دکوراسیون منزلتان، آن را سفارش دهید.

اگر خاص‌پسند هستید و چیدمان خانه‌تان به توصیف های من نزدیک است، شک نکنید که این میز عضو گم‌شده‌ ای از خانه و حتی خانواده‌ی شماست! قطعاً ذوق و سلیقه‌تان زبان‌زد خاص و عام می‌شود.

 

برخی از فواید ماساژ در منزل

تا به امروز بیش از 460 مورد از فواید ماساژ در منزل کشف شده است که به اختصار مهمترین آنها را به شما معرفی میکنیم : 
1- رفع خستگی ، استرس ، فشار بدنی و ایجاد آرامش در بدن . 
2- تسکین و بهبود عملکرد دستگاه گوارش . 
3- تسکین دائمی مفاصل آسیب دیده و ملتهب شده . 
4- حذف احتقان از ریه ها و بهبود سیستم تنفسی بدن . 
5- بهبود عملکرد سیستم لنفاوی و تقویت توانایی بدن برای مبازه با عفونت . 
6- تسکین سریع تنش و گرفتگی عضلانی بدن توسط ماساژور و
ماساژ در منزل
7- تنظیم سیستم عصبی بدن جهت برقراری ارتباط بهتر با اندام ها . 
8- شادابی و جوانسازی پوست و تنظیم سیستم تعرق بدن . 
9- رفع افسردگی و سرد مزاجی بدن و افزایش قوای جنسی با
ماساژ در منزل
10- ایجاد توازن در اشتها و رفع مشکلات کم اشتهایی و پر اشتهایی .

 

برخی از فواید ماساژ در منزل

تا به امروز بیش از 460 مورد از فواید ماساژ در منزل کشف شده است که به اختصار مهمترین آنها را به شما معرفی میکنیم : 
1- رفع خستگی ، استرس ، فشار بدنی و ایجاد آرامش در بدن . 
2- تسکین و بهبود عملکرد دستگاه گوارش . 
3- تسکین دائمی مفاصل آسیب دیده و ملتهب شده . 
4- حذف احتقان از ریه ها و بهبود سیستم تنفسی بدن . 
5- بهبود عملکرد سیستم لنفاوی و تقویت توانایی بدن برای مبازه با عفونت . 
6- تسکین سریع تنش و گرفتگی عضلانی بدن توسط ماساژور و
ماساژ در منزل
7- تنظیم سیستم عصبی بدن جهت برقراری ارتباط بهتر با اندام ها . 
8- شادابی و جوانسازی پوست و تنظیم سیستم تعرق بدن . 
9- رفع افسردگی و سرد مزاجی بدن و افزایش قوای جنسی با
ماساژ در منزل
10- ایجاد توازن در اشتها و رفع مشکلات کم اشتهایی و پر اشتهایی .

 

چرا ترکاندن نایلون حبابدار اعتیادآور است؟

یکی از رضایت بخش ترین چیزهای کوچکی که در زندگی ما وجود دارد، ترکاندن حبابهای نایلون حبابدار است، که در تمام دنیا به یک صورت افراد از آن لذت می برند.

اما چرا چنین عمل ساده ای این قدر اعتیادآور است؟ چرا همیشه می خواهیم که باز هم فقط یک حباب دیگر از نایلون حبابدار را بترکانیم؟ خب، تعدادی تحقیقات علمی واقعی در این زمینه صورت گرفته است که چرا ما ترکاندن نایلون حبابدار را این همه دوست داریم.

روانشناس آمریکایی، پروفسور کاتلین دیلون، تاثیرات عمل ترکاندن حباب نایلون حبابدار را بر روی تعدادی از افراد مشاهده کرده است و می گوید: «  … کسانی که دو لایه نایلون حبابدار را فشار می دهند به یکباره احساس آرامش و هوشیاری بیشتری نسبت به قبل از فشردن نایلون حبابدار در آنها دست می دهد. آنها همچنین سطح آرامش و هوشیاری بیشتری را نسبت به گروهی که نایلون حبابدار در اختیار آنها نبود، گزارش می کردند

بنابراین، یه طور علمی احساس آسودگی خاطری که ترکاندن نایلون حبابدار   به ما می دهد، مشخص شد، اما تحقیقات چیزهای بیشتری را هم نشان می دهد. در واقع لذت ناشی از فشار دادن نایلون حبابدار می تواند در ارتباط با غرایز تکاملی انسان ها باشد:

این احساس خوشایند ناشی از واکنش طبیعی بدن انسان به استرس است. در مواقع خطر، این کار( ترکاندن نایلون حبابدار) می تواند بسیار مفید واقع شود و به ما کمک کند، زیرا فرصتی به ما می دهد که تصمیم بگیریم چه عملی را انجام دهیم. بهتر است دعوا کنیم یا فرار گزینه مناسب تری است؟ یک اتفاق مشابه در هنگامی که افراد استرس دارند و نگران هستند، رخ می دهد و آن تیک های عصبی مثل خم کردن انگشتان، تکان دادن پاها و یا ترکاندن حبابهای یک نایلون حبابدار ! می باشد. به این ترتیب این تنش عصبی و ماهیچه ای از بدن خارج می شود ، که به کاهش سطح استرس کمک می کند.”

 

نکات مهم در حمل گاوصندوق

 حمل گاوصندوق ها  و جابه جایی آنها به ویژه گاوصندوق های عظیم همواره یکی از دغدغه های دارندگان آن بوده است؛ طبیعی ایست که باید حمل و نقل بارهای بسیار بزرگ و سنگین به افراد متخصص محول شود.

از آنجا که گاوصندوق ها بسیار سنگین و تقریبا غیر قابل حملهستند که البته این موضوع به دلیل جلوگیری از دزدی گاوصندوق توسط سارقین میباشد بهترین راه برایحمل گاوصندوق سپردن آن به افراد خبره و کاردان میباشد .
حمل گاوصندوق بسیار پر خطر است و  این امکان وجود دارد که روی انگشت دست یا پا گیر کند و یا حتی افتادن آن که غیر از آسیب زدن به پله، سنگ، دیوار و یا کف هست علاوه بر این خطر آسیب جسمی هم دارد.
اما حمل گاوصندوق های عظیم کار بسیار دشواری می باشد. حمل این صندوق ها با جرثقیل انجام می شود و در سطح صاف چندین نفر که مهارت لازم برای جا به جایی را دارند به کمک هم صندوق را در محل خود می گذارند.
این افراد با هم هماهنگ هستند و اگر کسی از این میان کار خود را درست انجام ندهد خطر زیادی خودش و افراد دیگر را تهدید می کند.
معمولا شرکت های به نام در مجموعه خود از این افراد خبره و کاردان استفاده می کنند. تا خطر جابه جایی را برای مشتری های خود به صفر برسانند.
وزن بعضی از این صندوق ها به چند تن هم می رسد و جا به جایی آن ها کار هر کسی نیست.
گاوصندوق های آسانسوری و ویترینی طلا فروشان و صندوق های بزرگ موسسات بانکی و درب های خزانه جزء این صندوق ها می باشد که حتما باید از افراد متخصص کمک بگیرم .

تخمین قیمت گریتینگ

قیمت گریتینگ بر حسب موارد متعدی داده میشود که از جمله آن میتوان قیمت خرید مواد اولیه و هزینه های هنگام تولید را بیشتر در نظر گرفت

دادن قیمت بدون برسی و بدون در نظر گرفتن موارد متعدد کار بیهوده ای است که موجب سردرگمی مشتری میشود

در کل مواردی که میتواند بر روی قیمت گریتینگ تاثیر بگذارد بدین شرح است:

1-ضخامت گریتینگ:

ضخامت ساخت میتواند همواره متغیر باشد و بنابر درخواست مشتری میتواند تغییر کند ضحامت گریتینگ رابطه مستقیم با وزن آن دارد به صورتی که هرچه ضخامت بیشتری داشته باشد دارای وزن بیشتری خواهد بود

 

2-فاصله چشمه ها با یک دیگر:

چشمه های گریتینگ به  فاصله های بین تسمه های باربر و رابط میگویند فاصله های چشمه ها در تحمل پذیری بسیار تاثیر گذار است و با کاهش و یا افزایش بین چشمه ها باعث بالا رفتن و پایین امدن وزن و همچنین تحمل بار بیشتر میشود قابل ذکر است که کارشناسان ما همواره با تلاش فراوان به شما در انتخاب بهتر کمک میکند.(به تصویر 2 توجه کنید)

 

3-روش گالوانیزه کردن:

در توضیحی کوتاه میتوان گفت گالوانیزه کردن فرایندی است که طی آن انواع مختلف فراورده های فولادی را با فلز روی پوشش دهی میکنند این تاثیر فوق العاده ای در مقاومت گریتینگ در برابر رطوبت و خوردگی و زنگ زدگی داره که گالوانیزه کردن به دو روش سرد و گرم قابل تامل است

4-نوع طراحی و سفارش سازی:

منظور از نوع طراحی:

الف) تسمه در تسمه

ب) تسمه در نیم تسمه

د ) تسمه در میلگرد

که مبنا ساخت هر کدام بر حسب نیاز مشتری داده میشود که قابل ذکر است کارشناسان ما همواره شما را در انتخاب گریتینگ مورد نیاز کمک میکنند

سفارشی سازی هم با توجه به نیاز و درخواست مشتری انجان میشود مثل گذاشتن لولا و یا ساخت گریتینگ بر اساس شکلی خواص هندسی که قابل ذکر است که هیچ محدودیتی در ساخت اشکال هندسی وجود ندارد.

هزینه های تولیدی میتواند تاثیر بسزایی در قیمت گریتینگ تمام شده ساخت گریتینگ دارد که در اینجا کارگاه که روش ساخت سنتی استفاده میکنند باعث بالا رفتن قیمت میشود که در نهایت قیمت فروش و خرید مشتری بالا میرود یکی از معدود شرکت هایی که توانسته با کمک متخصیصین در این حوزه هزینه تولید را فوق العاده پایین بیاورد و در نتیجه گریتینگی با همان کیفیت ولی ارزان تر از شرکت هایی دیگر به مردم عزیزان ارائه دهد شرکت نیکوفن پرشین گریتینگ است.

 

 

تخمین قیمت گریتینگ

قیمت گریتینگ بر حسب موارد متعدی داده میشود که از جمله آن میتوان قیمت خرید مواد اولیه و هزینه های هنگام تولید را بیشتر در نظر گرفت

دادن قیمت بدون برسی و بدون در نظر گرفتن موارد متعدد کار بیهوده ای است که موجب سردرگمی مشتری میشود

در کل مواردی که میتواند بر روی قیمت گریتینگ تاثیر بگذارد بدین شرح است:

1-ضخامت گریتینگ:

ضخامت ساخت میتواند همواره متغیر باشد و بنابر درخواست مشتری میتواند تغییر کند ضحامت گریتینگ رابطه مستقیم با وزن آن دارد به صورتی که هرچه ضخامت بیشتری داشته باشد دارای وزن بیشتری خواهد بود

 

2-فاصله چشمه ها با یک دیگر:

چشمه های گریتینگ به  فاصله های بین تسمه های باربر و رابط میگویند فاصله های چشمه ها در تحمل پذیری بسیار تاثیر گذار است و با کاهش و یا افزایش بین چشمه ها باعث بالا رفتن و پایین امدن وزن و همچنین تحمل بار بیشتر میشود قابل ذکر است که کارشناسان ما همواره با تلاش فراوان به شما در انتخاب بهتر کمک میکند.(به تصویر 2 توجه کنید)

 

3-روش گالوانیزه کردن:

در توضیحی کوتاه میتوان گفت گالوانیزه کردن فرایندی است که طی آن انواع مختلف فراورده های فولادی را با فلز روی پوشش دهی میکنند این تاثیر فوق العاده ای در مقاومت گریتینگ در برابر رطوبت و خوردگی و زنگ زدگی داره که گالوانیزه کردن به دو روش سرد و گرم قابل تامل است

4-نوع طراحی و سفارش سازی:

منظور از نوع طراحی:

الف) تسمه در تسمه

ب) تسمه در نیم تسمه

د ) تسمه در میلگرد

که مبنا ساخت هر کدام بر حسب نیاز مشتری داده میشود که قابل ذکر است کارشناسان ما همواره شما را در انتخاب گریتینگ مورد نیاز کمک میکنند

سفارشی سازی هم با توجه به نیاز و درخواست مشتری انجان میشود مثل گذاشتن لولا و یا ساخت گریتینگ بر اساس شکلی خواص هندسی که قابل ذکر است که هیچ محدودیتی در ساخت اشکال هندسی وجود ندارد.

هزینه های تولیدی میتواند تاثیر بسزایی در قیمت گریتینگ تمام شده ساخت گریتینگ دارد که در اینجا کارگاه که روش ساخت سنتی استفاده میکنند باعث بالا رفتن قیمت میشود که در نهایت قیمت فروش و خرید مشتری بالا میرود یکی از معدود شرکت هایی که توانسته با کمک متخصیصین در این حوزه هزینه تولید را فوق العاده پایین بیاورد و در نتیجه گریتینگی با همان کیفیت ولی ارزان تر از شرکت هایی دیگر به مردم عزیزان ارائه دهد شرکت نیکوفن پرشین گریتینگ است.

 

 

چرا باید در هر آشپزخانه ای صفحات کورین وجود داشته باشد؟

 

درحالی که گزینه های زیادی برای انتخاب جنس صفحات آشپزخانه و سرویس بهداشتی در پیش روی خود دارید، صفحات کورین برای به روز رسانی خانه خود مناسب­ ترین گزینه می­باشند. صفحات کورین در میان سایر سنگ­های طبیعی کمتر شناخته شده ­اند اما با اتکا به مزایای بسیار زیاد همچون طرح­های مختلف و استحکام مثال زدنی گوی رقابت را از آن­ها ربوده است.

استحکام بی­نظیر صفحه کورین نیازی به توضیح ندارد. در این مطلب چند مورد از دلایلی که صفحات کورین را به عنوان یک انتخاب صحیح مشخص میکند بیان کرده ­ایم:

·                     ظاهر : صفحات کورین در طرح­ها و رنگ­های پرشماری عرضه شده است. تصور خود از آشپزخانه را با شخصی سازی ظاهر آن به واقعیت تبدیل کنید. فرآیند تولید صفحه کورین به شیوه­ای است که هنگامی که صفحات آن کنار یکدیگر قرار می­گیرند ظاهری یکپارچه می­سازد و به محض نصب میتوان با استفاده از سمباده مخصوص وجود درزها را کاهش داد. این بدان معناست که صفحات آشپزخانه فارغ از شکل و اندازه کاملا یکدست جلوه می­کنند.

·                     دوام اگر می­خواهید آشپزخانه شما دارای صفحه­ای باشد که نیاز چندانی به اقدامات نگهداری و نظافت داشته باشد، صفحات کورین مناسب ­ترین ­گزینه برای شما میباشند.صفحات کورین به سادگی تمیز می­شوند و به دلیل سطح بدون منافذی که دارد هیچ گونه باکتری­ را جذب نمی­کند. سطوح بدون منفافذ صفحات کورین باعث می­شود که ضدآب شود و دیگر نیازی نیست که نگران آسیب­های ناشی از تماس با آب در مجاورت با سینک ظرف­ شویی باشید. صفحات کورین در برابر لکه، زنگ زدگی و ضربه مقاوم می­باشند. برخلاف سنگ­های طبیعی در صورت نیاز به سادگی تعمیر می­شوند. می­توان اقدامات یکدست کننده و سمباده زدن برای کاهش خراش­های سطحی انجام داد. این بدان معناست که صفحات کورین یک سرمایه گذاری مادام العمر می­باشند.

·                     هزینه: یکی از بزرگ­ ترین مزایای صفحات کورین قیمت آنها میباشد. این صفحات نسبت به سنگ طبیعی بسیار مقرون به صرفه تر می­باشند. اگرچه این نکته کاملا مشخص است که شخصی سازی و سایر عوامل بر هزینه کلی می­افزاید.

فرقی نمی­کند که صفحات کورین را در چه مکانی به کار می­برید چون این صفحات گزینه­ هایی مقرون به صرفه و مناسب برای تغییر ظاهر خانه شما می­باشد.

 

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد